לאורית באהבה

רווית הזמינה אלבום ברכות ותמונות למנהלת שלהם שקיבלה קידום ועוזבת.

הכל היה ממש מהיר. היו לי יומיים להכין את כל הברכות, לתכנן ולבנות את האלבום, לדגם ולמסור. קצת נשארתי עם הלשון בחוץ, אבל אני אוהבת את התוצאה.


האלבום מבוסס על הסיפור שלנו, עם התאמות שעשיתי בהתאם לכמות התמונות והברכות שנשלחו אלי.


כריכה:




כפולה ראשונה:



צד ימין:

כיס עם נפח, עם מקום לברכות:



הכיס ללא הכרטיסיות בתוכו:


צד שמאל:

כיס גדול שבכתוכו כרטיסיות עם ברכות ותמונות.
על הכיס בנוי מפל אופקי.



המפל:



הכרטיסיות שבתוך הכיס:



כל הכרטיסיות נפתחות:




הכיס עם המפל, ללא הכרטיסיות בתוכו:


כפולה שנייה:




צד ימין:

כיס אלכסוני גדול עם מקום לתמונות וברכות:



הכיס ללא הכרטיסיות:


צד שמאל:

כיס אופקי עם מפל קטן עליו:


המפל:



הכרטיסיות שבכיס:


הכיס ללא הכרטיסיות:


כפולה שלישית:




צד ימין:

חבק גדול שמחזיק כרטיסיות עם ברכות:


הברכות:


גם פה כל הכרטיסיות נפתחות (:


החבק בלי הכרטיסיות:


צד שמאל:


כריכה אחורית:


אני ממש אוהבת את הזרימה של הדיגום של הכריכה:


תובנות:

 1. סטאק Simple Stories - Boho Sunshineהיו בו כמה דפים יפים, כמו דף הקקטוסים שהשתמשתי בו לכריכה, אבל בסה"כ הרגשתי שהוא קצת איתגר אותי.

2. האלבום מכיל 40 תמונות וע- 40 ברכות. והברכות היו מ-א-ו-ד ארוכות. זה גם דרש המון עבודת הכנה, וגם תפס המון מקום. זה גרם לזה שכמעט כל הכרטיסיות נפתחו כדי להכיל הרבה ברכות, ושחלק גדול מהכרטיסיות היו ממש ענקיות (:

3. אני מאוד אוהבת את הדיגום של המפל המרכזי, ואת העמוד עם החבק. בשניהם יכולתי להשתמש בצורה סופר מגניבה בכרטיסיות, ואני עפה על איך שהם יצאו (:

4. בצד הפנימי של הכריכה שמתי כיס עם נפח לברכות. בדיעבד הייתי מגדילה אותו בצורה משמעותית, ושמה אותו כמעטפה עם נפח. אני חושבהת שזה היה ממלא את העמוד יותר יפה ונראה יותר מרשים. אבל... זה מה שהצלחתי לעשות במסגרת מגבלות הזמן.




תגובות

  1. moshaofrevital29.6.24

    Wow, יעל הדיגום שלך מהפנט אותי כל פעם מחדש. לגמרי שיק.

    השבמחק
  2. מושלם יעלי ❤️❤️❤️❤️

    השבמחק
  3. איה קונביץ יולס6.7.24

    מושלם יעל,
    יש המון מקום והאלבום נראה מרשים וחזק.
    מה הגודל של התמונות שהדפסת?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה איה. התמונות בגודל 9 על 13 ס"מ.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם