יום שבת, 1 באוקטובר 2011

ים של ברכות

האמת, בדרך כלל כרטיסי ברכה הם לא העסק שלי, כמו שאומרים.

בכל זאת, רוב האנשים לא מעיפים יותר מחצי מבט חטוף בכרטיס הברכה.

אבל איכשהו, תוך כדי דפדופים באינטרנט ובבלוגים קצת קיבלתי חשק.
ומאחר ואני תמיד תקועה בלי כרטיסים לארועים, החלטתי לשבת קצת
ולהכין סטוק. על כל ארוע שלא יבוא (:

הכנתי אוסף כרטיסים פשוטים ונקיים, ומרובם אני די מרוצה (:
בכל כרטיס יש אלמנטים אלו או אחרים של תלת מימד, אבל כרגיל לא כל כך רואים זאת בתמונה (:




























ןאי אפשר בלי תמונה קבוצתית:





שנה טובה ומושלמת לכולם.
שנה של אושר ובריאות, שמחה ואהבה (:

31 תגובות:

מיכל שובל אמר/ה...

הם משגעים, ומי שלא מסתכל - פעם הבאה לא יקבל... :-)))

פיית מרציפן אמר/ה...

מתוקים להפליא ומעוררים חשק ליצור

Shir Benovich אמר/ה...

יפים! אחד אחד :-)

Ayelet אמר/ה...

כרטיסים מעלפים!!!!!
לא עושה כרטיסים, הא? נראה שאת מומחית :-)

ממקו אמר/ה...

מקסימים! כל כך מגוונים ומתוקים:)

אנונימי אמר/ה...

יעל יצאו לך כרטיסים משגעים! כל כך צבעוניים ויפים
הכי טוב שיש סטוק כזה של כרטיסים בשלוף :)

שיחקת אותה

רוני - מילשייק

carma30 אמר/ה...

יפה! את לא בקטע של כרטיסים אבל יצאו דוגמנים אחד אחד :-)

יעל אמר/ה...

הכרטיסי מהממים! אחד אחד!
שתהיה לך שנה קסומה ויפה כמו הכרטיסים שאת יוצרת.
מכל הלב,
יעל.

tamari* אמר/ה...

אני לא יודעת למה כרטיסים לא הקטע,
אבל בהחלט שיחקת אותה! כל אחד ואחד יותר יפה ומיוחד מהשני!

Rachel רחלי גזית אמר/ה...

קולקציה משגעת, אני אילו לא כותבת את מי הכי אהבתי כי ממש קשה לי לבחור...

שרון רותם אמר/ה...

יופי של קולקצייה הכנת לך. כרטיסים יפיפיים אחד אחד.
שתהיה שנה טובה עם הרבה ארועים משמחים וסיבות לשימוש בכרטיסים.

קשת זאבי אמר/ה...

יפייפיים!!!!

טושטוש אמר/ה...

יפים אחד, אחד...
רק אני כנראה נזכרת יום לפני להכין כרטיס (וזה במצב הטוב...:-) )

Dafi אמר/ה...

יפים אחד אחד ואפשר לראות ברוב המקרים
את התלת-מימד. את מסודרת מבחינת כרטיסים לזמן הקרוב(:

wintam אמר/ה...

הכרטיסים משגעים, כי כשיש טעם וכישרון - יש טעם וכישרון (-:
ושאלה: הטקסט באנגלית בכרטיס הראשון - זה מודפס במחשב? חותמת? משהו אחר?

אנונימי אמר/ה...

הכרטיסים פשוט משגעים לחלוטין!
אני הכי הכי אוהבת את הראשון

מירה

Lina אמר/ה...

הכרטיסים מהממים ! נתת לי הרבה רעיונות וחשק ליצור כמה כרטיסים משלי מראש.

הגר אמר/ה...

ממש מקסימים !!! מי שלא יודע להעריך פשוט תתני לו אחד קנוי....
והחותמת הזו באמת משגעת ;-)

אנונימי אמר/ה...

מצבור מעלף לגמרי. דווקא התלת מימד עובר מצוין בתמונות! מקסים מקסים!

עינת ספקטור.

Smadar - LoolaB אמר/ה...

יעלי הכרטיסים פשוט מהממים... ואם זה מעודד אותך, אז אני יודעת שהכרטיסים שלי משקטים את לוחות השעם והשידות של כל המשפחה :)
ואני בטוחה ששלך גם כן יזכו לכבוד, כי הם מדהימים, אן סיכוי שלא יסתכלו עליהם !

אנונימי אמר/ה...

כולם פשוט מקסימים!!!!

hadarling אמר/ה...

WOWOWOW כרטיסים מהממים מטריפים ומשגעים ביופיים!!! מתה על הצבעוניות והקלילות של העבודות שלך, הכרטיסים פשוט יצירת מופת נפלאה!

יעל.קיפודים אמר/ה...

הם מתוקים אחד אחד!
פתיחה מבטיחה לשנה חדשה... שתהיה שנה יצירתית ונהדרת!

giraffe אמר/ה...

אוסף כרטיסים מתוקים אחד אחד
שנה טובה ויצירתית

יעל יניב אמר/ה...

אוסף נהדר!!! שתהיה שנה מלאת אירועים משמחים

יפעת אמר/ה...

כמו תמיד - הורס!!
אני חושבת שה"בעיה" העיקרית היא שלא יודעים שאת הכנת אלא חושבים שזה קנוי :)

יפעת

צרויה אמר/ה...

איזה אוסף שווה יצא לך!!! הם כ"כ יפים! אני אף פעם לא מצליחה להכין לעצמי סטוק של כרטיסים מראש, ואני תמיד מקנאה במי שכן...
מצטרפת לאיחולים, שנה נהדרת! :-)

פיק אמר/ה...

הכנת מלא כרטיסים..... בחלק מהתמונות רואים את אפקט התלת מימד - ממש מקסים.
רעיון טוב להכין מראש - כי תמיד כשצריך אין זמן להכין וסתם רושמים על דף רגיל.....

שולי אמר/ה...

יפיפייםםםםםם!! ממש יפיפיים, יופי של אוסף {וגם אוסף של יופי}
שנה טובה
SHOLYHZO1
שולי

מיכלי אמר/ה...

בהחלט מקסימים :) כל אחד בנפרד וגן בתמונה קבוצתית, פשוט יפים.

mekoopelet אמר/ה...

יא, מדהימים, כל כך אהבתי את האלמנטים הבולטים, מקסים.