אחד בשבילו ואחד בשבילה

האמת שממש אהבתי את ההדרכה למעמד לכלי כתיבה (הדרכה כאן).
מספיק בשביל להתיישב להכין מעמדים כאלה לאמא ולאבא שלי.
בכל זאת אני לא רואה אותם עכשיו בכלל עם כל הקורונה הזאת, ואני מתגעגעת. ובא לי להכין להם משהו.

המעמד לאמא שלי, עם פנקס תואם:




תקריב על פינת חמד (:




הקופסאות מפוזרות:




המעמד לאבא שלי, עם שני פנקסים תואמים:



הפנקסים:





הקופסאות מפוזרות:




תובנות:

1. המעמד נהדר. משהו בו עובד טוב. הפרופורציות, הפונקציונאליות. אני אוהבת.

2. שני המעמדים, כמו גם שני המשחקים מהפוסט הקודם (כאן) הוכנו כולם מאותו סטאק: Best Year Ever של Simple Stories. ניצול מושלם של סטאק (:
מה ששונה / מוזר בו הוא שהוא דו-מיני. יש בו דפים שהם לגמרי בנים, ודפים שהם לגמרי בנות. תאכלס, תסתכלו על המעמד של אמא שלי ושל אבא שלי, בכלל לא נראים מאותו סטאק, נכון?

3. הוספת הפנקסים למעמד נותנת יופי של טאץ ומשלימה את המתנה. את הפנקסים עצמם קיבלתי עם לוגו של בית עסק, ופשוט קישטתי כמו שצריך. לא תמיד צריך להמציא את הגלגל (או הפנקס) מההתחלה (:

תגובות

  1. מדהים...
    מאיפה הסטאק המהמם הזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבקה. רכשתי אותו ב- scrapbook.com. יש בתובנות את השם שלו (:

      מחק
  2. יעל זה ממש מקסים, בדיוק ביום שישי שיניתי את התמונת רקע שלי בפייס לתמונה משפחתית וכתבתי עליה "מתגעגעת למשפחה שלי".

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם