יום שבת, 31 ביולי 2010

הגר נוסעת לאיטליה

ואם כבר, אז זאת סיבה למסיבה (:

אז הכנתי לה מחברת מטופלת, לאסוף חוויות ומזכרות.

כריכה:




והכריכה האחורית:

וקולאז' קטן של הקישוטים מהדפים הפנימיים:


תובנות:
לא הייתי עירנית לכך שיש במחברות עוביים שונים של דפים.
המחברת הספציפית הזאת סובלת מדפים דקים במיוחד, מה שמקשה על שיקוט שלה בפנים, ומוציא חשק לכתוב בה ):
למרבה הבאסה שמתי לב לזה רק לאחר שסיימתי לצפות את המחברת, והתחלתי לקשט מבפנים.
מאחר וזה כבר מוכן, הגר מקבלת את זה, אבל אני מעריכה שהיא לא תשתמש בה (וזה בסדר גמור!!!) כי כל המטרה היא להדביק בפנים דברים, ולכתוב (הרבה), ומחברת פשוט לא תסבול את זה היטב ):
כמו שאומרים, העיקר הכוונה (:

הגר יקירתי, שיהיה טיול מושלם!!!

17 תגובות:

gallish אמר/ה...

מחברת מקסימה, את חברה נהדרת!!!

yael yaniv אמר/ה...

המחברת מקסימה אני בטוחה שהגר הכשרונית תמצא דרך להשתמש בה (-:

ננה_בננה אמר/ה...

לדעתי משהו כזה יפה ומושלם,בכלל לא צריך לגעת בו, כמו נרות שבת.
לשים ולהסתכל!@ בלבד!

הגר אמר/ה...

המחברת הזו מהמממתתת !!!! היא כל כך יפה ! וכל כך מתאימה לנסיעה... !! תודה רבה רבה רבה ! הפתעת אותי :-) :-)

קשת זאבי אמר/ה...

מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים! מקסים!

Meital אמר/ה...

לדעתי זה לא כל כך נורא הדפים הדקים... אפשר להדביק על זה דברים קשיחים!

בכל מקרה - היא מדהימה!!!!!!!!!!!
ממש ממש אהבתי!

Adiya אמר/ה...

המחברת מטריפה!! צבעונית ומלאת חיים!
ובהזדמנות זו אגיב גם על הפוסט הקודם...וואו! כמה כיף למיטל!

Dafi אמר/ה...

מחברת מקסימה!

יעל.קיפודים אמר/ה...

הכוונה מקסימה, וגם המחברת... ומקסימום היא תהיה "לראותה בלבד" ולדעת שיש לה חברה נהדרת כמוך!

maya אמר/ה...

מחברת מדהימה! איזה כיף להגר

maya אמר/ה...

מחברת מדהימה! איזה כיף להגר

Roni אמר/ה...

המחברת מקסימה. אני מתה על הדפים שבחרת, הם כל כך יפים!
אז מה עם הדפים דקים.. לא נורא, העיקר הכוונה :)

רוני - מילשייק

אילאיל אמר/ה...

היא מושלמת! מקסימום היא רק תכתוב ולא תדביק בה, לא? לכריכה השתמשת בניר או בד? כי הדוגמא פשוט מרהיבה!!!

Einat אמר/ה...

המחברת משגעת! איזה כיף להגר!

loolaB - סמדר אמר/ה...

איזה חברה נהדרת את !!!
ממש כיף לה, אני בטוחה שהיא תשתמש בה !!!
מחברת מקסימה, אהבתי !

אנונימי אמר/ה...

זה פשוט מהמם! מושלם!
חברים שלי נוסעים בעוד שבוע ללונדון ואני מתכננת , בזכותך כמובן, להכין להם מחברת !!!
תודה!
ליאור-חתולי8

פיית מרציפן אמר/ה...

יו... את מתחילה להעמיס...
איזה יופי של צבעוניות ושכבות

אני בטוחה שהגר תמצא מה לעשות איתה
למחברות תמיד מוצאים שימוש