מעמד לסטאקים גדולים - הדרכה

אז הכנתי מעמד לסטאקים גדולים (12" על 12").
טוב, נו, למען האמת הכנתי שניים (:
הם יצאו מהממים, והם סופר שימושיים עבורנו, אז הכנתי לכן הדרכה לשיטה שבה אני עובדת.
אני מוצאת שהיא קלה ולא מאיימת, ואני באמת חושבת שכל אחת מכן תוכל להכין לעצמה מעמד (: 

עלות ההדרכה הדיגיטלית-  85 ש"ח.

חומרים דרושים:

שימו לב, מאחר והמעמד דורש ציפבורדים יותר גדולים מ- 12", וגם קרדסטוק אחד גדול, חיים ועינת (מהסדרייה) הכינו לנו קיט מעמד לסטאקים, במיוחד בשבילנו.

ציוד דרוש: 

  • טרימר
  • סכין יפני.
  • לוח קיפול.
  • רצוי - סרגל טים הולץ.

איך מתבצעת הרכישה? אתן מעבירות לי את התשלום בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעת ווצאפ או פייסבוק עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

והנה המעמד שלי:

הדופן הראשונה:


והדופן השנייה:


המשכתי את הזרימה של הדיגום לגב המעמד:


ככה שהזרימה ממשיכה עד לדופן השנייה (:


ואי אפשר בלי כמה תקריבים, נכון?



חזית המעמד מורכבת מכרטיסיה, שעשיתי לה השלמות תואמות למעמד:



תובנות:

1. פרוייקט עם תוצר מהמם, חזק, ומאוד שימושי. במיוחד עבורנו, הסקראפריות.

2. בגלל שהמעמד מכיל קיטים בגודל 12" על 12", אז הוא יותר גדול, ודורש שימוש בציפבורד 13" על 13", ודף דף בסיס אחד בגודל הזה.

3. מאחר והמעמד דורש ציפבורדים יותר גדולים מ- 12", וגם קרדסטוק אחד גדול, חיים ועינת (מהסדרייה) הכינו לנו קיט מעמד לסטאקים, במיוחד בשבילנו.

4. קיט מהמם - Simple Stories - Summer Lovin' Collection. מזל שהזמנתי בנוסף לקיט גם שלוש דפים בודדים, אז יכולתי לעשות את שתי דפנות המעמד זהות (מאותם מדוגמים).

תגובות