יצירה בממ"ד - עם ילדים או בלעדיהם

בתוך הבלאגאן שמסביבנו מאוד קשה ליצור.
אין מצב רוח / חשק לזה בכלל.
אבל הייתי חייבת מעט מפלט. שפיות.

אז נכנסתי לחדר העבודה / ממ"ד והתיישבתי עם שלושה דפים.
דפים של כרטיסיות. כלומר כל דף "בנוי" משש או שמונה כרטיסיות.
הם היו כל כך יפים בפני עצמם שכמעט שלא הייתי צריכה לעשות כלום.

חתכתי אותם לכרטיסיות נפרדות, וכל כרטסת קיבלה מאטינג (או שלא) והודבקה על כרטיס ברכה.
שמח וצבעוני. עבודה מכנית לחלוטין שלא דרשה מחשבה.
כל אחת מכן יכולה, ומי ש"תקועה" עם ילדים בממ"ד בימים טרופים אלה, יכולה לתת להם דפים כאלה, כמה כפתורים ואותיות לכתיבת ברכה, ויש לכן יופי של הפעלה.

וכך, משלושה דפים (עלות של כ- 15 שח) יצא לי אוסף שלם של כרטיסי ברכה.
עכשיו כל פעם שיהיה ארוע, לא נותר אלא להדביק כיתוב בסגנון מזל טוב / חג שמח / בהצלחה, והכרטיס מוכן.

כדי לא לייגע אותכם הכנתי קולאזים של הערימות.
בכל זאת אין סיבה וצורך לתת לכל כרטיס תמונה משלו - הרי לא ממש עשיתי פה משהו (:
אלה לא אותם הכרטיסים בתמונות שחוזרות על עצמן! כלל תמונה היא של אוסף כרטיסים שונה (:



הכרטיסים ה"קטנים" - באים כשמונה כרטיסיות בעמוד.






הכרטיסים ה"גדולים" - באים כשש כרטיסיות בעמוד.







תובנות:
1. סוף סוף מצאתי שימוש לסוג הזה של הדפים (: עד עכשיו לא ידעתי מה לעשות איתם. תמיד היה חבל לי להדביק כרטיסיה כשהיא מסתירה חלקית כרטיסיה אחרת, כי הן יפות מדי.
2. תעסוקה נהדרת לשעות של לחץ כמו שאנחנו עוברים היום.
3. הפעלה פשוטה ונפלאה לכל הילדים שתקועים איתכם בממ"ד. לילדים אפשר לתת להדביק מראש גם מדבקות עם כיתובים, או כפתור אחד או שניים, וזה כבר ממש הופך ליצירה משלהם.
4. כבסיס לכרטיסי ברכה השתמשתי בדפים לבנים מבלוק ציור של הילדות לבי"ס. 240 ג'. יופי של עובי לכרטיסי ברכה. פשוט לקפל ולגזור בגודל המתאים.
5. לכו ליצור - אפילו בתוך כל הטרוף הזה היצירה הצליחה להעניק לי מעט שקט נפשי. וכן, קצת קל יותר ל"היתפס" באזעקה כשאת כבר ממילא בממ"ד, יוצרת (: איך אני יודעת? כי כמובן שזה קרה (: עדיין נבהלים - אבל לא צריכים לרוץ. רק לקרוא לכולם להצטרף אלייך...

שיהיו לנו ימים שקטים יותר - ומהר. ושנתראה רק בשמחות (:

תגובות

  1. יעל פשוט שיחקת אותה בענק! אני מאוהבת בכרטיסיות האלו שיצרת, כל כך פשוט וכל כך יפה :)
    יש לי מלא דפי כרטיסיות שעכשיו אוכל לנקות מהם את האבק... אחלה רעיון!!

    חייבות להיפגש שוב בקרוב...


    השבמחק
  2. פשוט ומקסים
    תודה על הרעיון
    יעלוש

    השבמחק
  3. ★☆זה מקסים★☆
    חייבת להסכים שגם אני לא משתמשת בכרטיסיות שלי
    כי אני לא יודעת איזה צד לבחור.. ;-)
    רעיון נהדר ליצירה !!!

    השבמחק
  4. דינה27.7.14

    איזה עושר, היית ממש פורייה. אין על היצרתיות שלך. מקסים אחד אחד!

    השבמחק
  5. מקסים!!
    יופי של כרטיסים :) אני עכשיו בממ"ד קוראת את הבלוג שלך...גם יופי של תעסוקה לאזעקות...!

    השבמחק
  6. כרטיסים מקסימים! תודה על הרעיון. שיבואו ימים שקטים יותר..

    השבמחק
  7. כרטיסים מקסימים! תודה על הרעיון. שיבואו ימים שקטים יותר..

    השבמחק
  8. יעלי27.7.14

    יעל התוצרים מהממים. לטובת בורה שכומוני - את יכולה להוסיף קישור לדפים שאת מתכוונת אליהם? איפה אפשר לרכוש? תודה!

    השבמחק
  9. אכן מקסימים!

    השבמחק
  10. רעיון משגע!
    אין לי דפי כרטיסיות משום שלא ידעתי מה לעשות איתן
    עכשיו כשאני רואה מה יצרת מהן אני מצטערת על כך.....
    כרטיסים נפלאים שמתאימים להכל!
    שלח לי שקט...

    השבמחק
  11. קסם של כרטיסים!!
    ובאמת במינימום עבודה :)
    תוכלי אולי להגיד באיזה דפים השתמשת ומאיפה?
    מאחלת לכם הרבה ימי יצירה כיפיים -
    מחוץ לממ"ד!!!
    תודה יעל :)

    השבמחק
  12. אני מאוהבת בכל אחד מהכרטיסים האלה!!!
    נהדרים!

    השבמחק
  13. אז מה אם באתי באיחור...?
    הכרטיסים עדיין מקסימים!
    :)

    השבמחק
  14. רעיון מדיק וביצוע מושלם!
    עכשיו אני יודעת מה לעשות עם כל דפי הכרטיסים שלי!!!
    תוד רבה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם