משהי רוצה מחברת?

חשבתי על זה שמזמן לא פינקתי את קוראות הבלוג שלי.

לאחרונה הכנתי עוד שתי מחברות, ומאחר ואני כל כך נהנית להכין אותן, הכנתי אחת גם בשבילכן, להגרלה.

זאת הזדמנות לומר לכן כמה שכל תגובה שלכן משמחת אותי. לתחזק בלוג זאת עבודה קשה, ואני אמנם נהנית, מאוד, אבל לפעמים קשה לי עם התחושה שאני כותבת לעצמי ):
אז רק שתדעו שאני קוראת בשקיקה כל תגובה שלכן, ומתענגת על כל תגובה שוב ושוב (:


מחברת ראשונה הוכנה לקרובת משפחה מהממת, בת 18, שסבתא שלה נפטרה לא מזמן.
כשהלכנו לשבעה רציתי להביא לה משהו קטן לתשומת לב, כדי לשמח אותה.

כריכה קדמית - כל הלבבות גזורים מדף מקסים שקניתי פעם.

 

 כריכה אחורית:

דף קראפט ושני פסי וואשי. ועוד לב גזור מאותו הדף של הלבבות מקדימה.

 
 
אי אפשר בלי תקריב קטן (:

 

ומבפנים:




המחברת השניה הוכנה לכוכב. הוריה של כוכב עברו תאונת דרכים לא מזמן, ועוברת על הילדה תקופה קשה. בקומונת היצירה שלנו התאחדנו להכין לה ערימת מתנות ליום הולדתה ה- 13 כדי לשמח אותה.

כריכה קדמית: קלטתם את פאנצ הדגלון המהמם הזה?

 
 
 

כריכה אחורית:

 
 
 

ומבפנים:


הייתי צריכה לצלם את המחברת פתוחה כדי שתראו את האפקט של שרשרת הדגלונים ממשיכה מצד לצד לאורך הכריכה .... אבל לא חשבתי על זה ):


והמחברת השלישית, היא בשבילכן.
משהי רוצה?

אני אערוך הגרלה ב- 13.6 (יום ההולדת שלי) בין מי שתשאיר לי תגובה שהיא מעוניינת במחברת (:
מאוד מקווה שיש כמה מכן שרוצות אותה, שלא תהיינה לי יותר מדי פאדיחות (:

 
 תראו את המתגרדות החמודות האלה של הבתים! מתאים בול לסגנון של הניר המרכזי.




תובנות:

1. כבר ציינתי שאני ממש אוהבת להכין מחברות? (:

2. זאת עבודה מאוד נקייה. אני עובדת עם דבק דו"צ, ובכלל לא נוגעת בדבק נוזלי. ממש תענוג.

3. לשפר את ההקפדה על הפינות. לפעמים מציצה בפנים מעט מהכריכה המקורית של המחברת. זה לא נחמד ולא מקצועי מספיק לטעמי.

4. מזכירה לא לשים קישוטים בולטים שיפריעו לכתיבה, ועלולים להיתלש בתיק.

5. ממליצה לבחור תמיד דף אחד רועש, ודף שני משלים, שקט, שאותו נקשט.


זהו, מחכה לכם בתגובות (:
 

תגובות

  1. עדי מהערבה1.6.13

    אני אוהבת מאד את המחברות שאת מכינה ואת הסגנון הנקי שלך, עוקבת בקביעות ונהנית מהבלוג והכי אוהבת את התובנות... הייתי שמחה לסדנת מחברת מטופלת או לכל סדנא שהיא ואשמח מאד במחברת... מאיפה המתגרדות המקסימות?

    השבמחק
  2. דינה2.6.13

    לילעל המתוקה!!!
    איזה מקסים. המחברת עם הלבבות מדהימה. הצעה נדיבה מאוד.
    בטח שאשמח לקבל משהו כזה. חשבתי על הבת שלי שעושה את ההתמחות לגיל הרך ובכל סמסטר צריכה מחברת שבה היא מתעדת את התצפיות על הילדים. מה דעתך על מחברת ילדותית?

    השבמחק
  3. כל מחברת יותר יפה מהשנייה. אוהבת מאוד את הסגנון שלך ואת ההקפדה על הפרטים הקטנים.

    השבמחק
  4. יעל! המחברות פשוט מהממות!
    במיוחד אהבתי את הראשונה :-)
    תמיד שמחה לקבל משהו ממך, ובטוח שיש לי הרבה מה לכתוב במחברת המקסימה עם הבתים!

    השבמחק
  5. לינה2.6.13

    מקסים. גם אני אוהבת שאת מכינה מחברות. אהבתי את הלבבות של המחברת הראשונה. וברור שגם אני אשמח לקבל ממך מחברת. הפנצ דגלון מקסים ומשדרג את העבודה.

    השבמחק
  6. המחברות יפייפיות!!!

    השבמחק
  7. ברור שרוצה! המחברות שלך מקסימות אותי כל פעם מחדש.

    השבמחק
  8. הדר2.6.13

    וואו איזה דברים מקסימים!
    אני אשמח למחברת , ה13.6 זה יום הנישואים של ההורים שלי והייתי שמחה לתת לאמא שלי מחברת כזאת , אמא שלי חוטאת בכתיבה ומשתשמשת במחשב ואף פעם לא מצליחה למצוא באיזה תיקייה שמרה את הסיפורים... אולי עם מחברת יהיה יותר קל :)

    השבמחק
  9. המחברות מהממות.
    אהבתי במיוחד את המחברת של כוכב, כל הכבוד על ההשקעה והחשיבה על מה שהילדה צריכה.

    השבמחק
  10. ברור שאני אשמח לקבל מחברת. המחברות שלך יפייפיות. מאוד אוהבת אותן.
    חודש יוני הוא חודש מלא שמחה אצלנו.. היום יום ההולדת של בעלי, מחר של הבכור שלי וב- 10/6 יופ הנישואיןם שלנו, יהיה נחמד לקבל מתנה גם עבורי :)

    השבמחק
  11. מחברות יפות כתמיד
    זאת חובתי להגיד.
    בחירת הניירות והתאמת הצבעים,
    קישוטים, אותיות ופאנצ' הדגלים.
    "כמובן שאשמח לַמחברת"
    מחשבה בראשי עוברת,
    והנה שיר אני חורזת...
    אז תודה שהשרֵית עלי מוּזה,
    לעמל יומי אזוּזה,
    בתקווה שאני לא סתם מפנטזת...

    השבמחק
  12. מחברות משגעות ! במיוחד זו שאת נותנת ;-)

    השבמחק
  13. רקבשמחה2.6.13

    המחברות מהממות, וב-ר-ו-ר שאשמח אם אזכה לקבל אחת...
    תודה על ההזדמנות!!

    השבמחק
  14. אמא של עוגי2.6.13

    אני מתה על המחברות שלך! ברור שגם אני רוצה אחת :)
    וברכות על הבלוג החדש של איקס מיקס! שמחתי לראות אותך בצוות העיצוב :)

    השבמחק
  15. מחברת מהמהמת הייתי מאד רוצה אותה
    תודה

    השבמחק
  16. מקווה שמישהי תרצה ? מהמם ברור שנרצה :-) יהיה משגע להתחיל את שנת הלימודים החדשים שלי עם המחברת המשגעת שלך !!

    השבמחק
  17. רוצות בטח רוצות....
    בדיוק עכשיו קראתי את התקציר שלך בבלוג החדש של איקס מיקס - שאפו ובהצלחה!
    המחברות שלך הן חלק מהמוטו שלי - נקי ויפה!
    ו...מזל טוב ליום ההולדת.

    השבמחק
  18. שרכי2.6.13

    הרבה מחמאות קיבלת על המחברות ובצדק רב, אבל הבעיה הגדולה היא איזה הכי יפה אז כולן מיוחדות יפהפיות ולא איכפת לי לקבל את שלושתן חוץ מאשר של כוכב כי כזו השקעה ומחשבה לילדה שעוברת ימים קשים לא אקח. אין עלייך.

    השבמחק
  19. מהמם!!!

    במיוחד הראשונה.

    בטוחה שחלי היתה מאושרת :)

    השבמחק
  20. אני אשמח לאמץ מחברת שלך!
    ב 13.6 אני חוגגת גם (אבל יום נישואין.... יום ההולדת שלי מחרתיים ;-))

    מזל טוב והלוואי ואזכה :-)

    השבמחק
  21. אנונימי2.6.13

    עבודות יפהפיות. אוהבת מאוד את הצבעוניות ופאנץ' הדגל.אש קטנה

    השבמחק
  22. רחלה2.6.13

    יכול להיות שיש מי שלא מעוניינת?!

    הסגנון שלך נקי, מוקפד, שמח וצבעוני בדיוק במידה הנכונה... בקיצור, מקסים!!

    השבמחק
  23. chani20042.6.13

    אחד הבלוגים האהובים עלי זה זה!יש לך עבודות בסגנון כל כך מיוחד עדין ויפה, גם בשילוב הצבעים וגם בעיצוב המדהים!

    השבמחק
  24. מושית102.6.13

    מחברות יפייפיות. העיצובים מוסיפים הרבה חן וייחודיות למחברת פשוטה.

    השבמחק
  25. גם אני אהבתי את מחברת הלבבות...
    ואני אוהבת לעצב מחברות. אני עברתי מהדבקה של דבק רגיל לדבק מפיות, ולפעמים יש גלים- אבל בדבק מפיות כמעט אין.
    לא חשבתי על לדביק בדבק דו"צ- אנסה זאת!

    אשמח גם להשתתף בהגרלה, את יכולה ליצור איתי קשר בפייסבוק כי אין לי חשבון ג'ימייל

    השבמחק
  26. אנונימי2.6.13

    אני מאד אוהבת את הסגנון ה''נקי''
    והצבעוני שלך.
    העבודות שלך יפות ומוקפדות ואני מאד אוהבת את המחברת הזאת.
    שחר.
    shahar.almogi@hotmail.com

    השבמחק
  27. גליה2.6.13

    מקסים! אהבתי מאוד, וקיבלתי רעיונות... תודה!
    אה...בטח שאשמח לקבל את המחברת....
    ואני קוראת קבועה כבר זמן רב...תודה אני נהנית מאוד

    השבמחק
  28. אנונימי2.6.13

    יעל,
    המחברות מקסימות, אשמח לאחת כזאת.
    אוהבת את הסגנון שלך.
    ויום הולדת שמח!
    מיכל כ.

    השבמחק
  29. מחברות יפהפיות. מצחיק שיש לך ספק שאולי לא תהיה מי שתרצה...:-) עוד לא נולדה האחת.

    השבמחק
  30. אני לא רוצה בלוג קנדי מחברת .
    אני רוצה סדנא של מחברת . נראה לי שעם כמות המשתתפות פה - עדיף ללכת על בטוח .

    וחוץ מזה - מי זאת המיכל הזאת ששוררה לך שיר ? אני רוצה להציע לה נישואין .

    ענת

    השבמחק
  31. יעל יקרה ומוכשרת! קודם כל ברוררר שאני רוצה להיכנס להגרלת המחברת :) ויש לי תחושה שהתחרות תהיה קשה....
    אהבתי מאוד את המחברת לכוכב, גם היוזמה מקסימה וגם התוצאה. ופאנץ' הדגלון? הרי המציאו אותו במיוחד בשבילך...

    השבמחק
  32. תותי2.6.13

    הי,
    אני קוראת שקטה של הבלוג, ומכורה לפינטרס שלך...אני מאוד (מאוד) אוהבת את הסגנון שלך ובמיוחד את המחברות המטופלות. ניסיתי להכין בעצמי אבל זה לא יצא כמו שלך...אז אולי אם אני אמשש מחברת אמיתית מקרוב אני אצליח....

    השבמחק
  33. המחברות שלך מהממות!!!
    איך יכולת לחשוב שלא נרצה אותן לעצמנו ?:)

    השבמחק
  34. המחברות ממש יפות! חבל שאת לא מגרילה יותר מאחת :)
    שיהיה יום הולדת שמח והרבה מזל טוב!! אני תמיד מעריכה אנשים שנותנים מתנות ביום ההולדת שלהם ולא מחכים לקבל...

    השבמחק
  35. "מאוד מקווה שיש כמה מכן שרוצות אותה"??? אני רואה שיש פה איזה אחת או שתיים שרוצות.. :-) וגם אני רוצה! יש לנו יומולדת בהפרש קטנטן :) אז מזל טוב לשתינו! :)

    השבמחק
  36. אוי, שכחתי לכתוב: המחברות יפיפיות!!!! ביותר!!!! אוהבת.

    השבמחק
  37. אנונימי3.6.13

    מדהים!כל המחברות מהממות ..
    גם אני משוגעת על מחברות ופנקסים ואשמח מאד לקבל את המחברת היפיפיה והרעננה
    ריבצוק..

    השבמחק
  38. יעלי3.6.13

    יעל יקרה, אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך ובעיקר את הסגנון הנקי, פרחוני, שמח! את נותנת לי המון השראה תמיד ובעיקר עם המחברות. יחד עם זאת... אני תוהה לגבי העמידות שלהן... עדיין לא ניסיתי להכין אחת מנייר כמוך, בינתיים מתרגמת את הרעיונות והיצירתיות שלך לכיסויים (לא תפורים) מבד, זה נראה לי יותר עמיד. אשמח לדעת מנסיונך האם הכיסוי מנייר עמיד... גם אני רוצה להכין מחברת כזו למתנה. (אגב, מאוד ריגשת אותי בנושאי המתנה שלך, כשזה בא מהלב - זה הכי מקסים). תודה! יעל

    השבמחק
  39. בטח ובטח שארצה מחברת. מה השאלה???
    (אמנם אין לי מזל כל כך... אבל אולי הפעם...)

    אני עוקבת בעקביות אחרי הבלוג. אוהבת מאוד את הסגנון שלך - צבעוני, מתוק ועם זאת נקי ועדין.

    הלוואי שאצליח פעם ליצור ככה.

    וסיבה ספציפית למחברת: אחרי תקופה ארוכה רגועה, שוב החיים סוערים מאוד - ניתוח וחוסר שקט בעוד נושאים. צריכה לחזור לכתוב לעצמי, לנסות לסדר את הבלגן בתוכי.

    תודה!!

    השבמחק
  40. קודם כל אני מצטערת. אני מבטיחה לך שאני קוראת בשקיקה כל רשומה - ואף פעם לא חשבתי שחשוב לך כל כך התגובות. העבודות שלך יפהפיות. תמיד נקיות, והצבעים.. אוי הצבעים. הפעם אהבתי מאוד את המחברת של כוכב. אני מאוד אוהבת את הפאנץ'. איפה קנית אותו? הפאנצ'ים בארץ כל כך יקרים.. ואיך את מדביקה את חוט האופים ככה שלא יראו שום סימן של הדבקה?
    שוב תודה! מבטיחה להגיב גם בלי פרסים. בעצם.. לא מגיעה לי בכלל מחברת :( שוב תודה! מיכל.

    השבמחק
  41. קרן בן-שושן3.6.13

    אני מתה על המחברת וכמובן שאני רוצה להיכנס להגרלה ומאוד מקווה להגדיל את מספר המוצרים שיש לי מהליין שלך :-)

    השבמחק
  42. אירית3.6.13

    גם אני קוראת פסיבית ושתקנית, אבל וואלה,,,,,,, הפעם התיישבתי להגיב: מקסים ממש, מעורר קנאה, רוצה גם להיות מוכשרת כל כך. כייף תמיד לקרוא את הבלוג שלך. בהצלחה

    השבמחק
  43. אנונימי3.6.13

    מקסים!
    אני מאוד נהנית מעבודות שלך!
    תמשיכי ליצור בכיף ומזל טוב ליום הולדתך הקרב!
    טליה (-:

    השבמחק
  44. את צוחקת, נכון? כותבת לעצמך?? תראי כמה אנשים אוהבים את הבלוג שלך ואת העבודות שלך!!!
    אני מתה על סגנון העבודה שלך ועל הדברים שאת מכינה!
    בהחלט חולמת לקבל את המחברת!!
    מזמינה אותך בהזדמנות הזו לבקר אצלי בבלוג.
    מקסים יעל! תמשיכי!!

    השבמחק
  45. המחברות מקסימות וכ"כ אפשר לזהות את הסגנון שלך מרחוק.

    השבמחק
  46. אסתיניק4.6.13

    הי יעל,
    העבודות שלך מקסימות!! כל כך אוהבת ומתחברת לסגנון שלך, שכל הפינטרסט והמועדפים שלי מלאים ביצירות שלך :)
    (זה כבר ברור שאני רוצה לזכות במחברת?)
    מקסים, מקסים ותודה על ההזדמנות :)

    השבמחק
  47. אני ממש אשמח לזכות במחברת
    וגם לי יש יום הולדת ב12.6.13

    השבמחק
  48. מחברות משגעות, אני מזהה את שילובי הצבעים שלך מרחוק ואת טביעת היד המיוחדת שלך.

    השבמחק
  49. אוהבת את טביעת היד שלך... ופאנץ הדיגלון שוסני...

    השבמחק
  50. אורית מונגר5.6.13

    כמה יופי וצבעוניות!!
    הכל כל כך יפה ועשוי בהקפדה.
    הרסת אותי עם הבתים....אני מאוהבת!!

    השבמחק
  51. איזה מחברות משגעות. אין מי שלא תשמח למתנה מושלמת שכזו.

    השבמחק
  52. המחברות הן בדיוק כמו שאת יודעת לעשות אותן, מושלמות, נקיות, צבעוניות. איזה יופי
    את נפלאה!!!:-)

    השבמחק
  53. קודם כל - כל הכבוד על היוזמה לשמח את הילדות,
    זו מחווה אמיתית

    דבר שני, תודה על ההזדמנות לזכות במחברת,
    כל המחברות משגעות ויפיפיות!!

    זהבית שקד

    השבמחק
  54. יעלוש!! המילה הכי מתאימה היא - מ-ו-ש-ל-מ-ו-ת! המחברות האלו כל כך מתוקות ונקיות ויפות ועדינות ושמחות!
    והדגלונים - כל כך מתוקים!!!

    השבמחק
  55. מאוד אוהבת את הסיגנון שלך! תודה שהחלטת לפנק. ושיהיה לך המון מזל טוב!
    רויטל

    השבמחק
  56. אנונימי5.6.13

    יעל יקרה,
    אני קוראת חדשה, אבל כבר נרשמתי לעדכונים.
    אהבתי מאוד את המחברות.
    כמובן שאשמח לקבל את המחברת.
    לילה טוב
    יעלוש-לוקחת פסק זמן ליצירה

    השבמחק
  57. אני רוצה לשתף אותך ברשומה שלי ובה הכנתי מחברת מעוצבת בהשראת הבלוג שלך ובהשראת המחברות הנפלאות שלך:

    http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?r=1&EntryId=2575871

    תודה רבה
    ושבת שלום!

    השבמחק
  58. שוב חזרתי לפוסט המעלף הזה :)
    יש לי "טריק" להסתיר טוב את הפינות של המחברת המקורית שמציצות מידי פעם - בעיקר בשידרה של המחברת. את יכולה להשאיר את ה"לשונית" של הדף ובמקום לגזור ממש על הקו של המחברת - לדחוף אותה בזהירות פנימה - לתוך הרווח הצר שיש בין השידרה לדפים עצמם.
    מקווה שהבנת למה התכוונתי...
    יש כאן כמה מילים שבטח המצאתי כמו שידרה, ולשונית...

    אבל גם כמו שאת מכינה זה ממש בסדר :) תמיד כל כך מקסים ומדוייק, בסגנון האהוב עלי!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם