בשבילכן....

טוב, האמת, השארתן אותי חסרת מילים עם התגובות החמות והנפלאות שלכן להגרלת המחברת.
עטפתן אותי בחום ובאהבה, וחיפשתי דרך להחזיר לכן אהבה בחזרה.

אז במקום להגריל מחברת אחת בינכן, הכנתי עוד 3 מחברות, וסה"כ אני אגריל ביום חמישי, ה- 13.6 (יום ההולדת שלי) 4 מחברות.
בהגרלה תשתתף כל מי שכתבה ברשומה הקודמת, או שתכתוב ברשומה הזאת, הודעה שתשמח לקבל את המחברת (:

לאחר ההגרלה, ארבעת הבנות הזוכות תוכלנה לכתוב לי את סדרי העדיפויות שלהן לקבלת המחברת, ואני אשתדל לתת לכל אחת את המחברת שהיא מעדיפה (:

המחברת הראשונה:




ומאחור:




ופתוח כדי שתוכלו לראות את האפקט הכללי:




המחברת השניה:







ופתוח. רואים את הבלינגים הקטנים שמודבקים מאחור? (:




המחברת השלישית:



אני יודעת שהפרח קצת עדין, אבל לא יכולתי להתאפק. מקווה שהוא לא יתלש מהכריכה או יקרע...


 מבפנים:






המחברת הרביעית:

אותה אתם כבר מכירים מהפוסט הקודם (:




 ומאחר והן כל כך משובבות את העין, אי אפשר בלי תמונה קבוצתית (:



תודה רבה לכל מי שבוחרת להשתתף בהגרלה.
תודה רבה על כל תגובה. קראתי הכל בשקיקה, כנראה כמה עשרות פעמים (:
נתתם לי מתנת יום הולדת נהדרת, ושימחתן אותי מאוד.
בבקשה תגיבו מדי פעם גם בלי הגרלה. זה ממלא אותי אנרגיות (:


נתראה בהגרלה (:

תגובות

  1. עדי מהערבה8.6.13

    100 ממות! אבל הראשונה הכי יפה בעיני... ( זו מהרשומה הקודמת) - שמחה עם כל פוסט שלך שמתפרסם, היצירה שלך כל כך משמחת ונותנת השראה. שיהיה הרבה מזל טוב ועוד שנים רבות וטובות של יצירתיות ויצירה. עדי מהערבה.

    השבמחק
  2. מחברות משגעות!!!
    בטח שאשמח לקבל אחת מתנה, ויהיה לי ממש קשה לבחור :)

    השבמחק
  3. איזה כיף, מחברות מקסימות!

    השבמחק
  4. אירית9.6.13

    פשוט מקסים!!!!!!!

    השבמחק
  5. לינה9.6.13

    אהבתי
    כל המחברות מהממות ושונות, איך אפשר להחליט?

    השבמחק
  6. המחברות מקסימות, מחמם את הלב שאת מחלקת לנו אותן. כייף!!!

    השבמחק
  7. יונית9.6.13

    מחברות מקסימות!אשמח לזכות באחת...:)

    השבמחק
  8. ענבל9.6.13

    אני יותר מאשמח לקבל מחברת :)
    ולא משנה לי איזו, כולן מהממות

    בכלל, אני מאוד אוהבת את הסגנון שלך ועוקבת בשקיקה אחרי הפוסטים,
    וסליחה שאני לא מגיבה יותר, אני מבטיחה להמשיך להגיב, כי מגיע לך !

    השבמחק
  9. מזל טוב ויומולדת שמח!

    השבמחק
  10. מקסימה! המחברות מדהימות
    כל כך אוהבת את הסגנון שלך
    מעורר בי השראה

    השבמחק
  11. ואני גם אשמח לקבל מחברת :-)

    השבמחק
  12. המחברות האלו פשוט מדהימות- כולן!!!

    השבמחק
  13. וואי איזה מחברות י-פ-ו-ת! רוצה רוצה רוצה!!!!

    אשמח לשמש לאחת מהן בית חם ואוהב :)

    nuly6m

    השבמחק
  14. אה, שכחתי להגיד שאם אזכה להיות מארבעת המאושרות- אשמח לקבל את אחת משתי המחברות האחרונות

    השבמחק
  15. kivsanet9.6.13

    המחברות מקסימות ומעוררות השראה
    (זוממת על לנסות בעצמי כמתנת פרידה לגננות... צריך לקפוץ למים ולעשות את הצעד הראשון מתישהו, לא?)

    אישית הכי מתחברת לשלישית ולרביעית

    :-)

    השבמחק
  16. אנונימי9.6.13

    כל המחברות מהממות
    איך אפשר לבחור?!?
    נהנת מאד מכל הצבעוניות השקטה הזו ושמחה תמיד גם לקרוא את המסקנות לאחר הביצוע
    יום הולדת שמח!!!
    Mיכלקה

    השבמחק
  17. מושית109.6.13

    קשה לבחור כי כל אחת מהן יפה בפני עצמה!

    השבמחק
  18. כל המחברות פשוט מקסימות!!!המון מזל טוב ליום ההולדת הקרב :)

    השבמחק
  19. הכי כייף זה כשיש תגובות אוהדות בבלוג! זה ממלא בשמחה!
    מזל טוב ליום ההולדת המתקרב, עד 120 שנים של בריאות ויצירה!
    וכמובן שאת כל העבודות שלך הייתי מאמצת בשמחה , לא רק את המחברות!
    רוצה! רוצה!
    שבוע טוב:)

    השבמחק
  20. אנונימי9.6.13

    מזל טוב ליום ההולדת. עבודות צבעוניות נפלאות. אש קטנה

    השבמחק
  21. שאלה.. על איזה סוג מחברת את עובדת? והאם יש איפה שהוא הדרכה ליצירת מחברת כזו? תודה רבה.. וכמובן - תודה על הזכות להשתתף בהגרלה.. מיכל.

    השבמחק
  22. chani20049.6.13

    wow! כל הכבוד לך! איזו נדיבות!!!

    השבמחק
  23. יעלית9.6.13

    מהמם, אשמח לקבל אחת....
    אני חדשה, אם מקבלים אז מה קורה?
    (איך את מודיעה וכולי...)

    השבמחק
  24. את פשוט אלופה.. הן יוצאות לך מהממות אחת אחת! אני אשמח להדרכה אם פעם יבוא לך לעשות..

    השבמחק
  25. מחברות מדהימות אחת אחת...
    אשמח לשרבט הגיגים במחברת כל כך מעוצבת ויפה :)

    השבמחק
  26. יומנים מקסימיםםםם
    אשמח לקבל אחד מהם.

    השבמחק
  27. קרן בן-שושן9.6.13

    את כזאת מקסימה! מקווה לזכות באחת (<--- זה אומר שאני רוצה להשתתף בהגרלה ;-)).

    השבמחק
  28. אנונימי9.6.13

    אני כל כך אוהבת את היצירות שלך שאני מרשה מרשה לעצמי לפנטז שאולי אזכה.למרות שהסיכוי לכך קלוש כי אני אף פעם לא זוכה בהגרלות.
    מיטל ק

    השבמחק
  29. נועה peleg9.6.13

    כל המחברות מקסימות. אוהבת את הסגנון שלך.
    למה את מופתעת מהתגובות החמות? הן בהחלט מגיעות לך (-:
    גם אני אשמח לקבל מחברת.

    השבמחק
  30. מקסימות אחת אחת,
    בטח שאשמח!..

    השבמחק
  31. דינה10.6.13

    מחברות מקסימות, איזה דיוק, עבודה מקצועית ונקייה. מאוד מאוד יפות.
    בעיני הכי הכי היא המחברת השנייה.

    השבמחק
  32. אנונימי10.6.13

    יעל יקרה,
    מדהים איך כל מחברת שונה, אך יפה בייחודיות שלה.
    כל המחברות פשוט יפיפיות.
    יעלוש-לוקחת פסק זמן ליצירה

    השבמחק
  33. מיטל10.6.13

    מחברות מקסימות!
    אצלך המשפט "מה שיוצא אני מרוצה" בהחלט תופס... כל מחברת מעוצבת בטאצ' המיוחד שלך!
    בהחלט מתנה מקסימה לזוכות!

    השבמחק
  34. יוו! מתי הספקת??!

    ואני חשבתי המחברת מהופסק הקודם יפה!
    הכל כל כך נקי ומושלם!

    באמת... תענוג להסתכל.. נותנת מלא השראה וכיף לעיניים.

    אה וככה סתם.. הכי הכי הכי אהבתי את המחברת הראשונה מהפוסט הזה. בול אני(:

    תמשיכי את! למלא אותנו באנרגיה!

    השבמחק
  35. מחברות מקסימות מעשה ידיה של אישה מקסימה. אשמח למחברת ולהזדמנות לאחל לך המון מזל טוב ליומולדת! :-)

    השבמחק
  36. מחברות מקסימות מעשה ידיה של אישה מקסימה. אשמח למחברת ולהזדמנות לאחל לך המון מזל טוב ליומולדת! :-)

    השבמחק
  37. אנונימי13.6.13

    היום אנחנו חוגגים לבתנו יום הולדת ואין מתנה מקסימה מזו.
    אמא של ליה
    מעריצה נלהבת של הבלוג שלך

    השבמחק
  38. נעמה17.6.13

    המחברת שלך מאוד תשמח אותי! הרשומות שלך מקבימות!!!

    השבמחק
  39. אנונימי18.6.13

    הי
    אני מאוד רוצה לעשות אצלך סדנא וללמוד להכין כזאת מחברת
    יש אפשרות?
    מורן

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם