ארגונית לשולחן העבודה - V2

כל הציפבורדים האלה בזמן האחרון (מעמד לאחסון שאריות  + ארגונית לשולחן העבודה) עדיין מלהיבים אותי ועשו לי חשק. אז במפגש יצירה עם ליטל סרבגיל-חוצב המשכתי לארגונית הבאה לשולחן העבודה שלי.

אז זאת הארגונית שלי:

יש בה תא אחורי שמתאים בדיוק לאחסון המדבקות של תה וסודה, ונשאר מקום לסרגלים שלי:

שני תאים קדמיים שבהם שמתי את הפאנצים הכי שימושיים שלי:

מעל תאי הפאנצים יש מדף, שחילקתי לשניים.

בחלק הקדמי שלו שמתי שתי קופסאות קטנות - אחת למדבקות הלוגו שלי, והשניה לסלוטייפים, ונשאר מקום לעוד כמה פיצפקסים קטנים.

בחלק האחורי יש תא עליון לעוד כמה מהפאנצים הכי שימושיים שלי.


כמה שהמשפטים של הסטאק הזה מתאימים לנו בול!




והנה המעמד ריק ללא הקופסאות, המדבקות, הפאנצים....




ולסיום, הצצה אל שולחן העבודה שלי, שהולך ולובש צורה (:

מימין המעמד של השאריות, באמצע הארגונית החדשה לשולחן, ומשמאל הארגונית הראשונה לשולחן.






תובנות:

1. המקום על שולחן העבודה מוגבל. אז אני בוררת בקפדנות את הדברים שאני רוצה שיהיו עליו ושיהיו נגישים. 

2. מידות: אורך ¾7", רוחב ¾5", גובה 8".

3. שלושת המעמדים חזקים ויציבים, יפים מאוד לעין, ופונקציונאליים מאוד. אני יכולה להגיד שהם מאוד מייעלים לי את תהליך היצירה.

4. התהליך של תכנון מוצר לפי הצרכים הראישיים שלי - מדהים ומספק מעין כמוהו!

5. כל הסט השולחני הזה מדוגם עם אותו סטאק (Simple Stories - Hey Crafty Girl Collection). הוא שמח וכייפי ושולחן העבודה שלי נראה חגיגי ויפה במיוחד (: 

6. תודה לליטל סרבגיל חוצב, שאמנם לא בנתה אחד כזה לעצמה (לא ברור לי איך לא!) אבל הייתה שותפה מלאה לתהליך, המידות, הבחירות וכו'.

תגובות

  1. נראה מקסים! ממש סט יפה ושימושי

    השבמחק
  2. זה מושלם. רק לא הבנתי איפה רואים את ההדרכה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם