סדנת מיני אלבום מדורג

פעם בשנה רעות (רעותא) מוציאה אותי מאזור הנוחות שלי, וקובעת בסטודיו שלה שבוע סדנאות צוות עיצוב.
סדנה? אני? אמאלה!!! רק הרעיון הלחיץ אותי.
אבל מה לא עושים בשביל רעות (:

חלק מהאתגר הוא להמציא רעיון מגניב לסדנה.
שנה שעברה העברתי סדנה למיני במסגרת.
עכשיו היה צריך למצוא רעיון חדש.
ליטל סברגיל חוצב הבריקה עם רעיון לעשות מיני אלבום מחולק לשניים.
אהבתי את הקונספט ולקחתי אותו לכיוון שיצא מגניב ואחר, ואני ממש אוהבת.
מיני מדורג. המיני נראה כמו שני מפלים, אבל הוא לא והוא שובב וקונדסוני לגמרי (:

הכנתי שתי דוגמאות:







דוגמא ראשונה:

בצד ימין כיס עם כרטיסיות:



בצד שמאל שני מיני מדורגים. כל מיני נפתח לכיוון אחר, ולהבדיל ממפל, הדפים בו הולכים וגדלים:



סגירה מגניבה לגמרי לכל מיני:






והכפולות שלו:
















והדוגמא השניה:

סטאק כריסטמס, שמח וצבעוני, שאיכשהו די אהבתי, והעבודה איתו לגמרי זרמה לי.
כמובן שהוצאתי את האלמנטים שיותר מדי קשורים לחג.

כריכה:



ובפנים:









 צילמתי הפעם את הפתיחות של כל מיני בנפרד כדי שתוכלו לראות איך הדפים הולכים וגדלים:






























והסגירה המגניבה:










והנה חלק מהתוצרים שהכינו הבנות המהממות שהייתה לי הזכות לפגוש:






תובנות:

1. אזור נוחות נועד כדי שמדי פעם נפרוץ אותו. ועדיין פעם בשנה נראה לי מינון לגמרי מצויין (:

2. אני מוקפת בחבורה של בנות מהממות, יצירתיות, נדיבות, מפרגנות, סבלניות, מכילות, ומה לא. אין עליכן.

3. לאכול ארוחת צהריים ממש טובה ומשביעה ביום שאת מעבירה בו סדנה, כי מחמש את לא אוכלת פירור עד לבוקר למחרת. לחץ כבר אמרנו? (:

4. זה ממש רעיון לא טוב לריב עם אנשים בעבודה ביום שאת מעבירה בו סדנה. את מגיעה לסדנה עצבנית, כעוסה, ועם אנרגיות שליליות. מזל שכל הבנות המהממות סביבי הוציאו אותי מזה ברגע ועזרו לי להתאפס.

5. פעם שניה שאני מעבירה סדנה. יאפ. אני עדיין שוכחת את השמות של המשתתפות עוד לפני שמסיימים את סבב ההכרות.

6. שתי סדנאות בערב אחד זה אומר שאין הרבה זמן. לא משתחררת מהבאסה על זה שהבנות בסבב הראשון לא סיימו את המיני, והרגישו שהזמן לחוץ להן מאוד.

7. פרצופים מוכרים בין משתתפות הסדנא זה כייף לא נורמלי!!! לגמרי עוזר להרגיש בבית ולהפחית את המתח. כבר אמרתי שאין עליכן?




תגובות

  1. תוצרים מדהימים!
    ואיזה כיף לבנות!
    את מלכת המיני, (חחח, במובן החיובי, כן? :))
    ואני לא מבינה מה יש לך להלחץ מהסדנאות!
    מלכה!!
    כבר אמרתי?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם