כרטיסי "רגינה"

רגינה גילביץ הכינה עם חותמת הרקע הזאת והעלה הזה כמה כרטיסים מהממים.

וממש רציתי גם.

אז היא השאילה לי את שניהם, ועם עזרה מנטלית והסברים שלה יצאתי לדרך.

כרטיס ראשון:


כרטיס שני:


ותמונה משותפת:


תובנות:

1. החתמת הדיו ברקע בכוונה לא "שלמה". זה חלק מהטאץ.

2. ביאס אותי ממש שלא מצאתי נקודות אפוקסי בצבעיים תואמים בול. בכרטיס הכחול הרגשתי שזה הרס ממש, אז בזהב כבר לא שילבתי בכלל.

3. בכרטיס הכחול המאטיג של הכרטיס הוא בדף בסיס בצבע תואם. בכרטיס הזהב יש מאטינג בשימר זהב, אבל מסביבו יש עוד מאטינג לבן. בדיעבד, מבין 2 הצורות האלה, לי מספיק מאטינג אחד כמו בכרטיס הכחול.

4. מצד אחד אני מאוד אוהבת את הכרטיסים, מצד שני אני מוצאת שיש בהם נגיעה של עצבות. אז לא לגמרי סגורה עליהם.

5. לגמרי צריכה לקנות חותמת טובה של רקע של מילים.

6. את משפטי הברכה בשני הכרטיסים הדפסתי ב power point על דפי מדפסת עבים במשקל 170 ג'.

7. לעשות הגהה לכל משפטי הברכות שהדפסתי (:

תגובות