לרפי באהבה

 יעל הזמינה אלבום ברכות ותמונות ליום ההולדת של רפי בעלה.

האלבום מכיל כ- 30 ברכות ו- 40 תמונות, והגודל שלו כ- 9" על 10".


האלבום סגור:



כפולה ראשונה:



בצד ימין כיס גדול עם מקום להמון ברכות:




בצד שמאל מפל אנכי שבנוי מעל כיס.
גם בכיס הזה נכנסות הרבה ברכות.


הדפדוף במפל:



הברכות:


הוצאתי את הכרטיסיות מהכיס כדי שתראו איזה פריסת עמוד יפה (:



כפולה שנייה:


בצד ימין פריסה יפה שמאפשרת מקום גדול ויפה לשתי תמונות נבחרות:


בצד שמאל כיס גדול עם מקום לברכות ותמונות, ומעל מפל אופקי:


הדפדוף במפל:



התמונות והברכות שבכיס:


הפלאפ של התמונות נפתח:


גם פה הייתי חייבת להראות לכם את הפריסה בלי הכרטיסיות שבכיס. נכון שהיא יפה?



כפולה שלישית:


בצד ימין כיס עם עוד ברכות:




בצד שמאל  (הצד הפנימי של הכריכה האחורית) כבר הרגיש לי נכון להשאיר נקי (:



הכריכה האחורית:



צילמתי את האלבום גם עומד, כדי שתוכלו להתרשם מהפריסה שלו בזוית אחרת:

כריכה קדמית:


:כפולה ראשונה


כפולה שנייה:


כפולה שלישית:


כריכה אחורית:


תובנות:

1. סטאק אין כמוך של אושרת קורן. בכל פעם כשמזימנים מתנה לגבר, הסטאקים של אושרת קורן לגמרי מצילים אותי. 

2. האלבום מכיל כ- 30 ברכות ו- 40 תמונות. יש בו 2 דפים, שזה סה"כ 6 עמודים, שאפשרו לי להכניס את החומרים בצורה מרווחת ויפה.

3. האלבום בגודל יפה של כ- 9" על 10". מרשים אבל לא גדול / כבד מדי.

4. הלאבום בנוי עם כריכה קשה ושדרה סמויה. הוא חזק ויציב. מכיוון שכמות החומרים בו לא גדולה מדי, יכולתי לוותר הפעם על השדרה הגמישה, ואני מאוד מרוצה מאיך שהאלבום יצא.


תגובות

  1. אנונימי31.3.24

    איזה אלבום משגע הסטאק מתאים בול פריסת הדפים מהממת אהבתי
    אין עלייך יעל
    סימוש

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם