קופסה מחולקת - הדרכה בתשלום

לפני שנתיים בערך בניתי לי קופסה לתבניות חיתוך והבלטה.

עכשיו, אחרי שאני חודשיים מכינה כרטיסים, הצטברו לי עוד קצת תבניות חיתוך, חותמות, וגם כמה סטנסלים.

זה הושיב אותי לבנות עוד קופסה, עם התאמות לצרכים שלי, והדרכה בשבילכן (:


ההדרכה מגיעה עם אפשרויות ל-2 חלוקות פנימיות, בהתאם למה שאתן מתכננות לשים בפנים.

עלות ההדרכה הדיגיטלית-  85 ש"ח.

חומרים דרושים:

  • 2 ציפבורדים בגודל 12 "על 12 "בעובי 2.2 מ"מ.
  • כ- 3 דפי בסיס בגודל 12 "על 12 "משקל 250 ג'.

ציוד דרוש: 

  • טרימר / סכין יפני.
  • לוח קיפול.
  • רצוי מאוד סרגל טים הולץ.
איך מתבצעת הרכישה? אתן מעבירות לי את הכסף בפייסוקס / ביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעת ווצאפ או פייסבוק עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.








תובנות:

1סטאק Simple Stories - Say Cheese Fantasy At the Park Collection - סטאק קטן של 6 דפים שמחים וכייפים. שילובי צבעים שאני ממש אוהבת (אפור ו-ורוד). התאים בול (מבחינת גודל הסטאק) לפרוייקט הזה.

2. הקופסה בערך בגודל של 11" על ¾5" על ¼4".

3. ההדרכה מגיעה עם אפשרויות ל-2 חלוקות פנימיות. ההבדל בניהם הוא שהחלקוה השניה מאפשרת לשים בתאים גם דברים יותר רחבים (למשל תבניות הבלטה / סטנסלים ברוחב 6").


תגובות

  1. הילה בר-אשר10.12.22

    זה כל כך מהמםםם

    השבמחק
  2. אנונימי11.12.22

    זה מהמם! אשמח לדעת מהיכן השקיות?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם