יום שבת, 2 במרץ 2013

מחזיק ספרים - ציפורי אהבה

כשראיתי את מעמד הציפורים הזה ידעתי שאני חייבת אותו. הוא פשוט כל כך "אני" (:

הוא מעץ, ומגיע מפורק לגמרי. מקשטים אותו ומחברים אותו לבד.

צבעתי את הבסיס בלבן, ויישנתי את כל הדפים.

בחרתי לקשט את הציפורים בצורה זהה, אבל כל צד (קדימה ואחורה) שונה, כך שבעצם יש לי כאילו שני סטים (:

הצד הראשון:



הצד השני:



מבט מלמעלה, שמאפשר לראות גם את הדופן:





בחרתי לקשט גם את הדופן האחורית, למרות שבעצם היא צמודה לספרים ולא רואים אותה...:

 
 
 וסתם עוד תמונות מכל מני זוויות שונות בשביל הכייף:

 
 






 



תובנות:
  1. מאוד כייף לקשט דברים מעץ. חבל שזה כל כך יקר ושיש כל כך מעט דברים מיוחדים בארץ. את הציפורים האלה של kaisercraft הזמנתי בצורה פרטית מענת (איקס מיקס).
  2. השתמשתי ביישון כדי ליצור קונטרסט ולהקפיץ את הדפים. בדיעבד, עם סיגנון הדפים הזה והצבע הלבן, יכול להיות שזה היה מיותר.
  3. מאוד אהבתי את חבילת הדפים הזאת ונהנתי לעבוד איתה.
  4. פעם ראשונה שאני צובעת בלבן. אני אוהבת, למרות שאני חושבת שעם החום כהה הרגיל שלי אולי הייתה לזה יותר נוכחות. או יותר נכון, אולי הנוכחות של זה הייתה יותר מרשימה.
  5. התחלתי לצבוע בצבע ספריי. פעם ראשונה שאני מנסה. זה לא נקלט טוב. במיוחד לא על הדפנות. אז עברתי לצבע אקרילי רגיל.
  6. טיפ שנתנה לי קשת בזמנו - בהדבקת נייר על עץ יש למרוח טוב טוב את הדבק על כל שכבת העץ, להדביק את הנייר ולהדק אותו היטב, וזאת במטרה למנוע בועות בעתיד.

 

23 תגובות:

ליאת אמר/ה...

מהמם!! ועבודה ממש מדוייקת..

יפעת אמר/ה...

כבר אין מילים.... מהמם!!!!!! כבר אמרתי שאת כל פעם מפתיעה מחדש??

יפעת

גלי אמר/ה...

יצא מקסים!!!
ואכן מאוד את.
:)

caspit אמר/ה...

אני דווקא מתה על עץ צבוע בלבן! עשית את זה משגע, כל כך שמח ומתוק :)

לינה אמר/ה...

יפהפה. מדהים איך את מצליחה להכניס את הסגנון שלך על כל מוצר. מפתיעה בכל פעם מחדש :-)

חתולי8 אמר/ה...

איך כתבתי כזו תגובה ארוכה והבלוגר הזה שלכם זלל אותה, איך?
כתבתי שבכל פעם אני כבר בטוחה שיותר לא תפתיעי ובכל זאת בכל פעם אני זולגת לי והופכת לשלולית...
כתבתי גם שטוב שצבעת בלבן. זה נקי, שמח בעיניים, מוסיף חיים!
אוהבת מאד מאד מאד את העבודות שלך בכלל ואת זו בפרט!!!
מהמם!!

Meital אמר/ה...

את יוצרת במרץ חבל"ז!
הציפורים האלו הן באמת ממש *את* :)
יפהפה (מכל הזויות!)

Keshet Zeevy אמר/ה...

יפייפה וכ"כ את!

Shir Benovich אמר/ה...

מקסים :-)
אהבתי!

שולי חיפושולי אמר/ה...

יפיפה!!! והעבודות שלך כל כך מוקפדות.
ממש אהבתי
שולי

wintam אמר/ה...

מקסים! מקסים! מוקפד! מוקפד! :)
באיזו קולקציית דפים מדובר?

Dafi אמר/ה...

כל כך יפה!!! פשוט מושלם!

נוכחת לפעמים אמר/ה...

מתוקות!!!!!

Smadar אמר/ה...

אחד הייייייפים !!!!
LoolaB

mekoopelet אמר/ה...

חמוד בטירוף...לגמרי...

טושטוש אמר/ה...

כל פעם אני נפעמת מחדש מהעבודות שלך!!!
כישרון טהור...

shirokoco אמר/ה...

מהמם

blogsconnectionscom אמר/ה...

מדהים מדהים מדהים!

סתיו אמר/ה...

מקסים! ממש ממש ממש!

יעל.קיפודים אמר/ה...

מתוקות!

דנא אמר/ה...

מקסימות ומתוקות ובאמת מאד את.

אנונימי אמר/ה...

צבעוני ומקסים. ממש כלבבי. אש קטנה

נחמה שור-סודות מחדר התפירה אמר/ה...

וואו,
מהממם.
הציפורים מאד מתוקות וזה כיף שאת יכולה לגוון עם הדוגמא כשזה על המדף