קפסולת זמן לבת מצווש

חגיגות הבת-מצוות למניהם ממש סובלות מהקורונה.

ליטל רצתה להפתיע את הבת שלה בכל זאת, והזמינה לליטל קפסולת זמן.

יש בקפסולה כ- 20 דפים (משקל 250 ג'), והיא בגודל 6" על ½8". גודל פרקטי ונפח ממש מרשים.

תראו כמה יפה שהיא יצאה:

כריכה:


הדף הראשון הוא מפל עם מקום לכמה תמונות:





הילדים של היום לא כותבים יומן כמו שאנחנו עשינו.
אז הדפים בפנים מאפשרים כתיבה לפי כל מני כותרות, בתקווה שהילדים יכתבו קצת זכרונות:







מדי פעם משולבים דפים ריקים לתמונות:















וכריכה אחורית:


תובנות:

1. מתנה אישית ומרגשת. לגמרי מתאימה לתקופתנו (:

2. לא סובלת את הסטאק הזה: Kate & Ash של Simple Stories, אבל זה מה שהלקוחה בחרה. למרות שאני ממש לא אוהבת את הצבעים והמדוגמים, הכרטיסיות והמדבקות מתאימות לגמרי לגיל ולמטרה של היומן (:

3. כל פעם אני מופתעת מחדש כמה שעבודת יד היא דבר לא רווחי. לקח לי איזה 4 שעות להכין אותה, ואני עוד ממש ממש זריזה (:

תגובות

  1. מחברת מקסימה, מסכימה איתך שיש סטאקים שווים יותר, אבל יש שם כמה דפים משגעים

    השבמחק
  2. סטאק יפיפה דווקא. כיף שאת כל הזמן מחדשת עם הספרי בת מצווש. נתת לי השראה . תודה

    השבמחק
  3. המחברת משגעת ואני משוגעת על הסטאק הזה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם