אלבום תודה למיכל וגיא

שנה שעברה, בסוף הקיץ, עשינו טיול גדול של 3 שבועות בארצות הברית.

באמצע נסענו לשני לילות למשפחה קרובה ויקרה (בת דודה של בעלי) בבוסטון, והתארחנו אצלהם.

אחרי שחזרנו הכנתי להם אלבום עם תמונות משפחתיות שלהם כדי להגיד תודה על הארוח החם והמהמם שקיבלנו מהם.

את התמונות אספתי בשקט בעזרת הילדים, ושלחתי את האלבום עם חברת שליחויות, ככה שההורים קיבלו את האלבום לגמרי בהפתעה וזה היה מאוד מרגש.


כריכה:




כפולה ראשונה:


כפולה שנייה:


כפולה שלישית:


כפולה רביעית:



ועכשיו לאט יותר עם תמונות יותר מפורטות (:

כפולה ראשונה:




מפל גדול שבנוי מעל כיס עם כרטיסיות:


קצת מהמפל:




הכרטיסיה נשפלת:



הכרטיסיה:



כפולה שנייה:



כיס גדול עם כרטיסיות, ומפל מעל, ועדיין זה בנוי ונראה אחרת מהכפולה הראשונה:


המפל פתוח:





הכרטיסיה נשלפת:



הכרטיסיה:



כפולה שלישית:



פלאפ נפתח:


הפלאפ פתוח:


ופתוח עוד יותר:



כפולה רביעית:




כריכה אחורית:


תובנות:

1. סטאק: Carta Bella Paper - Gather At Home Collectionחיפשתי במיוחד סטאק בייתי, עם צבעים שמתאימים למשפחה, וכרטיסיות שמתאימות לבייתיות ומשפחה.

2. אני מאוד אוהבת לשלב באלבום עמודים "רייקים" בלי משחקים ופתיחות, ולשלב בהם תמונה או שתיים נבחרות. אני מתחילה כל אלבום במעבר על התמונות, ובוחרת את המוצלחות יותר ושומרת אותן לשילוב על הדפים האלה.

3. היו מקומות (כמו למשל הפלאפ הנפתח בכפולה השלישית) ששיחקתי עם הגדלים של התמונות כדי ליצור עניין. עדיין, כל התמונות הודפסו בגודל 9 על 13 ס"מ (½3" על 5"), אבל בתמונות שהיה אפשר חתכתי במימד אחד (אורך או רוחב), והפכתי את התמונות לריבועיות בגודל 9 על 9 ס"מ (½3" על ½3").

4. זה אחד האלבומים היותר מרגכשים שיצא לי להכין. אולי כי הוא נמסר כתודה על משהו שכל כך ריגש אותי, אולי כי היו משולבות בו תמונות מהממות, אולי כי משהו בשילוב של הדפים והכרטיסיות עבד לי כל כל טוב. וכשמיכל קיבלה אותו, והתקשרה להגיד לי שהיא חושבת שזאת המתנה הכי יפה שהיא קיבלה בחיים שלה, באמת שכמעט דמעתי.

5. אני כן חייבת לציין שלקח לי כמה חודשים טובים להכין את האלבום ולשלוח אותו, אבל זה רק בגלל שחזרנו ישר לחגים, וכולנו יודעים שאלה הסתיימו ב- 7.10, ועבר הרבה מאוד זמן עד שהיה אפשר לחשוב בכלל על יצירה.... ולמרות זאת אני עדיין שמחה שהתיישבתי להכין את המתנה, גם אם זה באחיור של כמה חודשים, והרגשתי טוב לתת אותה (:


תגובות

  1. ליאת גלמן21.7.24

    אלבום מהמם ובאמת מרגש וכל כך יפה עם התמונות. כל הכבוד לך!

    השבמחק
  2. מקסים - הכל!!! הסטאק, צבעיו. העיצוב, המרחב שניכר בו, בזכות העובדה שאין עומס. ממש לא מפתיעה תגובתה של מקבלת המתנה.

    השבמחק
  3. אנונימי21.7.24

    יעל יקירה האלבום יצא מושלם ומרגש מאמינה מה עברת בהכנתי❤️
    סימוש

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם