תמונה שכזאת


פעם בכמה זמן יש תמונה כזאת שאני פשוט יודעת שאני חייבת לעשות איתה משהו אחר.
ומה יותר מתאים מלעשות ממנה תמונה עם מסגרת ציפבורד ורגל עומדת?

עבדתי לפי ההדרכה הזאת, רק שיניתי את המידות שיתאימו לתמונה.









תובנות:

1. לגמרי משמח אותי לראות את התמונה במשרד במשך היום.

2. משוגעת על חותמת השפריצים האלה.

3. מאטינג כפול. תראו איזה נגיעת צהוב מהממת זה מכניס לכל התמונה.

4. תראו איזה חשיבות יש להדבקת המילים בדו"צ עם נפח, ולנקודות אפוקסי. וכמה שזה מהמם כשזה ממוקם חצי על התמונה חצי על הרקע. שובר את הריבועיות.

5. את התמונה צילמה ורד דנטס במסגרת צילומי משפחה.

תגובות

  1. יצא מקסים,
    רק הערה קטנה ואלי זה קורה רק אצלי.. ה"רגל" עם הזמן לא מחזיקה את התמונה או מחליקה ונפתחת
    אולי צריך למצוא לזה פתרון, התחלתי לנסות משהו ועזבתי

    השבמחק
    תשובות
    1. תוסיפי סרט או קרדסטוק בפתיחה הרצויה וזה לא ייקרה

      מחק
    2. תודה שולמית. וכשזה מפריע לי אז כמו שתמר הציעה, אני מחברת סרט (:

      מחק
  2. תמונה מושלמת שלהן ואת יודעת איך להפוך את זה לעוד יותר מושלם!!!

    השבמחק
  3. זה כל כך מינימליסטי ויפה. אני רוצה להיות כמוך כשאגדל.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי כמה שאת מהממת!!!! עשית לי את היום (:

      מחק
  4. הבנות יפהפיות.. אז ברור שתצא להן תמונה מהממת.. והשדרוג שלך - הוא התוספת האולטימטיבית. רציתי לכתוב לך כל מיני דברים בתגובה - על כמה מוסיף המאטינג הצהוב ועוד.. אבל הכל כתבת כבר בתובנות שלך. אז חסכת לי ;)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם