מתלים לתכשיטים

לפני שאני מתחילה, אתן יודעות שהתחלתי להעביר סדנאות, נכון?
אז מעכשיו אפשר לרכוש את ההדרכות האלה גם מבלי להגיע לסדנה:

מסגרת תלת מימד:




קוביה מסתובבת:




 כל הדרכה עולה 70 שח.

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.
זה הכל. כמה פשוט (:

בעמוד הפייסבוק שלי תוכלו לראות עוד עשרות דוגמאות לעבודות שהכינו בנות שהיו בסדנאות או שקנו את ההדרכות. מוזמנות (:

ועכשיו לפוסט היצירה שלנו (:

בוקר יצירה עם ליטל סרבגיל חוצב הניב שני סוגים של מתלים לתכשיטים.
המתלה בנוי מציפבורד והוא מתאים לשרשראות וצמידים, וגם לעגילים (:















ומשם התגלגלנו לנסות גם משהו שאפשר לתלות על הקיר, כדי שלא יתפוס מקום על השולחן, ויצא מתלה חמוד כזה:






תובנות:

1. תכננתי להכין הדרכה למתלה הראשון, העומד, אבל את האמת, אני לא אוהבת את זה מספיק. לא יודעת להגיד למה. זה מיוחד. שונה. שימושי. אחר. אבל איכשהו.... או שאולי סתם כל המצב הסביבתי משפיע עלי ומדכדך?

2. את השני אני מאוד אוהבת, אבל נגמרו לי המתלים באמצע. אז השורה השניה מסוג אחר של מתלים. זה עדיין עובד אבל הם פחות נוחים לשימוש.

3. בשני המתלים אפשר לשחק עם כמות המתלים. אין בעיה להוסיף עוד כמה מתלים למטה בדפנות, כי עגילים למשל לא כאלה ארוכים. אז אפשר לעשות דופן לשרשראות ושתי דפנות לעגילים, וכו....

תגובות

  1. יצאו מקסים! לא יודעת למה הראשון לא מצא חן בעיניך. בעיני הוא יפהפה ומיוחד.

    השבמחק
  2. שתי הגרסאות יפיפיות 😍

    השבמחק
  3. שתי הגרסאות יפות. איך המתלים עוברים דרך הצ׳יפבוארד?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ליאת. עשיתי חור עם הקרופ-א-דייל, ודרכו נכנסים הברגים.

      מחק
  4. מושלם!
    מאיפה רוכשים את המתלים ואיך הם נראים לפני ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רכשתי את המתלים מרעות, ואפשר גם להזמין אותם מעליאקספרס.
      תשלחי אלי מייל ואשלח לך קישור לעלי.

      מחק
  5. מהמם יעלי. אני הכנתי מעץ. מרגישה בוגדת..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי. בטוחה שיצא לך מהמם, ואת תמיד יכולה להכין עוד אחד (:

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם