יום שבת, 14 במרץ 2015

סימניות וזוכה בהגרלה

באחת הקומונות השתתפתי בהחלפת סימניות.
הגרלתי את הדר בן שדה.
הסימניות שהכנתי מבוססות על נייר ותפירה.
שילוב שאני מאוד אוהבת.

הסימניה הראשונה: 









 והסימניה השניה:













וכמובטח, הזוכה שלנו מההגרלה בפוסט הקודם: אוריניו
ברכות על הזכיה. אנא צרי קשר עם אחת מבנות השרשרת לקבל הפרס.

תובנות:
1. סימניות זה תמיד כייף!!!.
2. גם תפירת ניירות זה תמיד כייף! והאפקט של זה משגע. מקפיץ ברמות את הפרוייקט.
3. גודל הסימניות שאני מכינה בדרך כלל 5 על 15.
4. להשתמש במשהו כבסיסי. קרטון של ריבועי פיצה למשל. ועליו להדביק את הניירות המדוגמים משני הצדדים. נותן עובי ונוכחות.
5. החלפות עדיין מלחיצות אותי (:


13 תגובות:

noga אמר/ה...

סימניות מקסימות!

caspit אמר/ה...

סימניות יפהפיות, כיף לפתוח ספר ולראות דבר כזה! מוכשרת אחת!

מיכליקה אמר/ה...

סימניות נהדרות!! תודה על הטיפים.. התפירה בהחלט משדרגת אותן מאוד!!

marpits אמר/ה...

יופי של סימניות! גם אני מאוד אוהבת את התוצאה של תפירה על נייר, בהחלט משדרג.

Zehavit Shaked אמר/ה...

סימניות מקסימות כייף להדר!
מזל טוב לזוכה

ויש כבר עוד אחת בדרך... נרשמת?

זהבית שקד

Eshktana אמר/ה...

סימניות חמודות מאוד

רונית אמר/ה...

סימניות נהדרות!!!
שילוב התפירה מקסים!

חיפושולי אמר/ה...

מקסים ממש!! גם אני אהבתי את התפירה על נייר - כמו שאומרים: פאן!!!
שולי

hamudale אמר/ה...

הסימניות מקסימות.
ולפי הקצב של ההחלפות לא הייתי מנחשת שזה מלחיץ אותך...
:)

יפעת אמר/ה...

מהמם !!!

אנונימי אמר/ה...

תודה, תודה ושוב תודה :)
מאושרת על הזכיה בפרס השוה ועל האפשרות לשדרג את קופסת היצירה שלי.
אוהבת מאוד את התיפור והמינימליזם של התגיות.
אוריניו

רקבשמחה אמר/ה...

סימניות מהממות!!!!
והתפירה משדרגת ברמות :)
ברכות לזוכה!

חתולי8 אמר/ה...

איזה יופי יעלי!
אני אוהבת סימניות ושלך נהדרות!!