פנקס פרפר

באחד מהביקורים בקניון איילון מצאנו דוכן popup של GAM STUDIO.

הבנות התלהבו וקנו מחברות, ואני קניתי יומן שנתי.

בקופה התברר שמי שרוכשת מקבלת מתנה. בחרתי שני PRINTS. הדפסים בגודל A5.

בבית התלבטתי מה לעשות איתם.

בהתחלה חשבתי להדביק את ההדפס בדיוק כמו שהוא ולהכין פנקס.

ואכ"ח חשבתי לעצמי שכזה אני יכולה לקנות. אני רוצה משהו מיוחד שיש רק לי.

אז חתכתי את החלק התחתון של ההדפס, שילבתי דפים ומדבקה, וקיבלתי פנקס קצת אחר, מ-ה-מ-ם, שאני ממש אוהבת (:






תובנות:

1. ממש התלהבתי מהעבודה עם ההדפס. גיוון מרענן מהמדוגמים (:

2. אני מאוד אוהבת את שילוב הצבעים, ואת הטאץ.

3. חדות העין ישימו לב שהתאפקתי ולא הוספתי נקודות אפוקסי (:

4. את הספירלה אני תמיד משלבת בחלק העליון של הפנקס, ולא מימין, כמו מחברת, כיוון שהרבה יותר קל לכתוב ככה.

5. דפים למילוי - מהסדריה.

6. ומי שממש רוצה לדעת, הבנות אמרו שהפנקס מהמם, ועדיין העדיפו את המחברות שהן קנו ולא רצו את הפנקס שלי. התרוץ היה שהגודל של הקנויות יותר טוב (:

תגובות