כרטיסי BetterPress

יש לי קטע כשזה, שכשאני מרגישה שמגיע לי פיצוי / פינוק, אני מחפשת לי איזה "צ'ופר" ומפנקת את עצמי (:

אז באוג' היה משהו שהפצצתי בו, ולגמרי הגיע לי פינוק, והחלטתי להתפנק לי עם מכשיר BetterPress מבית Spellbinders. אני מודה שעזר מאוד שהוא עלה פחות מ- 75$ ככה שלא צריך לשלם עליו מיסים.

אלה 3 ההתנסויות הראשונות שלי עם המכשיר, והתובנות שלי מהעבודה איתו.

כרטיס 1:

המכשיר עובד עם תבניות מתכת בתור חותמות, ולא עם חותמות סיליקון / גומי.
זה מאפשר לחותמות להיות מאוד דקות ומדוייקות, ומלאות פרטים.


המכשיר עובד עם דפים מיוחדים שמגיעים איתו, אבל לגמרי אפשר לעבוד גם עם דפים אחרים.
נכון, האפקט קצת פחות מרשים, אבל עדיין לגמרי מאוד יפה.
המכשיר גם מגיע עם דיו מיוחד, אבל התנסתי גם עם דיו אחר (כרטיס 2) וזה עובד מעולה.


המכשיר עובד עם לחץ של מכבש (מעבירים אותו בתוך הביג שוט), והשילוב של זה עם תבניות המתכת גורם לזה שההחתמה בעצם יוצאת כמו הטבעה על הנייר.

אני לא יודעת אם מצליחים לראות בתמונה, אבל ההחתמה ממש מוטבעת, חרוצה, בתוך הנייר. כשמעבירים את האצבעות על ההחתמה זה ממש מורגש.

אני חושבת שבתמונה הזאת אתם גם יכולים לראות את הפרטים הקטנים והדקים של החותמת, ולהבין כמה שזה מיוחד.


הכרטיס אלגנטי ויפה, אבל הוא לגמרי שחור / לבן. עד כמה כרטיס כזה יכול להיות שמח? אם בכלל...

כרטיס 2:

הערכה מגיעה עם דיו שחור בלבד.
בכרטיס הזה התנסתי עם דיו שונה מהדיו המיוחד שמגיע עם המכשיר. יש ביוטיוב המון סקירות על עבודה עם המכשיר עם דיו ודפים שונים מאלה שמגיעים עם הערכה.

הדיו של Gina K קיבל ביקורות מצויינות בעבודה על ה- BetterPress, ועבדתי איתו.

החתמתי את החלק התחתון של החותמת בצבע ירוק, האמצעי בצהוב, והעליון באדום, תוך כדי שאני עולה קצת עם כל דיו על קודמו באזורי החיבור.

עוצמת ההחתמה קצת פחות חזקה מהדיו המקורי, אבל התוצאה עדיין מהממת, ואני מאוד אוהבת את הכרטיס.




כרטיס 3:

אם בכרטיס השני התנסתי בדיו שונה מהדיו המגיע עם המכשיר, אז כאן התנסתי עם דף שונה.
את הצבע הכנסתי באמצעות רצועות צבעוניות בתחתית הכרטיס, ונקודות אפוקסי תואמות.
בסה"כ, כמו עם הדיו, הדף עובד בסדר, אבל ההטבעה לא חדשה ועמוקה כמו בדף הרגיל.
את הכרטיס עצמו אני מאוד אוהבת (:



תובנות:

1. יתרון - זה מכשיר חדש, מגניב, עם אפקט החתמה מדהים, ממש הטבעה בנייר, ורמת דיוק ופרטים קטנים שלא נתקלתי בעבר.

2. חסרון - כדי להוציא את התוצאות המיטביות יש לעבוד עם נייר ודיו מקוריים. הוצאה גדולה ומשמעותית. אני כן יכולה להגיד שהתוצאות עם חלק מסוגי הדיו / הדפים החלופיים עדיין מספיק טובות.

3. חיסרון - עובד עם חותמות (תבניות) חדשות מסוג מאוד מיוחד שמתאימות רק למכשיר הזה. עוד הוצאה משמעותית. אני כן יכולה להגיש שהתבניות של המכשיר מתאימות לעבודה עם מכשיר ה Hot Foil. אבל לא להיפך. אז גם פה מדובר בהוצאה גדולה ומשמעותית.

4. יתרון - המכשיר מגנטי והתבניות נתפסות עליו פצצה. 

5. חיסרון - מחתימים כשהנייר הפוך, ואם ההחתמה שלנו בשני שלבים, קשה מאוד לדייק במיקום החותמת. למשל, היה מאוד קשה לכוון את ההחתמה שתהיה בול מעל הפסים הצבעוניים בכרטיס השלישי.

6. חיסרון - יש עדיין מעט מאוד תבניות, וגם אין חיקויים אצל הדוד הסיני.

7. יתרון - המכשיר עם ערכת הבסיס לא מאוד יקר, ומגיע לארץ ללא צורך בתשלום מיסים.

8. יתרון - המכשיר לא גדול ולא תופס מקום, ומשתמש בביג שוט.

9. יתרון - יש ברשמת המון הדרכות והתנסויות איתו, ואפשר ללמוד המון.

התובנה שלי - הוא מגניב לגמרי למשוגעות לדבר, אבל אני עדיין לא רואה איך הוא משתלב לי עם עשיית הכרטיסים השיגרתית. כלומר לא ברור לי לגמרי איך לשלב את העבודה איתו עם טכניקות אחרות. כי לעבוד איתו רק כמו שהוא, נראה לי קצת משעמם.

תגובות

  1. גלי15.12.23

    היה מאוד כיף לראות את המכשיר בפעולה. וההחתמות מעלפות בפרטים ובעומק. ❤️

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם