על כרטיסים ועל פנקס

והפעם, ערימת כרטיסים לכל מטרה ופנקס אחד נוסף, כי כבר הייתי בשוונג (:
ולסיום ערימה של תשובות לשאלות שלכם (:

1. סט של ארבעה כרטיסים:
כולם לקוחות משני דפים בסיסיים. אחד ורוד מנוקד מדפי, לבסיס של הכרטיסים, והשני דף של שורות שורות, מאלמנטים שונים, מנתנאלה.
תראו כמה אפשר להכין משני דפים (:

הכרטיס הראשון:
(האותיות חומות ולא שחורות כמו שנראה בתמונה)


הכרטיס השני:


הכרטיס השלישי:


הכרטיס הרביעי:
מבין הארבעה לזה הכי פחות התחברתי.
איכשהו הרגשתי שהם דומים מדי, אז ניסיתי טיפה כיוון אחר. גררר....


ואי אפשר בלי תמונות אוסף (:





2. כמה כרטיסים נוספים, לא מאותה סדרה.

כרטיס ראשון:
מאוד פשוט, ואני אוהבת (:
השילובים האלה של ורוד, ירוק וחום כהה - פשוט עושים לי את זה (:
ובשביל הקטע - רואים את המשולש בתחתית הדף הורוד? יודעים ממה הוא?
הכנסתי את הפאנץ לב, כדי לקרוץ אותו ברקע הבז'. אבל לא הגעתי מספיק עמוק. אז קיפלתי בין הלבן והורוד. ומה קרה? תחתית הלב נקרצה לי גם בחלק המקופל (: מאחר ואהבתי את האפקט, זה לא הפריע לי. סרט הזיגזג החום מכסה על אזור הקיפול.

כרטיס שני:
בצד ימין למטה החוט קצת ברח לי מהמקום... אבל הי, זאת עבודת יד אז מותר, נכון? (:


כרטיס שלישי:
את זה אני הכי פחות אוהבת. מרגיש לי לא גמור.


וכמובן תמונת אוסף:



3. ולסיום, בגלל שכבר הייתי בשוונג, גם פנקס קטן נוסף.


ותקריב:
כמובן שהפרחים והמאטינג הם חום כהה ולא שחור (:


כמה תשובות לשאלות שלכם:

פנקסים:
1. אפרת - פנקסים רגילים מקרביץ. 11 שח לאחד אם אני זוכרת נכון. כריכה קשה. גודל 10.5X14.5 סמ.
2. נוכחת לפעמים - בוודאי שאפשר לאמץ את הרעיון (:
3. גורים - הדף הפרחוני הורוד הוא מחבילה של דפי טילדה(???) מנתנאלה (: הוא הדף הכי יפה בחבילה (:
4. תודה לכולם על הרעיונות הנהדרים לשיפור הדף האחרון ברשומה. אהבתי (:

קנווס:
קשת - הקולאז' של פיקאסה - כל 4 התמונות שרואים בקנווס - ביחד הם תמונה אחת רגילה בגודל 13X18. לא פיתחתי 4 תמונות, וחתכתי לגודל המתאים. זה היה הרבה יותר פשוט. בחרתי 4 תמונות. יצרתי קולאז בצורה של 4 התמונות כך שהן עומדות אחת ליד השניה. פיקאסה לבד נתנה להם את הפרופורציות הנכונות, עם הפנים במרכז וכו. כל החיתוך והמיקום. וטלי נשאר רק להדפיס תמונה אחת ולגזור (:

כרטיסים:
קשת - החותמת wiith all my heart באדיבות ebay (:

הגרלת קנווס:
חתולי8 - מצטערת שעוד לא הספקתי לשלוח את הקנווס. לא שחכתי אותך. עוד מעט יש חופש (:

החלפת כרטיסי ברכה:
דפנלולה - אין לי פאנץ דגולנים. אני מכינה אותם לבד. זה מאוד פשוט חותכים מלבן מנייר. ובצד שלו גוזרים משולש כלפי פנים.

מקווה שלא פספסתי עוד שאלות (:

תגובות

  1. כרטיסים מקסימים > הסט הראשון במיוחד (גם אני פחות התחברתי לרביעי, אבל גם הוא יפה :-))

    השבמחק
  2. ממקו1.4.12

    הכרטיסים מקסימים, הסט הראשון מהממם. גם הכרטיס עם הלב והמשולש יפייפה.
    אני הכי אוהבת את הפוסטים המפורטים שלך, את תמיד עונה על שאלות, מפרטת, מסבירה, זה נהדר! כל מה שלי אין כוח לעשות :) אולי תנהלי את הבלוג שלי גם??

    השבמחק
  3. הכל ממש ממש מקסים,
    והכי אהבתי את הפנקסים... (חרוז :-) )

    השבמחק
  4. כמו תמיד אני מאוד אוהבת את העבודות שלך - את הקו הנקי, את שילובי הצבעים ואת הרעיונות. לגבי הכרטיס שנראה לך לא שלם - אני מסכימה.... נראה לי אבל שאם תוסיפי לו מלל (ברכה וכו') - הבעיה תיפתר לגמרי.

    השבמחק
  5. אין כמו להכין כרטיסים!! בזמן מועט יחסי של עבודה מקבלים תוצר מתוק ומקסים :)

    השבמחק
  6. אנונימי2.4.12

    הכרטיסים מקסימים . ממש אוהבת את הסגנון שלך.
    אשמח להדרכה איך להכין את עטיפות המחברות/פנקסים.
    לא הולך לי העיקר ענין הקיפולים והגזירה באמצע.
    בקיצור.. אשמח אם יש אפשרות להכוונה להדרכה. התלהבתי מהם ממש...
    ושאלה אחרונה. איך הם נראים מבפנים ? יש טריק לכסות את הקיפול או להשלים איתו.
    מקווה שלא שיגעתי..
    ריבצוק

    השבמחק
  7. מדהים!!! איזה הספק מרשים!!
    העבודה שלך כל כך נקייה ומדוייקת.

    השבמחק
  8. מדהים מה אפשר לייצר משני דפים. מקסים.... ומסכימה עם הנאמר קצת מלל ואת מסודרת.

    השבמחק
  9. הכרטיסים שלך מקסימים, עדיף למסגר ולתלות (מצטערת, יפים מדי לשימוש...),ובכלל, כל העבודות שלך כאלה מדויקות וצבעוניות (עם הפנקסים זה בסדר, אפשר להשתמש, אבל בעדינות...חבל עליהם...)

    השבמחק
  10. FNU AT, FCR CYJ HUSG,///TBH F,F TUVC, T, XDBU VGCUSV AKLֱ

    טוב ועכשיו עם להסתכל על המסך.....חחח

    כתבתי לך שאת בטח כבר יודעת מזמן שאני כ"כ אוהבת את סגנון העבודה שלך! כ"כ לטעמי.
    אוהבת כאן הכל!

    וקחי את הזמן יקרה, אני לא בורחת לשום מקום...
    חג שמח :)

    השבמחק
  11. איזה כרטיסים כיפיים.
    ממש מתאים לאוירה בחוץ.

    השבמחק
  12. כרטיסים יפהיפיים !!!
    צבעוניים ושמחים :)
    ואיזה הספק נפלא !

    LoolaB - Smadar

    השבמחק
  13. אנונימי4.4.12

    אהבתי מאד את הכרטיסים. עוד שאלה בקשר לפנקסונים - אפשר לראות איך זה מבפנים? את מסתירה את ההדבקות?

    גורים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם