קפה או תה אבל לא רק - 2 סדנאות

כמו שאני רואה את זה, העולם מתחלק לאנשים של קפה ואנשים של תה (:

אני לגמרי מהאנשים האלה של התה.

אבל אני מודעת לזה שרוב האנשים מסביבי הם אנשים של קפה.

אז הפעם אני עם הדרכות לשתי קופסאות חדשות.

קופסה לתיונים, וקופסה לקפסולות קפה (:

שתי הקופסאות מציפבורד, וניתן לרכוש הדרכה בודדת בעלות של 50 שח, או את שתי ההדרכות ביחד בעלות של 100 שח.



והנה הן ריקות:



קופסת הקפה:

וקופסת התה:


קופסת הקפה:

הקופסה בערך בגודל ¾4" על ¾6", והיא בנויה מציפבורד. יש לה מרפסת שדרכה ממלאים / מוציאים את הקפסולות והיא  מכילה כ- 3 שרוולים של קפסולות, אולי קצת יותר.

היא אמנם מתוכננת לפי המידות של הקפסולות, אבל היא מתאימה לעוד הרבה מאוד שימושים (כמו קופסה לסוכריות על השולחן בעבודה).

עלות ההדרכה הכתובה: 50 שח.

ציוד דרוש: טרימר ולוח קיפול.

חומרים דרושים: 2 ציפבורדים שחורים עובי 1.7 (ניתן להשתמש גם בציפבורד חום 1.8), 3 דפי בסיס.


וריק כדי שתראו יותר מקרוב (:

מאחורה:

רואים את ההמשכיות של הדיגום?

מהצד:

מלמעלה, כי אני ממש אוהבת את הדיגום עם השימוש בכרטיסיה (:


קופסת התה:

הקופסה בגודל 3" על 9", והיא בנויה מציפבורד. היא מחולקת לשלושה לתאים, והמכסה מתיישב עליה מלמעלה, ונכנס מעט פנימה. מכילה קופסת תיונים (רגילים או תה ירוק).

היא אמנם מתוכננת לפי המידות של התיונים, אבל היא מתאימה לעוד הרבה מאוד שימושים (כמו קופסה לקשקושים של הילדה - קליפסים, גומיות וסיכות).

עלות ההדרכה הכתובה: 50 שח.

ציוד דרוש: טרימר ולוח קיפול.

חומרים דרושים: 2 ציפבורדים שחורים עובי 1.7 (ניתן להשתמש גם בציפבורד חום 1.8), 3 דפי בסיס, ידית + סיכות מתפצלות תואמות לחיבור הידית.

הקופסה סגורה:


רואים את ההמשכיות של הדיגום?


והנה היא פתוחה:


הקופסה מחולקת לשלושה תאים:


הנה, רואים את המחיצות?


תובנות:

1. סט מהמם. מתנה לגמרי מגניבה ושימושית. אמנם מחושבת לפי קפסולות קפה ותיונים, אבל מתאימה לעוד שימושים.

2.עבודה עם ציפבורד שחור חוסכת עבודה, אבל לגמרי אפשר לעבוד פה גם עם ציפבורד רגיל. 

3. אפשר לצפות את הקופסאות בטפט שקוף או בלכה. אני אישית לא הרגשתי צורך. זה אמנם עומד במטבח, אבל לא על השיש, אלא על מדף מתחת לארון. ובעזרת קרן פרפרים, גם הוספתי לקופסאות רגליים (:

4. תודה מיוחדת לאורלי וילנסקי שעזרה לי לחשב ולתכנן את הדופן של קופסת הקפה והחוצצים של קופסת התה (:

5. סטאק Green Coffee & Friends של Echo Park. לא יכולה לחשוב על סטאק שיותר מתאים לפה (: קצת הפריע לי שעל המכסה של התה כתוב Coffee, אבל הוא הכי התאים לי בצבעים (:

6. שתי הקופסאות מציפבורד, וניתן לרכוש הדרכה בודדת בעלות של 70 שח, או את שתי ההדרכות ביחד בעלות של 100 שח. 

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעת ווצאפ עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ. הקובץ ישלח אליכן למייל שביקשתם.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם