קופסאות - משחקי גודל

מתברר שאני עדיין בקטע של קופסאות. משחקת איתן בגדלים שונים.

השתתפתי בהגרלה קטנה עם חברות בקומונת היצירה שלי, והכנתי עוד קופסת תה, מההדרכה שלי כאן.

הפעם רציתי להשתמש בדפים קטנים, 6X6, אז עבדתי עם דף בגודל 11X11 אינטש.
כל השאר בדיוק לפי ההדרכה הרגילה, רק שמתאימים את גודל הדפים המדוגמים בהתאם לדפנות בגודל החדש. ההבדל הוא שמקום שאורך הקופסה יהיה 7" הוא 6".










וקופסה נוספת, עם מכסה נפרד, לפי ההדרכה שלי כאן.





גודל כל פאה כאן 10X10 סמ (4X4"). היא יחסית גדולה. מילאתי אותה בנשיקות מקונדיטוריה, ונתתי אותה מתנה ליום הולדת של חברה מהממת של נועה. מתכננת להכין אחת כזאת יותר קומפקטית.


תובנות:

1. אני משחקת עם המעגל פינות ההפוך. חלק מהפאות עם וחלק בלי. בכוונה. אוהבת איך שזה יוצא.

2. בפאות גדולות (כמו בקופסה התחתונה) יש "עיוות קל" (מעיין גל) של הנייר. כלומר הוא לא לגמרי יציב. לא אהבתי את זה. הדבקת הדפים המדוגמים מבפנים ומבחוץ עזרה, אבל עדיין.... מתכננת להכין אחת יותר קטנה. הגודל הזה קצת גדול מדי.

3. את הרעיון לסיכה המתפצלת הגאונית בקופסה השניה שאבתי ממיכל מאירי המוכשרת. ממש אהבתי את הסיכה, אבל היה לי קשה להשתמש בה. איכשהו הדפים לא ישבו עליה חלק ויפה כמו שאני אוהבת. מניחה שצריך קצת יותר מיומנות. שנים שלא השתמשתי בסיכה מתפצלת. 

תגובות

  1. ירוקה! אני ירוקה! ☺
    הכל מהמם ואין על קופסאות בכלל ושלך בפרט! ❤

    השבמחק
  2. יעלי! הקופסאות משגעות.. כולן עושות עכשיו קופסאות (בגללך! בזכותך!) אבל שלך תמיד יוצאות הכי יפות.. (סליחה כולן..)
    לא הבנתי למה הדפים לא ישבו יפה על הסיכה - אבל אני קיצרתי את הפינים שלה.. עצבן אותי שהם כאלו ארוכים. אולי זה הפתרון.

    השבמחק
  3. מוכשרת. נקודת אור שכמוך.

    השבמחק
  4. אף פעם לא נמאס מהקופסאות שלך, הסיכה המתפצלת הורסתתתת!

    השבמחק
  5. דינה6.3.17

    מקסים, אפשר לעשות בזה המון שימושים ותמיד טוב שיש הרבה(:

    השבמחק
  6. אנונימי28.5.17

    הי' הקופסאות שלך מפארות את בית חמותי...רוצה להכין לה קופסא, כמו השניה, עם מכסה וסוג של אלמנט שמקל על הפתיחה (כמו הטבעת המפורזלת אצלך). הסתבכתי עם הקטנת המידות בפרופורציה, לפי הקופסא הגדולה, בפוסט הקודם..האם תושיעי אותי,ותוכלי לכתוב את המידות של הקטנה??
    תודה רבה רבה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם