ספר ברכות לחתונה

איילת ביקשה ספר ברכות לאחותה שמתחתנת.
הרעיון ממש מצא חן בעני, והוציא אותי למסע חיפושים.

שני דברים חיפשתי:
1. בסיס כלשהו שיוכל להתאים כספר ברכות. מצד אחד לא רציתי להשתמש במחברת רגילה, ומצד שני לא רציתי משהו מסורבל ולא נח מעץ.
2. דפים מתאימים לארוע החגיגי.

קניתי "פנקס" שנועד לרישום / איור. כזה עם דפים חלקים ועבים בצבע בז' - קצת כמו נייר ממוחזר. יש לו שידרה מספירלה. בכוונה ספירלה, כדי שניתן יהיה להגיע לפתיחה מלאה של 180 מעלות - נח לכתוב. הלכתי על גודל A5 שנראה לי מתאים בול לברכות. השתמשתי בו לרוחב במקום לגובה. כלומר הספירלה בצד ולא למעלה.

מאוד חששתי מהדפים, אבל מצאתי פיתרון מ-ו-ש-ל-ם בקיט הזה The Story of Us, מ- Made by Hand.
הוספתי לו וואשי טייפ בצבע זהב, ויצאתי לדרך.


כריכה קדמית - כמובן עם השמות של החתן והכלה, ותאריך החתונה:














פתוח כדי שתראו איך שתי הכריכות ביחד משלימות אחת את השניה:




כריכה אחורית:





 כריכה אחרוית פנימית:










תובנות:

1. אני מממממש אוהבת את איך שספר הברכות יצא! ממש!
2. סט הדפים הזה בוגר, מלכותי, ומתאים בול לארוע.
3. הכריכה הקדמית מעין פלסטיק שחור. מאחר והדפים תואמים הרגשתי מספיק טוב עם עטיפה עד הספירלה. המראה יצא מספיק "שלם" בעני.
4. הכריכה אחורית הייתה מקרטון ביצוע. עטפתי משני הצדדים כדי שהגימור יהיה שלם.


ולמי שהגיע עד לכאן, אזרתי אומץ ופתחתי עמוד בפייסבוק.
תפרגנו לי בלייק? (:

תגובות

  1. אלבום מקסים! הדפים ממש יפים וחגיגיים.

    השבמחק
  2. יופי של אלבום, הצבעים חגיגיים ושונים ממה שאת עושה בדרך כלל.. מקסים!
    תתחדשי על העמוד בפייסבוק :)

    השבמחק
  3. יפה ואלגנטי. וכמובן שמייד עשיתי לייק :-) שיהיה בהצלחה.

    השבמחק
  4. מקסים מקסים מקסים!!
    מתאים בול לחתונה.
    אין לי פייסבוק :) ... אבל מגיעים לך הרבה לייקים אין ספק!!
    שנה טובה ומתוקה :)

    השבמחק
  5. נועה peleg28.9.14

    מקסיםםםם
    ובכל עבודה שאת יוצרת רואים את תביעת האצבע שלך

    השבמחק
  6. מאוד יפה ואלגנטי

    השבמחק
  7. יפייפה, לא פחות! יצא מדהים ואני מקווה שהם היו מאוד מאוד מרוצים.

    השבמחק
  8. לינה28.9.14

    מקסים. אלגנטי ומקצועי. בהצלחה באתר החדש.

    השבמחק
  9. יצא מקסים! מאיפה הוושי זהב המהמם הזה? חחחח :)

    השבמחק
  10. תודה רבה, יצא מקסים!!!!
    לא היה לי ספק שזו תהיה יצירת אומנות מיוחדת, והפתעת אותי בצבעוניות המיוחדת והבלתי שגרתית.
    אני מחכה בקוצר רוח לחתונה, להפתיע את הזוג.
    תודה על הכל, את מוכשרת מאוד!

    השבמחק
  11. מהמם כהרגלך כל דבר שאת נוגעת בו הופך זהב טהור!
    הבחירות שלך סופר מוצלחות!!!
    שתהיה שנה מבורכת וטובה!
    שנה של עשיה וחדוות יצירה
    שנה של אושר,נחת והמון שמחה
    שנה של ברכה והצלחה
    שנה טובה ומתוקה!!!

    השבמחק
  12. מקסים!
    ראיתי את זה גם בדף של שירי.
    מאוד מיוחד.
    שנה טובה ויצירתית!
    :)

    השבמחק
  13. דייייי זה הורס!!
    איזו מחברת מטריפה!!!!

    השבמחק
  14. גם אני ממש-ממש-ממש אוהבת.. יצא מקסים בעיני.שתהיה שנה יצירתית ומתוקה!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם