יום שני, 17 במרץ 2014

מחברת - כשחלומות מתגשמים

מחברת חדשה, מתנה לחברה מהעבודה שיצאה לפנסיה.

אני ממממש (!!!) אוהבת את איך שהיא יצאה (:


כריכה קדמית:






כריכה אחורית:



קצת בפנים:




ופתוח:





נסחפת קצת עם תקריבים שאני אוהבת (:





תובנות:
1. קצת יותר שכבות מהרגיל שלי - ואני ממש אוהבת את התוצאה. עדין ולא עמוס לי מדי.
2. שילוב אותיות מסוגים שונים - כשנעשה בצורה נכונה זה מוסיף המון עניין ולא נראה כמו טעות. ה- D השונה - זה בכוונה ולא בגלל שהייתה חסרה לי אות (:
3. הפנינים האלה - חייבת לקנות עוד!!! נגמרו לי ואני מאוד אוהבת את ה- touch שהן מוסיפות.
4. אישית - מאוד אוהבת סוגריים בתחילת כיתוב. אין לי שמץ למה אבל אני ממש אוהבת את זה. ואני אף פעם לא סוגרת אותם (:
5. המוטיב המרכזי של הרקע - הוא מדף שיש בו שורות שונות. גזרתי ממנו פסים פסים, וזה נתן שילוב צבעים הרמוני, ויחד עם זה עליז וחי.

15 תגובות:

יפעת אמר/ה...

מקסים מקסים מקסים!! מתי את מוציאה ליין מחברות ?

hamudale אמר/ה...

מהמם! מושלם! מקסים!
מתי סדנא?

????? אמר/ה...

ממש מקסים!!!

רקבשמחה אמר/ה...

מחברת מהממת!!!

מיכליקה אמר/ה...

זה יפהפה.. עושה חשק לנסות לעשות גם :) תודה שחלקת!

לימורוש אמר/ה...

תוצר מקסים! הצבעוניות שובת לב ומשמחת

לינה אמר/ה...

מהמם. אהבתי את הצבעים והשילוב שלהם. זה יצא מאוד שמח ועליז :-)

ilila אמר/ה...

מספיק עם היופי הזה

noga אמר/ה...

מהמם! אהבתי את השילוב ההרמוני שיצרת עם המון צבעים ודגמאות יחד

caspit אמר/ה...

מתוקה לגמריי. מושלמת

Dafi אמר/ה...

ממש אבל ממש יפה!!!

ליאת אמר/ה...

המחברת הזו מושלמת

Anat (anat15) אמר/ה...

המחברת מקסימה! זה עטוף בנייר מדוגם או קארדסטוק? עברת עם מוד פאג'?

Zehavit Shaked אמר/ה...

מקסים!

רחלי גזית אמר/ה...

באמת מקסים, כל התובנות שלך הן בדיוק מה שאני אוהבת במחברת הזו, אבל מה שאני הכי שמחה ממנו - זה שאת אוהבת אותה :-)