יום שבת, 24 באוקטובר 2015

פנקס מסדריה - take 2

פנקס עם כריכה קשה וסגירה מגנטית, שיצרתי מערכה שכספית רכשה לי בסדריה בכפר קיש
הערכה כוללת את כל הרכיבים להכנת הכריכה, כולל המגנט, הזויות, הפנקס.... 

מאחר וכבר הכנתי פנקס כזה, יכולתי הפעם לבנות אותו ממש מהר, וחייבת להגיד שזה פרוייקט פשוט, מהיר וכייפי.

לקח לי מלא זמן למצוא נייר עטיפה מתאים. בסוף מצאתי אחד שממש אהבתי במסטיקים.




ובפנים:












תובנות:

1. היום כשאני כבר יודעת לבנות מיני אלבומים בשיטה הזאת, זה כבר נראה לי פחות מאיים, ואכן, הבנייה לקחה כמה דקות בלבד כי כל הרכיבים כבר חתוכים ומדודים.

2. פרוייקט נחמד ושימושי.

3. הרבה יותר קל לעטוף בנייר (מאשר בבד כמו שעטפתי את הפנקס הקודם).


10 תגובות:

יפעת אמר/ה...

מקסים ביותר!!

hilafal אמר/ה...

בוקר טוב:))
רציתי לדעת האם צריך לעבור הדרכה מסויימת או שפשוט לרכוש את הערכה ולחבר?

caspit אמר/ה...

מקסים!!! והדף הזה מושלם.

דינה אמר/ה...

מהמם!!! פשוט מקסים, כל כך עדין ויפה.
נהדרת ומוכשרת

חתולי8 אמר/ה...

נהדר!! אני כ"כ אוהבת את העבודות שלך!
תענוג להיות פה!

זהבית שקד אמר/ה...

מקסים!

noga אמר/ה...

משגע! אם את אומרת שזה קל אז אני מאמינה, למרות שלא רואים

Michal Peled אמר/ה...

נפלא

מושית10 אמר/ה...

איזה יופי!!

ציקוש אמר/ה...

יעל הפנקס משגע! הדף מהמם
והעבודה שלך כל כך מדוייקת ומדהימה!