יום שבת, 25 במאי 2013

כרטיסים

על הדרך, בין לבין, התפנקתי בהכנה של כמה כרטיסי ברכה.
 
הם מסוגים שונים, ולא דומים אחד לשני בכלל בצבעים.
 

כרטיס ראשון:
 
אני מאוד (!!!) מאוד אוהבת אותו.

פינצוצים מודבקים בתלת מימד, רקע עם הבלטה, וכפתור.
 
 
 
 
 
כרטיס שני:
 
דגלונים עשויים מוואשי, מלופפים על חוט, כך שהם בעצם באויר ולא ממש מודבקים לדף.
 
 
 
 
 
כרטיס שלישי:

פינצוץ של לב מבריסטול גלי, וערימה של וואשי. אטב, קצת אותיות וכפתור.



 
 
כרטיס רביעי:

שוב הרבה פינצוצים.

 

 
 
 
כרטיס חמישי:

הבלטה על הרקע. חיתוך עיגול, והדבקה של כל הרקע בתלת מימד. עיגול פנימי, חוט וכפתור.

 


כרטיס שישי:

שוב הבלטה על רקע, כפתור וחוט, נייר קראפט ושתי אותיות.




 


 נהנתי מאוד להכין אותם, ומאז כבר הצטרפו לי עוד כמה לערימה.
 
 
תובנות:

1. אפשר להכין כרטיסי ברכה מחומרים מינימליים.

2. אוהבת את הקו הנקי של הכרטיסים.

3. לא להתעצל - לפתוח את הקטלבג. הרקעים משדרגים מלא!!!

4. בכל כרטיס לשלב לפחות רכיב אחד בתלת מימד. מוסיף פלאים.

5. הכנת כרטיסי ברכה מאוד נקיה. השתמשתי רק בדבק דו"צ ובדבק תלת מימד.
    לא נגעתי בכלל בדבק נוזלי (: 
    הידיים יוצאות נקיות, וכל סביבת העבודה נשארת נקייה. זה נחמד (:
 

26 תגובות:

לימוריתה אמר/ה...

מקסימים, מקסימים אחד,אחד
אני מאוד אוהבת את כווולם!!!

הגר עופרי אמר/ה...

כרטיסים מקסימים. אני עוד זוכרת את הימים שהיית אומרת שאת לא מכינה כרטיסים :-)
ואגב, שאפו על הדבקת הלבבות הקטנים באחד הכרטיסים, מעורר הערצה :-)

גלי אמר/ה...

מושלמים!!!
:)
האם כל הלבבות והעיגולים באים מערכת דפים או שהתאמת דפים מחבילות שונות?

יפעת אמר/ה...

מהמם!!!

במיוחד אהבתי את הראשון והרביעי :)

רקבשמחה אמר/ה...

הכרטיסים מקסימים אחד אחד, וממש מעוררי השראה. תודה!!
אני כל כך אוהבת את התובנות שלך בסוף כל עבודה.. :)

לינה אמר/ה...

הכרטיסים מהממים. כיף לפתוח את הבוקר בכרטיסים שלך :-)

אנונימי אמר/ה...

כרטיסים מקסימים. אש קטנה

Keshet Zeevy אמר/ה...

נהדרים!

מושית10 אמר/ה...

יפיפיים. הרקעים באמת מוסיפים המון.

Smadar אמר/ה...

מקסים !
בייחוד אהבתי את הראשון :)
LoolaB

sisipi אמר/ה...

אוהבת מאד את הפשטות שבכרטיסים.
יפיפיים

שולי חיפושולי אמר/ה...

הם ממש יפיפיים!! הם מנימליסטיים אבל בכלל לא פשוטים ואפילו מיוחדים.
מקסים
שולי
http://www.tapuz.co.il/blog/net/userBlog.aspx?FolderName=SHOULY

אסתיניק אמר/ה...

אני כל כך אוהבת את הכרטיסים, ובכלל את כל העבודות שלך. יש לך סגנון מקסים ותמיד כיף לקבל רעיונות מהאופן בו את משתמשת בחומרים!

caspit אמר/ה...

הם מקסימים ואת מוכשרת!!!

נורית אמר/ה...

איזה יופי! עיצובים מקסימים

דיאנה אמר/ה...

ואוו!! איזה יופי..

אני אוהבת מאוד את ההבלטות, בהחלט מוסיף! וכמובן התלת מימד..

רציתי לרכוש את הקטלבג הזה פעם.. וזה תמיד עושה חשק!

מהמם(:

טושטוש אמר/ה...

כרטיסים מהממים!
הייתי שמחה לקבל כל אחד מהם :)

מיכל שובל אמר/ה...

הכרטיסים מקסימים!
אוהבת מאוד את הצבעוניות שלהם :-)

זהבית שקד אמר/ה...

כרטיסים מקסימים!!

זהבית שקד

סתיו אמר/ה...

כיף לקרוא וממש כיף לראות את הכרטיסים ולקבל השראה.
הכרטיסים מדהימים! אוהבת במיוחד את הראשון :)
יום יבוא וגם לי יהיה קאטלבג....(?) ;)

Anat אמר/ה...

יפה איך שהשתמשת בתבניות הבלטה ב"מינוס" וב"פלוס" , ובכלל - יפה לאללה :)

בוליבלוג אמר/ה...

השלישי והחמישי, והתעלפתי.

והסבלנות שלך!! מלכה.

יפהפיים ומושקעים גם אם בקו נקי, או אולי אפילו בזכותו!!!

מאד אוהבת את הטעם שלך:-)

ריבי אמר/ה...

מהממים! אחד אחד! את מצליחה לעשות כרטיסים משגעים ממעט חומרים וזה לדעתי ממש ממש קשה.

שרון רותם אמר/ה...

מקסימים אחד אחד. את השלישי אהבתי במיוחד. כבר מזמן לא הכנת כרטיסים, נדמה לי, או שאני מתפדחת כאן בגדול כי פשוט פיקששתי :-) כך או כך, כיף שחזרת לזה.

יעלי אמר/ה...

כל הכרטיסים שונים אבל בעצם - כל כך בסגנון שלך (שאני מאוד אוהבת ומוצאת בו המון השראה). כתמיד - המון תודה על התובנות, הן נהדרות ועוזרות מאוד.

קרן בן-שושן אמר/ה...

אין דברים כמוך. הכול מקסים. במיוחד אהבתי את הכרטיס הראשון (זה לא נכנס להגרלה? ;-))