מישהי רוצה?

מדי פעם יוצא לי להכין דברים ללא מטרה מוגדרת מראש.

הפעם מדובר על קנווס קטן - מחזיק מפחות.

הגודל בערך 20 על 15, ואני מאוד אוהבת את איך שהוא יצא.





בגלל שהכנתי אותו ללא מטרה מוגדרת מראש, החלטתי לערוך הגרלה קטנה לקוראות הבלוג שלי (:

אז קדימה, משהי רוצה אותו?



איך משתתפים בהגרלה?
אני לא רוצה להכריח אתכם להרשם לבלוג או לפרסם אותו (למרות שכמובן אשמח אם תעשו זאת), אז מבחינתי מספיק שמי שרוצה את הקנווס תשאיר תגובה על הפוסט הזה ותציין שהיא תשמח לקבל את הקנווס...


מה עוד הספקתי להכין קצת לפני שהחופש הגדול נגמר?

אה, כן, שלושה כרטיסי ברכה חדשים מבלוק נייר חדש שקניתי אצל דפי (בלוק נייר fine & sunny 15X15 )
יש שם כמה דפים עם ציפורים שאני עוד לא מצליחה להביא את עצמי להשתמש בהם (:







אני יודעת שהכרטיס השני והכרטיס השלישי מאוד דומים (מוטיב שחוזר על עצמו), אבל הם בכל זאת שונים... הצבעים מאוד חזקים, אבל סה"כ אני מרוצה (:


ולסיום סיומת - עוד מפה (:
כל כך התלהבתי מהמפה הקודמת שתפרתי, שרצתי והכנתי עוד אחת.
הפעם תפרתי את המפה מקנווס תכלת בהיר מאוד, עם נקודות לבנות שקניתי מהקולקציה החדשה של דנדו.
אני יודעת שהצבע מאוד חלש, ואפילו אנמי, אבל מפה אדומה עם נוכחות כבר יש לי, וחיפשתי הפעם אפקט הפוך. יותר רגוע, חגיגי, ושקט.

כדי לראות את הצבעים המדוייקים אתם יכולים להסתכל גם על התמונות של כרטיסי הברכה למעלה. הם צולמו על המפה כרקע.








בצורה מרגיזה וצפויה, כמובן שנתקעתי בסוף של תפירת התחרה - חסרים לי בערך 25 סמ של תחרה!!!
זה לא מנע ממני לשים את המפה על השולחן ולהתחיל להשתמש בה (: פשוט החבאתי את האזור החסר בין השולחן והקיר ולא רואים. אבל - זה אומר שאני רואה באופק הקרוב ביקור נוסף בחנויות. ואיכשהו אני תמיד יוצרת עם יותר ממה מהן שאני באת צריכה (:

המפה לא מקבלת את הפידבקים שמקבלת המפה האדומה, אבל אני מוצאת שגם לה יש מקום בבית (:


זהו להפעם (:

ואל תשכחו שמי שחושב שהקנווס יכול למצוא אצלו בית חם ואוהב צריך להשאיר הודעת תגובה לפוסט (:

תגובות

  1. המפה מהממת והכרטיסים שלך נפלאים!!!!!

    השבמחק
  2. אני חושבת שאת האמא היחידה שהספיקה ליצור כל כך הרבה בחופש עם הילדות - נראה שהחופש הזה היה יותר בשבילך :-)
    הכל מקסים, איזה כיף לך שאת יוצרת ... !

    השבמחק
  3. דינה2.9.12

    עשית לי כבר אחד יפהפה, אחרת הייתי לוקחת אותו.
    החלפת את המפה והאגרטל על השולחן- הרבה יותר יפה.
    תענוג להסתכל על העבודות, כל הכבוד!

    השבמחק
  4. אנונימי2.9.12

    הקנווס מהמם! אשמח מאד לקבל אותו.
    שחר.

    השבמחק
  5. הכרטיס עם הלבבות מקסים והמפה משגעת!!!
    הקנווס יפיפה!
    שולי

    השבמחק
  6. עיצובים של אור2.9.12

    הקנווס מקסים, ואני יותר מאשמח לקבל אותו : - )
    אני מאוד אוהבת את העבודות שלך!

    השבמחק
  7. מקסים. אוהבת את הקנבס מאוד. אשמח להציב אותו בחדר יצירה :-)

    השבמחק
  8. הכרטיסים מקסימים והקנבס משגע
    איך הספקת כל כך הרבה בחופש?

    השבמחק
  9. קנווס ממש חמוד! הייתי מאוד שמחה לקבל... :) שלא לדבר על שאר היצירות בפוסט...

    השבמחק
  10. אסתיניק2.9.12

    ברור שאני רוצה את הקנבס!!!
    הוא מ-ה-מ-ם-!!
    כיף למי שתקבל אותו!

    השבמחק
  11. הכל כ"כ מקסים!
    הקנווסון מהמם! אשמ לקבלו.
    מודה, בהשראתך (פעם העלאת קנוס מתלה מפתחות שהכנת) הכנתי גם משהו דומה, רק שעדיין לא העלתי לבלוג שלי כי זה טרם נמסר...

    השבמחק
  12. בזכות הקנבס המקסים (שכמובן הלוואי וירצה למצוא מקום אצלנו בבית) ובזכות שאר העבודות הנפלאות, אני עושה מנוי לבלוג שלך בזה הרגע!
    :)
    מקסים!

    השבמחק
  13. מיכל אמסלם3.9.12

    העבודות שלך תמיד מקסימות ומעוררות השראה. ו...כמובן גם אני אשמח לקבל את הקנבס. שנה טובה

    השבמחק
  14. אני אוהבת להשאיר תגובה גם בלי הגרלות אבל כמובן שאם אני אזכה נמצא לקנווס מקום של כבוד.
    בכל מקרה רציתי להגיד שהמפה מקסימה בעיני גם אני אוהבת צבעים חזקים אבל לפעמים צריך משהו עדין, והמפה הזאת ממש מושלמת.
    איך שאני מכירה את ההרגשה הזאת שאת הולכת לחנות ובסוף יוצאת עם יותר ממה שהתכוונת כי באמת צריך את זה.

    השבמחק
  15. אני הכי אשמח לזכות גם כן בקנבס!!

    ועל הדרך... אם עוד לא ראית, השארתי לך הודעה בפורום עיצוב אלבומים, שיצרתי כרטיסים בהשראתך... מוזמנת לבלוג שלי לראות
    http://blog.tapuz.co.il/yafiti

    השבמחק
  16. אשמח מאוד מאוד לקבל את הקנווס. אוהבת מאוד את העבודות שלך...מחכה ליום שתפתחי איזו סדנה

    השבמחק
  17. הכל כל כך יפה ואסתטי.
    ואני כמובן אשמח לקבל את הקנווס :D

    השבמחק
  18. chani20043.9.12

    אני ממש ממש אשמח ואצהל לו אזכה בקנווס שמעוצב בטוב טעם, אני אוהבת את שילוב הצבעים! תודה על הזדמנות כל כך נדיבה!

    השבמחק
  19. אנונימי3.9.12

    הזדמנות לומר כמה העבודות שלך מקסימות, אוהבת את הססגוניות והצבעוניות ובהחלט הקנבס המקסים הזה ימצא אצלי מקום של כבוד בבית.
    מיכל.כ

    השבמחק
  20. אנונימי3.9.12

    הכרטיסים של מקסימים מקסימים!!! אוהבת מאוד את הקנבס ואשמח מאוד לקבל אותו :-)

    ובהזדמנות זו - שנה טובה מלאה ביצירה
    אורנה.

    השבמחק
  21. אנונימי3.9.12

    שלום,

    הכרטיסים מקסימים כרגיל וכמובן, אשמח לזכות בקנבס :),

    טל ח.

    השבמחק
  22. מושית103.9.12

    הכרטיסים מקסימים.גם הקנבס מאד מיוחד. המפה יפה בעיניי. אוהבת נקודות..בכל צבע.

    השבמחק
  23. הקנבס מהמם!!! למה את לא תולה אותו בחדר היצירה שלך?

    השבמחק
  24. הקנבס משגע, אשמח לקבל אותו :)
    מאוד אהבתי גם את הכרטיסים, ונראה לי שהראשון ייתן לי השראה בקרוב מאוד

    השבמחק
  25. המפה מהממת!
    וגם הכרטיסים
    ואני אשמח לקנווס

    השבמחק
  26. הכרטיסים יפהפיים. והשלט כמובן. יש מישהו שלא ישמח לקבל?

    השבמחק
  27. הכל כל כך יפה!!!!
    אני מאוהבת בכל היצירות שלך- הכריות מהפוסט הקודם בכלל שוו את ליבי.

    וכמובן שאשמח לקבל את המחזיק מפתחות, הוא מהמם

    השבמחק
  28. אמא של עוגי3.9.12

    ברור שאשמח לקבל את הקנווס! אני מתה על כל הדברים שאת עושה :)
    ואני דווקא מעדיפה את המפה הזו על פני האדומה, שגם היא מקסימה אך משום מה יש בה בעיניי משהו קצת צפוי, לא?
    תודה על ההזדמנות לזכות בהגרלה ושנה טובה ומתוקה לכל המשפחה!

    השבמחק
  29. מירב שפירא3.9.12

    אני רוצה, פריטי פליז... לעפעף? לעשות חינדעלעך? לחייך מאוזן לאוזן?!

    אנייייצה!!! אני אני אני!
    למה?
    כי זה ישמח אותי המונים :-)

    תו-דה!

    השבמחק
  30. כמובן שאשמח לקבל את הקנווס - הוא פשוט מקסים!
    וכרטיסי הברכה מדהימים.
    יפעה

    השבמחק
  31. אנונימי4.9.12

    מאוהבת בקנווסים שלך! אשמח לאמצו לחיקי, במיוחד לחדר החדש שאני מעצבת לעצמי עכשיו :)
    nuly6m

    השבמחק
  32. ברור!!!
    אשמח לקבל עבודה שלך, אני מאוד אוהבת את הקו שלך של גרפיקה נקיה.

    השבמחק
  33. אנונימי4.9.12

    הקנבס משגע, איזה יופי של צבעים, אשמח לקבל אותו :-)
    איריס קרן

    השבמחק
  34. לטעמי המפה משגעת!! מה יותר יפה מנקודות, תכלת ותחרה? אין!
    הכרטיסים הורסים! כמו תמיד אני מאד אוהבת!
    והקנבסון חמוד ואשמח לצרף אותו לאחד ממך שכבר יש לי :))

    השבמחק
  35. מקסים!!


    זהבית שקד

    השבמחק
  36. הכי כייף לתפור מפות .....
    זה נותן אפקט מיידי של הלבשת הבית ושינוי מרענן

    השבמחק
  37. הקנווס מהמם יעלוש! וכמובן גם הכרטיסים :):) אני מאוד אוהבת את החורים ה"הפוכים" שאת עושה (ככה שהנפח הוא של הרקע).
    והמפה משגעת!!! ברור שהקודמת תופסת יותר נוכחות, אבל זו יותר אלגנטית וחגיגית ועדינה - מתה עליה :):)

    השבמחק
  38. קנבס מהמם וכך גם הכרטיסים.

    השבמחק
  39. אנונימי10.9.12

    לא ברור איך מגיעים למצב שאין מה לעשות עם כזה דבר מקסים אז אשמח לאמץ לו בית חם ואוהב.. הוא מקסים וגם שאר היצירותץ שלך
    ריבצוק

    השבמחק
  40. אוהבת מאוד את העבודות שלך !
    וכמובן שאשמח לתת בית חם לקנווס....

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם