כרטיסי שאריות - הדרכה

רעות אוספת כרטיסי ברכה לתרומה (כל הפרטים כאן), ולמרות שאני לא חובבת גדולה של כרטיסים, מי אני שאגיד לא? (:

הכנתי סדרה של כרטיסים, סופר פשוטה, ולכמרי מתאימה לשאריות, ואני מצרפת לכן את המידות, כי אני ממש אוהבת את מה שיצא (: 


מכל דוגמא הכנתי 2-3 כרטיסים, כי חתכתי את הדפים בצורה יעילה (:





וכל סוג בנפרד:





ותמונות אופי של כולם ביחד (:



הדרכה:

רעות ביקשה שהכרטיסים יהיו בגודל אחיד של 4" על 6".

דף הבסיס יהיה בגודל של 8" על 6", ובדופן של 8" נחרוץ ב- 4".


המדוגם התחתון צרחך להיות בגודל ¾5" על ¾3".

אצלי הוא מורכב מ- 3 מדוגמים:

גדול: ¾3" על 4".

רצועה: ¾3" על ¼".

קטן: ¾3" על ½1".


הריבוע עם הברכה:

דף בסיס בגודל ¼2" על ¼2".

מדוגם בגודל 2" על 2".


שימו לב למקם את הריבוע כך שרק קצת ממנו יושב על המדוגם הקטן.

אל תמקמו אותו חצי חצי. זה חלק מהקסם (:


תובנות:

1. קל, פשוט, מהיר. ממש פס ייצור. ואני ממש אוהבת את התוצאה.

2. המדבקות (המושלמו) של אורי לגמרי עושות את הכרטיסים.

3. סטאק מהמם שאין לי מושג איך קוראים לו, כי גנבתי מרעות כמה דפים ממנו.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם