יום שלישי, 5 באוגוסט 2014

שלישיית פנקסים

אולי. רק אולי. קיבלנו את השקט בחזרה?
הפוסט של יום ראשון כבר היה מוכן. אבל הכל מסביב היה כל כך נורא שפשוט לא לחצתי על כפתור הפרסום. חיכיתי. למי היה חשק למשהו בכלל ):
אבל הפסקת האש שהצליחה להחזיק מעמד היום מביאה אותי לנסות להתאושש, ולנסות קצת לחזור לשיגרה. והנה אני עם פוסט יצירה חדש (:


אז הפעם - פוסט על פנקסים.

חלקכם אולי זוכרים את שלישיית הפנקסים הזאת.

אז זהו, שגם אני (:

אז יצאתי לי לגן העיר, וקניתי עוד כמה כאלה.

והרי הם לפניכם (:

פנקס ראשון:













פנקס שני:



  








פנקס שלישי:









  


ואי אפשר בלי כמה תמונות קולאז' (: 
הם פשוט כל כך פוטוגניים ביחד. 

מלפנים:




ומאחור:







16 תגובות:

דינה אמר/ה...

מקסים!!! כשרואים את התוצר המוגמר זה נראה פשוט. הכל יושב בול במקום. אבל נסו לעשות בעצמכם, זה לא ממש מצליח.
יכולת אסטיטית מדהימה!

אורית אמר/ה...

מהמם ! מהמם ! מהמם !
נקי, נעים, עדין, פשוט יפיפיה !
ובהזדמנות זו, תודה ענקית על הקלמר המתוק להפליא שהכנת לי. כל מי שרואה - מתלהב !

הילי אמר/ה...

פשוט מהמם!!!

מיכל אמסלם אמר/ה...

מקסים, מקסים! שילובי הצבעים כל יפים ועדינים. תמשיכי!!

Noga Melamed Barzilay אמר/ה...

איזה יופי!! שילוב צבעים כלבבי!!!

לוקחת זמן ליצירה אמר/ה...

מקסימים

caspit אמר/ה...

הם מקסימים. את עושה לי חשק לקנות פאנצ'ים, הדגלונים והפרחים והתגיות האלה ממש ממש שימושיים.

חתולי8 אמר/ה...

אוהבת, אוהבת, אוהבת את שלושתם!!

noga אמר/ה...

סט מקסים! מדהים אותי איך את מוצאת כל פעם רעיון לסט חדש

hamudale אמר/ה...

הם פשוט מושלמים!
:)

מיכליקה אמר/ה...

הכל כל כך יפה!! סט נהדר! ועבודה מקסימה ומדויקת!! שיבואו כבר ימים של שקט..

Shir Benovich אמר/ה...

מקסימים!
כולם ביחד וכל אחד לחוד!!

Meital אמר/ה...

איך את מצליחה להפתיע בכל פעם מחדש?! כל כך הרבה רעיונות וכל מחברת או פנקס שונים ומיוחדים. מקסימים 😊

סתיו אמר/ה...

אין עלייך יעלי

Meirav ofri hershkovich אמר/ה...

מקסים!
אלופת העולם!

ציקוש אמר/ה...

מדהים כל פעם מחדש לראות את היצירתיות הגיוון והיופי של כל מה שאת יוצרת!
הפנקסים מדהימים אחד אחד!