חום ולבן

לבן:

אני כל כך אוהבת את מחזיקי העטים האלה!
לפעמים קשה לי למצוא אותם, אז כשאני מוצאת אני תמיד קונה לי כמה.
הפעם מצאתי אותם במקס סטוק בביאליק ר"ג. 5 שח לאחד אם אני זוכרת נכון.

פעם ראשונה שאני צובעת אותם בלבן.





פאה 1:



פאה 2:


פאה 3:



פאה 4:





 חום:

יש לי שתי חברות מאוד (!!!) טובות, שמלוות אותי כבר מיליון שנים בערך.
בשנים האחרונות זה כבר הפך למנהג שבכל יום הולדת אני מכינה להן מתנה עבודת יד.

הפעם הכנתי קלאצ' קטן.
הוא אח של הקלאצ' שהכנתי לעצמי לא מזמן.
  


במציאות הצבע של הקנווס למעלה הוא ירוק זית, ובכלל לא חום כמו שנראה בתמונה.
והדמוי עור שבתחתית - חום.



והנה הוא עם האח הבכור שלו, שמשמש אותי נאמנה (:



פינת הפירגון:
אני חושבת שאש קטנה 2 יוצרת בעיקר דפי אלבום.
אני מאוד אוהבת את ה- touch שלה. הדפים מקסימים!!!!
אם אני מחפשת דפים שלה שאהבתי במיוחד, ממש קשה לי לבחור.  (:
אבל בכל זאת אני אפנה לכמה שמצאו חן בעני במיוחד.
דוגמא 1, ועוד אחת,  דוגמא נוספת, נקיה, ולטעמי, ועוד אחת שממש אהבתי. תראו כמה שהיא מגוונת.
גם את זה אני אוהבת. טוב, נו, אני אפסיק. אתם הרי יכולים לראות הכל לבד בבלוג שלה (:


תובנות:

לבן:
1. צבעתי בצבע ספריי. חשבתי שיהיה להיט, ויחסוך מלא עבודה. התוצאה - אכזבה.
הצבע לא נתפס כמו שצריך, במיוחד לא באזורים המחוספסים. וגם לא כיסה טוב בפנים.
הייתי צריכה לעבור על הכל בצבע אקרילי רגיל.
2. כרגיל השתמשתי בחבילת דפים קטנה (15X15) לכל הפאות למראה אחיד. זאת חבילה שקניתי באיקס מיקס אבל אני לא מוצאת אותה כדי לקשר אליה.
3. מי מנחשת מה הפיאה הכי אהובה עלי?

חום:
1. הרבה יותר כייף לתפור עם קנווס ולא עם דמוי עור.
2. אהבתי את זה שהדמוי עור משולב רק למטה, ולא על כל התיק. זה הרבה יותר מיוחד.
3. עדיין לא מצליחה לעשות סיומות יפות לריצ'רצ'ים ):
4. כל חיתוך הבדים והתפירה היו הרבה יותר מהירים הפעם. כלומר, כצפוי הפעם השניה יותר קלה (:
5. צריכה לעבוד על הגימורים. הפינות לא יוצאות מספיק טוב לטעמי.
6. התיק מתאים לערב ולאישה מבוגרת. מצד שני הוא לא שמח וצבעוני. כאילו קצת עצוב. אז אני לא סגורה מה אני מרגישה כלפיו ):

תגובות

  1. דינה17.3.13

    מקסים. יופי של מתנה. בהכל בדולר תמצאי המון כאלה וגם סוגים נוספים.

    השבמחק
  2. המעמדים יפיפיים!! אוהבת את שילובי הדפים שלך..

    השבמחק
  3. מהמם!! אני גם מאוד אוהבת שאת מכינה את מחזיקי העטים האלו.
    ברור שהפאה ה- 4 היא המועדפת :) (או הראשונה?)

    השבמחק
  4. לדעתי, אם היית חוזרת עם זה למקס-סטוק הם היו בשוק מהיופי שאפשר לעשות עם משהו שיש להם בחנות...
    ;)
    בדיוק עברתי לידם בשבוע שעבר אבל לא נכנסתי כי הייתי עם כל הילדים.
    עשית לי חשק לבקר אותם.

    השבמחק
  5. אין לי מושג איזו פאה את הכי אוהבת, כולן כל כך יפיפיות! אני הכי אוהבת את זאת עם העצים ואת זאת עם הלב :)
    ואת מוזמנת אלי לקורס מזורז בפינות וסיומות ::)))

    השבמחק
  6. הכל יפייפה ובייחוד אהבתיאת התפורים!

    השבמחק
  7. אני מהמרת על פאה 4... אבל אהבתי את כולן!! וזה באמת רעיון להראות במקס סטוק מה עשית מהציוד שלהם.. אולי תהיי מעצבת הבית:)

    השבמחק
  8. אהבתי את הקופסא היא ממש מתוקה

    השבמחק
  9. כבר כואבת לי האצבע מרוב שגילגלתי את העכבר למעלה ולמטה, לעלה ולמטה ושוב למעלה, ושוב למטה ולמעלה.... כי לא יכולתי להפסיק להסתכל על התוצרים המדהימים שלך!
    המעמדים לעטים מעלפים! לא הצלחתי לבחור פאה אהובה במיוחד, אולי הבית, או הלב.... ?
    אהבתי את הרעיון של היישון בדיו שבכל מיני צבעים ולא רק בחום (כמו שאני עושה..), הירוק (בפאה של הבית) משגע!
    התיקים גם מקסימים, אהבתי במיוחד את הקלאץ עם הדמוי עור למטה. כיף לחברות שלך, הסתדרו חבל על הזמן... :)

    השבמחק
  10. מקסים מקסים! כוס העטים שהכנת לי פעם פעם עדיין בשימוש ועדיין מעוררת התפעלות בקרב הלקוחות (:

    השבמחק
  11. הקלאץ' נראה קנוי לגמרי :O

    השבמחק
  12. איזו הפתעה נהדרת עשית לי. תודה רבה רבה על הפרגון!

    השבמחק
  13. הקלאצ' נראה מקצועני לחלוטין אבל מה ששפך אותי על הרצפה היה, כמובן, מחזיק העטים!!!! מושלם!

    השבמחק
  14. Lily8017.3.13

    וואו המעמד לכלי הכתיבה מקסים, הפאה האהובה עליי היא עם הבית, אולי גם עלייך?
    הקלאצים פשוט מדימים ונראים קנויים לגמרי!!
    לילך

    השבמחק
  15. קרן בן-שושן18.3.13

    אני רוצה גם!!!!

    השבמחק
  16. כלים מתוקים מאוד לכטים, אהבתי את הפזילה שלך לכיוון לבן, תמשיכי! :-)

    השבמחק
  17. הלבן הוא גיוון מעניים ומשובח. לרב הוא מתקשר לשאבי שיק, אבל אצלך הוא פשוט מתחבר לסדר והנקיון שמאפיינים את עבודותייך.
    לגב תפירת דמוי עור - זה אכן מעצבן. אני נעזרת בנייר אפייה, לרב זה ממש מקל. ובלי קשר - יופי של מתנה.

    השבמחק
  18. לינה22.3.13

    מעמד העטים מהמם. אני מאוד אוהבת את הבחירה הלבנה שנותנת מראה שונה.
    הקלאצ' נראה מקצועי ועדין מאוד, בדיוק הסגנון שלך.

    השבמחק
  19. מה עצוב? הוא מקסים! נכון שפחות צבעוני ו"בלגאן", אבל צריך תיק גם לאירועים "שקטים" יותר :) שניהם מקסימים!
    תמיד אהבתי את מעמד-העטים הזה.. הוא פשוט מקסים וקליל ושימושי :)

    השבמחק
  20. אנונימי29.5.13

    Hey just happened upon your website from Bing after I entered in, "Blogger: קונדסונים קטנים ועוד..." or something similar (can't quite remember exactly). Anyways, I'm delighted I
    found it because your content is exactly what I'm searching for (writing a university paper) and I hope you don't
    mind if I collect some material from here and I will of course
    credit you as the reference. Appreciate it.

    Have a look at my webpage - luggage set for mg b

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם