יום שבת, 1 בפברואר 2014

מחברות וכרטיסים


בפוסט הפעם - מחברת חדשה וכמה כרטיסים.  


אבל שניה לפני כן -  YAELILI2 - הזוכה במחברת שלי בפוסט של השבוע שעבר,

טרם יצרה איתי קשר. אם לא יווצר קשר עד ליום שבת, אגריל זוכה חדשה (:


ועכשיו, יצירה (:

המחברת, מתנה לחברה מהעבודה שחגגה יום הולדת.

הכריכה הקדמית:





 אני ממש אוהבת את החלק הזה:




והצד האחורי:







הסימניה:





והמחברת פתוחה:



אני ממש אוהבת את איך שהיא יצאה (:

והכרטיסים:

הכרטיס הראשון:







 הכרטיס השני:




מאוד מינימליסטיים, אבל עדיין אהבתי.

תובנות:
1. מחברות - מצטערת שאני חוזרת על עצמי, אבל עדיין, זה פשוט עושה לי את זה (:
2. מתנה מקסימה. שימושית. ואיפשר לעצב במיליון אופנים. 
3. הכרטיסים, שמתי לב שהפסקתי לכתוב עליהם. ככה זה ניטרלי ומתאים לכל ארוע. מממ...

13 תגובות:

hamudale אמר/ה...

בוקר טוב, שגרת יום א'!
:)
המחברת וגם הכרטיסים מקסימים!!
כרגיל אני יש לי רק שאלה... עם איזה דבק את מדביקה?

לינה אמר/ה...

מקסים, במיוחד המחברת. זה בכלל לא חוזר על עצמו.

יפעת אמר/ה...

תתחדשי על העיצוב החדש של הבלוג, והתוצרים - כרגיל - מקסימים :)

Revital Refaely אמר/ה...

מקסים,
לא מתעייפת מאף עבודה שלך
אז אל תהססי תמיד
להראות מחברות שאת מטפלת.
הסגנון שלך מהמם.

noga אמר/ה...

איזה כיף לפתוח את השבוע עם הפוסטים שלך! הכל ממש יפה, המחברת מאוד מיוחדת

Shir Benovich אמר/ה...

העיצובים שלך למחברות יפים כל פעם מחדש :-)
הכרטיסים - גם אם מינימליסטים ובלי ברכה לייעוד ספציפי - עדיין מתוקים ויפים...
שיהיה שבוע טוב :-)

מיכליקה אמר/ה...

הכרטיסים מקסימים! אבל אין על המחברת.. תמשיכי.. אגב - עם איזה דבק את עובדת? תודה!

Chen R. אמר/ה...

המחברת מקסימה ואת הכרטיסים ממש ממש אהבתי!!!!

ענבל, כפתורים- אומנות בנייר אמר/ה...

מחברות מקסימות!
איך את מצרפת את הסימניה כך שלא תקרא את הנייר של הכריכה? מניחה שאת מדביקה מתחת...

בוליבלוג אמר/ה...

תענוגית אחת. גם אני מתה על מחברות, ותמיד שמחה לראות את שלך, שהולכות ומשתבחות עם הזמן!

אגב, התחדשי על הבאנר למעלה, מקסייייים!

נשיקות

Zehavit Shaked אמר/ה...

מחברת מקסימה...
הכרטיסים מנימליסטים ויפים
זהבית שקד

Michal Shoval אמר/ה...

עבודות נהדרות, וגם לי אין בעיה שאת עושה עוד ועוד מחברות :-) תמיד תענוג..

מיכל

Meital אמר/ה...

מקסימים כרגיל!!! ביג לייק למחברת :) האופניים מתוקייייים.