החלפה פרטית עם מורן

בדרך כלל אני לא אוהנבת החלפות.
אבל כשמורן המילטון הציעה החלפה ראיתי בזה פשוט הזדמנות לפנק חבקה מהממת ותומכת.

לא הצלחתי לצלם את כל המארז ביחד, כי הוא לא נכנס לי על הרקי לצילום.
אז תדמיינו.

ההחלפה כוללת:

  • פנקס עבה עם כריכה קשה בגודל A5.
  • קופסת תה.
  • מעמד לדפי ממו מחובר לקופסה שבתוכה אמור לעמוד קקטוס קטן.
  • מסגרת תלת מימד לתמונה.
  • מעמד לכלי כתיבה.

כמה תמונות קבוצתיות חלקיות (:

פנקס, מסגרת תלת מימד לתמונה וקופסת תה:






פנקס ומעמד לדפי ממו עם מקום לקקטוס. בנתיים שמתי בו טושי זיג כדי שלא יהיה ריק בתמונה (:



כלי לכלי כתיבה וקופסת התה:



קופסת התה והצד הפנימי של הפנקס:




ותמונות של הפריטים בודדים:

פנקס עבה עם כריכה קשה בגודל A5:

הצד החיצוני:


קולטות שנקודצת האפוקסי האפורה בפינה השמאלית למטה זזה לי אחרי ההדבקה? יאק!



הצד הפנימי של הפנקס, שבדיעבד יצא יותר יפה מהצד החיצוני:



ודפי הכתיבה הפנימיים:




קופסת תה:



ופתוחה:
לגמרי הייתי צריכה לקנות תיונים לשים בקופסה!





מעמד לדפי ממו מחובר לקופסה שבתוכה אמור להיות קקטוס קטן:
פיצוח שנולד בערב יצירה עם רונית אורבאום. איך שהוא משהו בפרופורציות לא עובד לי.
עם הקקטוס זה אמור להיות ממש יפה. כמו שזה עם עטים זה צריך להיות חצי בגודל...





מסגרת תלת מימד לתמונה:



מעמד לכלי כתיבה:




תובנות:

1. כייף לא נורמלי לפנק חברה טובה (:

2. בתקופת החורף לדאוג שתמיד יהיו לי תיונים נגישים לשים בקופסת תה אם אני מכינה מתנה (:

3. הכריכה של הפנקס יצאה מלאה אי דיוקים בעבודת הטלאים. ממש מבאס. לא בסטנדרטים שלי, ובטח לא באלה של מורן. הצד הפנימי יותר יפה. צריכה להדיד למורן לפרק את הספירלה ולהרכיב את הכריכה הפוך ככה שהצד היפה פנימה. חבל שלא חשבתי על זה לפני שנתתי לה.

4. הפרופורציות של הכלי לעטים מושלמות. רוצות מידות שתוכלו להכין לבד?

5. הכלי לממו נחמד אבל קצת לטעמי. מזכיר לי משאית. צריכה לראות אותו עם עציץ בקופסה הצמודה. ובוודאי שהייתי צריכה למסור אותו עם עציץ! עוד משהו, לטעמי אין בו מספיק מקום לדפי ממו.

6. כל התוצרים מסטאק שמורן כל כך אהבה ( PEACHY EVERGREEn של DCWV), שקנתה בטעות פעמיים, ונתנה לי בפעם במתנה. זה פתר לי לגמרי את בעיית ה"איך למצוא סטאק שמורן אוהבת", והקל עלי מאוד (:

תגובות

  1. נטע דביר25.1.20

    ממש ממש מהמם!!!
    הרעיון של החלפה פרטית ממש מגניב! אבל מאוד מלחיץ עם פרפקציוניסטית כמו מורן, או יצרנית אלופה וכישרונית כמוך ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי. לגמרי מלחיץ, אבל לפעמים צריך לצאת מאזורי הנוחות שלנו (:

      מחק
  2. עכשיו כשאני רואה את כל הסט זה באמת משהו מיוחד.
    לגבי ה"משאית" שלנו 😉 הייתי שמה את העציץ בצד הנמוך ואת דפי הממו עומדים בצד הסגור....
    ולגבי הכריכה והבפנים... עניין של טעם, הרבה יותר אהבתי את החיצוני ☺️.
    רעיון ההחלפה נחמד אבל מעורר לחצים ממש מיותרים מבחינתי 🤭

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מעורר לחצים. בגלל זה אני לא עושה את זה כמנעט אף פעם (:
      ותודה על התובנות (:

      מחק
  3. ואוווו זה כל כך יפה!!!!!!!!!! אשמח אם תצרפי קישורים להדרכות של כל אחד מהפריטים !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה הדס. אבדוק למה אפשר להוסיף קישורים (:

      מחק
  4. מקסים!! את רואה את האי דיוקים, אני לא. פשוט מעורר השראה, את מפתיעה כל פעם מחדש, אשמח למידות לקופסת העטים ולדפי הממו.

    השבמחק
  5. זה מושלם אהל אני רוצה הדרכה בבקשה ותודה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם