יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

ואם אני כבר בשוונג...

סט כרטיסי הברכה שהכנתי השאיר אותי עם טעם של עוד.
ומאחר שאת כל הסט הראשון שהכנתי נתתי לחמתי, התיישבתי במרץ להכין עוד כרטיסים.


כרטיס שחביב עלי במיוחד, וניתן לאבא שלי ליום ההולדת... :


פה כל הרקע הכחול מודבק בתלת מימד, הבורדו עם הנקודות הוא הרקע האמיתי של הכרטיס, שיושב מתחת לכחול, והפרפרים בולטים גם הם, ומגיעים בעצם לגובה של הדף הכחול:




כרטיס שאני מאוד (!!) אוהבת:














כרטיס טלאים. מכל הערימה שהכנתי, אותו אני הכי פחות אוהבת:


 
אה. גם את זה אני מאוד אוהבת (: 




ואי אפשר בלי תמונה קבוצתית (:





 

26 תגובות:

הגר אמר/ה...

והעיקר שאת אומרת ש"את לא בעניין של כרטיסים" ובשבוע האחרון הכנת איזה 30 או יותר ;-)
אהבתי מאוד את הסגנון והצבעוניות.. !! עכשיו נשאר ללכת למלא אירועים ולחלק בכיף :-)

אנונימי אמר/ה...

כרטיסים מקסימים. אהבתי מאוד את כולם כולם כולם! יופי של צבעוניות.

אנונימי אמר/ה...

אה, ושכחתי להגיד שזו אני, מירה :-P

anat15 אמר/ה...

אני לא עומדת בקצב.. עוד לא הספקתי להגיב על הקודמים ולהגיד כמה שהם לטעמי, והנה כבר הכנת עוד- וכל כך יפים!!!

טושטוש אמר/ה...

איזה מהממים!!!
אחד אחד...

Orit אמר/ה...

שוונג כזה תמיד מבורך!

ליאת אמר/ה...

מקבץ מהמם של כרטיסים, איזה יופי של שוונג!!!!

Dafi אמר/ה...

תפוקה יפה. הכרטיסים מקסימים. אהבתי את
השימוש שלך בפאנצ׳ים

יעל.קיפודים אמר/ה...

מקבץ ססגוני ושמח!

Shir Benovich אמר/ה...

מקסימים!
איזה מגוון!

ifaa אמר/ה...

איזה יופי, כל הכרטיסים מקסימים בעיני.

אנונימי אמר/ה...

כרטיסים יפים אחד אחד גם אלו שאת פחות אוהבת בעניי הם יפים מאוד, אני צריכה גם למלט את מלאי הכרטיסים שלי:-)
סתיו love

מניירות אמר/ה...

אהבתי את הצבעוניות השמחה שלהם, יפים ומושלמים אחד אחד.
מאיפה החותמת המהממת של ה- HAPPY BIRTHDAY הזו?

קרן

ממקו אמר/ה...

מקסימים!!! איזה שוונג תפסת:)

giraffe אמר/ה...

ואוו איזה אוסף צבעוני ומקסים
כל הכבבוד על השוונג

Ayelet אמר/ה...

כרטיסים מקסימים. אהבתי את כולם!!!
איזו צבעוניות נהדרת!

mekoopelet אמר/ה...

לא מאמינה שעשית כל כך הרבה וכל אחד יותר יפה מהשני.
את אלופת הכרטיסים שלי

אנונימי אמר/ה...

הכרטיסים מקסימים!
כאלה צבעונים :) יפה!


רוני - מילשייק

אנונימי אמר/ה...

סדנא!! סדנא!! משגעים כולם :)
shapirit79

Smadar - LoolaB אמר/ה...

כולם צבעוניים ויפים !
אבל הראשון - אני ממש מאוהבת בו קשות !

=== ברלה === אמר/ה...

כרטיסים מקסימים ולכל אחד מהם יש סגנון אחר.

שאלה: באחד הכרטיסים הוספת פרפר
רציתי לדעת אם זה פאנצ' איפה ניתן לקנות כזה ?

פיית מרציפן אמר/ה...

כמה יופי וצבע בכרטיסים שלך
הפיבוריטים שלי הם הציפור וזוג הלבבות כנראה משהו בסקיצה הדומה שלהם מאד מושך אותי

לימור אמר/ה...

איזה יופי של כרטיסים
מקסימים וצבעוניים.
נכנסת חזק לשוונג!!!
חג שמח

Meital אמר/ה...

מה זה זה??? לאיזה טירוף כרטיסים נכנסת!!!! הם ממש יפהפיים! ואיזה יופי שכמעט בכל אחד יש איזה רעיון מיוחד ושונה מהאחרים :)
אני דווקא אהבתי במיוחד את הכרטיס עם דף הרקע של המ-ל-א פרחים.. לא יודעת למה, סתם ככה :)

רחלי גזית אמר/ה...

וואו- שוונג זו לא מילה (-:
איזו כמות מכובדת וכמה שהם יפים.. רציתי לכתוב את מי אני הכי אוהבת אבל אין כזה. את כולם!!!

רחלי גזית אמר/ה...

במחשבה שניה- בכל זאת יש לי פייבוריטים:
הכרטיס האדם-נקודות עם הפרפר הצהוב וכרטיס הטלאים (כן כן!)