זה ממכר - עוד כרטיסי שאריות

אין לכן מושג כמה שימחתן וריגשתן אותי עם התמונות של התוצרים שאתן מכינות.
כרטיסי השאריות שהעלתן בפייס ושלחתן אלי בפרטי יצאו משגעים, וזה שאתן באמת משתמשות בהדרכות שלי ממלא אותי באנרגיה ובמוטיבציה להכין עוד (:

טוב, נו, אז גם אני לגמרי התלהבתי מכרטיס השאריות הזה (הדרכה כאן), וזה היה לגמרי צפוי שאכין עוד כמה (:

כרטיס ראשון:





כרטיס שני:
  


כרטיס שלישי:




תבונות:

1. אין ספק שזה סוג של טרפיה.

2. אני חותכת את הרוצועות עם הטרימר הפשוט של פיסקרס. יוצא פצצה.

3. אני מדביקה את הרצועות עם דבק עכבר. מאפשר עבודה נקייה ומהירה.

4. גם הבסיס החום (הכרטיס השני והשלישי) עובד פצצה, הוא רק מאוד עבה (350 ג'), ומאחר ויש עוד שכבה שלו של מאטינג, הכרטיס כולו יוצא קצת עבה, וזה קצת מוזר שהדופן הקדמית כל כך עבה והאחורית דקה....

5. בכרטיס השלישי הפרח העליו מימין מפריע לי. מבחינת הדוגמא. לא המיקום. שוקלת להחליף. בכלל איכשהו זה עובד לי יותר טוב עם המדבקות אפוקסי מאשר עם הפרחים.

תגובות

  1. מקסים. באמת מה שמפריע לי זה המשקל של הצד הקדמי לעומת הצד האחורי, הכנתי פעם אחת וזהו, אבל אני רואה שהבעיה לא רק אצלי - אז אמשיך (-:

    השבמחק
  2. דינה21.8.19

    מהמם, ממש ממש יפה, לא רואים שאריות מכלל. שילוב משגע!

    השבמחק
  3. חופית21.8.19

    כמעט בכל הכרטיסים שאני מכינה הצד הקדמי הרבה יותר עבה מהצד האחורי.. אז בדר"כ אני פשוט מדביקה עוד חתיכת נייר לבנה בפנים ועליה כותבת את הברכה..
    בכל מקרה הכרטיסים מקסימים אחד אחד ��

    השבמחק
  4. גם אני מדביקה בפנים עוד שכבה, לפעמים אפילו 2 (מאטינג תואם לחוץ מתחת למלבן לבן לברכה עצמה). אפשר גם להפוך את זה לכרטיס שלא נפתח ופשוט לכתוב בצד האחורי ע"ג מלבן לבן. הכרטיסים שלך מהממים ועל נושא התרפיה כבר דיברנו 😊 באופן כללי, בהיבט הטיפולי, יש בעבודה הזו את האפקט של מנדלות - עבודה רפטטיבית ומבנית, שנותנת סוג של ריכוז מדיטטיבי, איזון ושקט. הבחירה האישית שלי לסיום יום 😉

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דברת. אהבתי את ההשוואה למנדלות. לגמרי מגניב (:

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם