תמונה במסגרת תלת מימד

כשראיתי את התמונה המושלמת הזאת, של שלושת הבנים של בן דוד שלי, ישר ידעתי שאני הולכת לעשות איתה משהו לדודה שולה שלי.

הכנתי לה מסגרת תלת מימד בגודל 8", מקרדסטוק חום עבה, וקישטתי במדליונים מפאנץ שאני מאוד אוהבת.

את המסגרת אפשר לתלות או להעמיד על מדף / שידה:






 תקריבים:










ומזוית קצת אחרת, כשהמסגרת עומדת:












תובנות:

1. אני מאוהבת. זה מקסים ומרשים.

2. תמונה שחור לבן. זה עובד מעולה עם הדוגמאות הצבעוניות של הקישוטים, כי היא קופצת החוצה ובולטת.

3. התמונה עצמה מודבקת בדו"צ עבה עם נפח, מה שמבליט אותה עוד יותר מהרקע.

4. אני עפה על איך שהמדליונים עולים על הדפנות! זאת לגמרי הייתה הברקה שאני מתכננת ליישם בעוד הזדמנויות הלאה (:

5. דף הבסיס החום מאוד עבה, ויוצר מסגרת תלת מימד חזקה ויציבה. בעבר הייתי משתמשת בעץ בשביל מסגרות כאלה, אבל אני ממש מרוצה מהפיתרון הזה (:

6. המון זמן לא יישנתי כלום, אבל איכשהו פה זה ממש הסתדר לי. לייק!

7. שימו לב כמה שהכפתורים והנקודות אפוקסי חשובות לאיזון ולעניין של העמוד. כנ"ל לגבי המילים שלושת המוסקיטרים.

תגובות

  1. האם יש לך קישור להסבר אך מכינים את המסגרת ?

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. יעל זו שלמות!
    הכל פה בדיוק - התמונה בשחור לבן, היישון בדיו של הפאנצים הצבעוניים, הפאנצים שמטפסים למסגרת, הנקודות חן.
    אני מאוד אוהבת את זה. מקסים בעייני.

    השבמחק
  4. אנונימי20.5.18

    התלהבתי בפייס ,,, ומתלהבת עוד יותר כאן מול הצילומים מכל צד,,,, מטריף!!!!! השילוב של צילום בשחור לבן עם הרקע והמסגרת פשוט נפלא בעיניי..... אהבתי מאוד.... מאוד
    חג שמח
    צילה:-)

    השבמחק
  5. לגמרי מושלם...
    מאד נשמח להדרכת המסגרת

    השבמחק
  6. יעלי זה נהדר! ממש מעלה את החשק לברוח מהעבודה, ללכת הביתה ולהתיישב מול שולחן היצירה!
    תודה שאת-את!! ❤️

    השבמחק
  7. זה מושלם לחלוטין!!

    השבמחק
  8. אמרתי ואומר גם פה.. (כדי שישאר..) . זה מהמם! מסגרת נפלאה, רעיון נהדר, והקישוט שעולה על המסגרת.. אוי .. זה שלמות!

    השבמחק
  9. מיוחד, מרשים ומאד יפה. התמונה בשחור לבן משתלבת נהדר עם הצבעים שמסביב. יצירה נהדרת!

    דבורה

    השבמחק
  10. מהמם!! מסכימה עם התובנות שלך במיוחד שדוגמאות ה-קווילט עולות על המסגרת , זה ממש משגע !!

    השבמחק
  11. כרגיל - יפה מאוד!!

    השבמחק
  12. במבט ראשוני- מהמם!
    במבט שני, שלישי, רביעי, חמישי- מושלם!
    אי אפשר להפסיק להסתכל, אני מתה על זה שבכל זווית מגלים משהו חדש. את פשוט אלופה! מחכה לראות עוד כאלה מסגרות זו מתנה מקסימה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם