10 מחברות

ערימת מחברות שיצא לי להכין (הדרכה כאן) (:

המחברת הראשונה לגמרי לטעמי.

אולי אתן זוכרות את חוה, שהזמינה מתנות סופשנה לצוות הבכיר בבית הספר שהיא מנהלת?

אז היא חזרה והזמינה מחברת לחברה שלה (:




את המחברות האלה הזמינה הילה.

כן כן, גם הן כמתנות סוף שנה (:

מה אני אגיד לכן, הן פשוט מתנה אישית מוצלחת מאוד. גם יפה, גם עם טאץ אישי (הכל זאת יש עליהן שם) וגם שימושית מאוד (:

מחברת 2:




מחברת 3:




מחברת 4:




ותמונה משותפת:


6 מחברות שיש לי כלפיהן רגשות קצת מעורבים.

הן מיועדות לבנות הענף של נועה, שמשתחררת!

מה זה אומר? שלא נתנו לי להוסיף פרחים, קישוטים וכו (:

מחברת 5:


מחברת 6:


מחברת 7:


מחברת 8:


מחברת 9:


מחברת 10:


תובנות:

1.המחברות עטופות בשיטה שלי (הדרכה כאן). ברגע שזכרתי 2-3 מספרים אני כבר לא יכולה לחשוב בכלל על עיטוף בצורה אחרת.

2. אני עפה על מחברות 1-2. ממש ממש אוהבת (: המחברות למתברגת שלי הן סבבה לגמרי, אבל זה לא להאמין כמה שהטאץ של הפרחים או הנקודות באזור של שם מוסיף.

3. בגלל שאני יוצרת המון, יש לי מלא שאריות של סטאקים. זאת דרך מושלמת לנצל את הדפים שנשארים. הבעיה המרכזית היא, שכשאני ניגשת לסטאק אני עובדת עם הדפים שאני הכי אוהבת. ואז כשאני מגיעה לפרוייקטי השאריות, אני מגלה שנשארו בכל סטאק רק הדפים הפחות יפים (: 

4. כתוצאה מתובנה מס' 3, מדי פעם אני קונה דפים בודדים בדיוק למטרה הזאת (בסקראפבוק.קום). מחברות 1-6 למשל הוכנו מכאלה (: כי הרי ברור שאלה לא דפים שהיו נשארים בשאריות של סטאק (:

תגובות

  1. כולן כל כך צבעוניות ויפות!!!! מחברת 2 קרצה לי בעיקר

    השבמחק
  2. אנונימי10.9.23

    עבודות שמחות ויפהפיות!
    יום אחד אני אתגבר על החשש מפירוק מחברת ...
    סיגל

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם