קופסאות KeepSake

את הקופסאות האלה אני רואה ברשת מלא זמן. בעיקרון הן משתמשות כמתנות ארוח קטנות מהמארחים לאורחים ואם תשוטטו קצת בפינטרסט תראו איזה מטעמים עושים איתן. חיות, כרכרות, מפלצות ומה לא.

החותכן המקורי הוא של StampinUp אבל הם לא שולחים לארץ, אז הזמנתי את החותכן מעלי ידידנו (קישור לתבנית, לא קניתי מהמוכר הזה, אבל ככה התבנית נראית).

כשהוא הגיע היה קצת יותר מסובך ממה שחשבתי להשתמש בו, אבל יש ברשת כל כך הרבה הדרכות, שהניסיון השני כבר הצליח. זאת ההדרכה שאיתה עבדתי.

קישטתי את הקופסאות עם תגיות מתוקות שהכנתי לבד, ועליהן מדבקות של אורי (Tea&Soda):








והנה פתחתי את הקופסונת השמאלית כדי שתראו איך זה נראה פתוח.
תאכלס רק בסיס הקופסה מחובר. הדפנות לא.



תובנות:

1. הקופסאות קטנות, מתאימות לתשומת לב אישית קטנטנה בארוע כשיש הרבה אורחים.

2. החותכן דורש קצת עבודה. הקופסה בעצם מורכבת משתי רצועות שמונחות אחת על השניה בצורת + ומודבקות בבסיס הפלוס. בשביל כל קופסה צריך להעביר את החותכן פעמיים. פעם אחת לכל רצועה. הנה ההדרכה שלפיה עבדתי בסוף.

3. התגיות הפתיעו אותי לטובה. אהבתי את הצורה העגולה שלהן. הן מגיעות בשני גדלים. אני שיחקתי איתם ויצרתי הם עיוד גדלים. קישור לתבנית בעלי כאן.

4. החותכן קיים בשני גדלים. אני קניתי את הגדול. קישור כאן.

5. היה לי קשה עם הדפים הממדוגמים שעבדתי איתם, ואיכשהו לא מיציתי את הפוטנציאל של החותכן והקופסאות האלה. לגמרי צריכה לתת להם צאנס נוסף.

תגובות

  1. דינה8.12.19

    קופסאות מהממות, בא לי לשים בהם דרז'ה כמו של פעם (: מקסים!

    השבמחק
  2. נהדר.. הקופסאוטת יפות והטאצ' שאת מוסיפה להן - התגיות- עושה אותן אפילו עוד יותר יפות..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם