על פולדר A4, סדנה ומתנה

מיכלי, אחותי, ראתה פולדר A4 שהכנתי, והתלהבה, וביקשה שאכין לה גם אחד. לא נכין לה מתנה? 

והאמת שבזמן האחרון גיליתי שזאת אחלה מתנה (מישהו אמר מתנות סופשנה?). זה פרקטי מאוד, נח לשימוש, מרשים. לגמרי מוצאת את עצמי מכינה עוד ועוד פולדרים כאלה (:

ניתן לרכוש את ההדרכה בעלות של 85 שח.

שימו לב, שדרה רכה דורשת קרפטקסט.
למי שאין, יש גם וריאציה של שדרה קשיחה רגילה.


ציוד דרוש: טרימר, לוח קיפול.
רצוי: סרגל טים הולץ, ספייסרים של 6 ממ (רבע אינטש).

עלות? 190 שח. 


הפולדר מושתת על ההדרכה הזאת, רק בלי הכיס מעל התיקיה.


אז הנה הפולדר שהכנתי מתנה למיכלי.

מיכלי ביקשה רגוע. עדין.

את הפרחים הורודים אני "תקעתי" והיא בטח לא אוהבת אותם.

אבל לא יכולתי בלי (:

משפט של Mismas - שאורלי וילנסקי גילתה לי, ומצא חן בעני והתאים לי פה בול, במיוחד עם ההמשך בפנים על התיקיה.




בפנים:

בצד ימין תיקיה עם נפח לאחסון דפים, ובצד שמאל פנקס ניתן להחלפה:


התיקיה:









כריכה אחורית:



הכריכה פרושה:


הפולדר מתקפל בצורה מלאה (360 מעלות) כך שמאוד נח לכתוב בו:


תובנות:

1. פרקטי ברמות אחרות. כייף להביא מתנה משהו שאת יודעת שיש סיכוי ממש טוב שישתמשו בו.

2. מאוד אוהבת את העיצוב (:

3. בדיעבד אני חושבת שאת הכיתצוב "בול כמו שאת" על הכריכה החיצונית הייתי מורידה מעט יותר למטה. הוא מעט ממורכז מדי (בגובה) לטעמי.

4. לגמרי מכינה עוד. למעשה כבר יש עוד אחד בעבודה (:

5. הפולדר מושתת על ההדרכה הזאת, רק בלי הכיס מעל התיקיה.

תגובות