פנקס מכרטיסיות

יש פה משהי שעוד לא הזמינה את הכרטיסיות החדשות שרעות ארד (רעותא) ואושרת קורן נותנות במתנה??? נשארו מארזים בודדים, ומי שלא הזמינה יכולה ליצור איתה קשר.

מהרגע שראיתי את הפרסום עליהן, הייתי להוטה לשים עליהן יד.

וישר ידעתי שאני לא הולכת לבזבז אותן על כרטיסי ברכה, אלא רוצה לעשות איתן משהו אחר. שונה.

אז ברוח המחברת עם החוצצים שהכנתי כאן, התיישבתי להכין פנקס.


כריכה:







וחוצצים בפנים:




 והכריכה האחורית:




וכמה תקריבים.
פה למשל רואים את הנפח של הפנקס:








תובנות:


1. אני מאוהבת בסינץ שלי!


2. הכרטיסיות מושלמות. כשעובדים עם דפים שממש אוהבים אי אפשר לטעות עם התוצר (: ועכשיו אני גם רואה שיצא סטאק גדול תואם (צבעים של אביב), ואני לגמרי מתכננת לשים עליו את היד (:


3. בגלל שהכרטיסיות קטנות ולא רציתי פנקס קטן מדי, הכנתי חוצצים קצת יותר גדולים מהכרטיסיות, כשבאזור שלמעלה יש מקום לספירלה, והוא לא בא על חשבון הכרטיסיה.


4. לא נח לכתוב בפנקס קטן עם ספירלה בצד, אז הלכתי על סירלה עליונה, שתהיה גישה מלאה לכתיבה בדף.


5. השתמשתי בדפים השחורים העבים (360 ג') של רעות גם לכריכה וגם לחוצצים, כי חשבתי שכריכה מציפבורד מאוד תסרבל את הפנקס, והדפים העבים באמת מספיק עבים ומרשימים.


6. את הדפים חתכתי לבד עם טרימר מדפי A4 עבים (100 ג' בערך) שקניתי במקסטוק.


7. רואים כמה שנקודות האפוקסי מוסיפות לטאץ הסופי? כבר אמרתי שאני מכורה אליהן? 


תגובות

  1. נטע ד24.2.18

    וואוו!!! מתי את מעבירה איזה סדנא??

    השבמחק
  2. מקסים לגמרי!!! בא לי גם כבר! ייגמר פורים ואני על זה :)

    השבמחק
  3. אין עליך יעלי!! זה מושלם! חייבת כורך!

    השבמחק
  4. זה אחד הדברים היותר מהממים שהכנת, פלא שהחרמתי לך אותו....? :)

    השבמחק
  5. מושלם!!
    ❤️

    השבמחק
  6. יעלי!! הוא מטריף!! ולא יודעת למה - התגובה שלי מהפלאפון לא נקלטת! חוצפה..
    בא לי גם להכין אחד..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם