יום שבת, 8 ביוני 2013

בשבילכן....

טוב, האמת, השארתן אותי חסרת מילים עם התגובות החמות והנפלאות שלכן להגרלת המחברת.
עטפתן אותי בחום ובאהבה, וחיפשתי דרך להחזיר לכן אהבה בחזרה.

אז במקום להגריל מחברת אחת בינכן, הכנתי עוד 3 מחברות, וסה"כ אני אגריל ביום חמישי, ה- 13.6 (יום ההולדת שלי) 4 מחברות.
בהגרלה תשתתף כל מי שכתבה ברשומה הקודמת, או שתכתוב ברשומה הזאת, הודעה שתשמח לקבל את המחברת (:

לאחר ההגרלה, ארבעת הבנות הזוכות תוכלנה לכתוב לי את סדרי העדיפויות שלהן לקבלת המחברת, ואני אשתדל לתת לכל אחת את המחברת שהיא מעדיפה (:

המחברת הראשונה:




ומאחור:




ופתוח כדי שתוכלו לראות את האפקט הכללי:




המחברת השניה:







ופתוח. רואים את הבלינגים הקטנים שמודבקים מאחור? (:




המחברת השלישית:



אני יודעת שהפרח קצת עדין, אבל לא יכולתי להתאפק. מקווה שהוא לא יתלש מהכריכה או יקרע...


 מבפנים:






המחברת הרביעית:

אותה אתם כבר מכירים מהפוסט הקודם (:




 ומאחר והן כל כך משובבות את העין, אי אפשר בלי תמונה קבוצתית (:



תודה רבה לכל מי שבוחרת להשתתף בהגרלה.
תודה רבה על כל תגובה. קראתי הכל בשקיקה, כנראה כמה עשרות פעמים (:
נתתם לי מתנת יום הולדת נהדרת, ושימחתן אותי מאוד.
בבקשה תגיבו מדי פעם גם בלי הגרלה. זה ממלא אותי אנרגיות (:


נתראה בהגרלה (:

40 comments:

עדי מהערבה אמר/ה...

100 ממות! אבל הראשונה הכי יפה בעיני... ( זו מהרשומה הקודמת) - שמחה עם כל פוסט שלך שמתפרסם, היצירה שלך כל כך משמחת ונותנת השראה. שיהיה הרבה מזל טוב ועוד שנים רבות וטובות של יצירתיות ויצירה. עדי מהערבה.

Ayelet Barkay אמר/ה...

מחברות משגעות!!!
בטח שאשמח לקבל אחת מתנה, ויהיה לי ממש קשה לבחור :)

caspit אמר/ה...

מלכה! :)

noga אמר/ה...

איזה כיף, מחברות מקסימות!

אירית אמר/ה...

פשוט מקסים!!!!!!!

לינה אמר/ה...

אהבתי
כל המחברות מהממות ושונות, איך אפשר להחליט?

מירב ניר אמר/ה...

המחברות מקסימות, מחמם את הלב שאת מחלקת לנו אותן. כייף!!!

יונית אמר/ה...

מחברות מקסימות!אשמח לזכות באחת...:)

ענבל אמר/ה...

אני יותר מאשמח לקבל מחברת :)
ולא משנה לי איזו, כולן מהממות

בכלל, אני מאוד אוהבת את הסגנון שלך ועוקבת בשקיקה אחרי הפוסטים,
וסליחה שאני לא מגיבה יותר, אני מבטיחה להמשיך להגיב, כי מגיע לך !

מיכל אמר/ה...

מזל טוב ויומולדת שמח!

שירה אמר/ה...

מקסימה! המחברות מדהימות
כל כך אוהבת את הסגנון שלך
מעורר בי השראה

Unknown אמר/ה...

ואני גם אשמח לקבל מחברת :-)

סיגל אמר/ה...

המחברות האלו פשוט מדהימות- כולן!!!

nuly6m אמר/ה...

וואי איזה מחברות י-פ-ו-ת! רוצה רוצה רוצה!!!!

אשמח לשמש לאחת מהן בית חם ואוהב :)

nuly6m

nuly6m אמר/ה...

אה, שכחתי להגיד שאם אזכה להיות מארבעת המאושרות- אשמח לקבל את אחת משתי המחברות האחרונות

kivsanet אמר/ה...

המחברות מקסימות ומעוררות השראה
(זוממת על לנסות בעצמי כמתנת פרידה לגננות... צריך לקפוץ למים ולעשות את הצעד הראשון מתישהו, לא?)

אישית הכי מתחברת לשלישית ולרביעית

:-)

אנונימי אמר/ה...

כל המחברות מהממות
איך אפשר לבחור?!?
נהנת מאד מכל הצבעוניות השקטה הזו ושמחה תמיד גם לקרוא את המסקנות לאחר הביצוע
יום הולדת שמח!!!
Mיכלקה

מושית10 אמר/ה...

קשה לבחור כי כל אחת מהן יפה בפני עצמה!

ifaa אמר/ה...

כל המחברות פשוט מקסימות!!!המון מזל טוב ליום ההולדת הקרב :)

חתולי8 אמר/ה...

הכי כייף זה כשיש תגובות אוהדות בבלוג! זה ממלא בשמחה!
מזל טוב ליום ההולדת המתקרב, עד 120 שנים של בריאות ויצירה!
וכמובן שאת כל העבודות שלך הייתי מאמצת בשמחה , לא רק את המחברות!
רוצה! רוצה!
שבוע טוב:)

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב ליום ההולדת. עבודות צבעוניות נפלאות. אש קטנה

מיכליקה אמר/ה...

שאלה.. על איזה סוג מחברת את עובדת? והאם יש איפה שהוא הדרכה ליצירת מחברת כזו? תודה רבה.. וכמובן - תודה על הזכות להשתתף בהגרלה.. מיכל.

chani2004 אמר/ה...

wow! כל הכבוד לך! איזו נדיבות!!!

יעלית אמר/ה...

מהמם, אשמח לקבל אחת....
אני חדשה, אם מקבלים אז מה קורה?
(איך את מודיעה וכולי...)

ליאת אמר/ה...

את פשוט אלופה.. הן יוצאות לך מהממות אחת אחת! אני אשמח להדרכה אם פעם יבוא לך לעשות..

לימורוש אמר/ה...

מחברות מדהימות אחת אחת...
אשמח לשרבט הגיגים במחברת כל כך מעוצבת ויפה :)

אריאלה אמר/ה...

יומנים מקסימיםםםם
אשמח לקבל אחד מהם.

קרן בן-שושן אמר/ה...

את כזאת מקסימה! מקווה לזכות באחת (<--- זה אומר שאני רוצה להשתתף בהגרלה ;-)).

אנונימי אמר/ה...

אני כל כך אוהבת את היצירות שלך שאני מרשה מרשה לעצמי לפנטז שאולי אזכה.למרות שהסיכוי לכך קלוש כי אני אף פעם לא זוכה בהגרלות.
מיטל ק

נועה peleg אמר/ה...

כל המחברות מקסימות. אוהבת את הסגנון שלך.
למה את מופתעת מהתגובות החמות? הן בהחלט מגיעות לך (-:
גם אני אשמח לקבל מחברת.

rona אמר/ה...

מקסימות אחת אחת,
בטח שאשמח!..

דינה אמר/ה...

מחברות מקסימות, איזה דיוק, עבודה מקצועית ונקייה. מאוד מאוד יפות.
בעיני הכי הכי היא המחברת השנייה.

אנונימי אמר/ה...

יעל יקרה,
מדהים איך כל מחברת שונה, אך יפה בייחודיות שלה.
כל המחברות פשוט יפיפיות.
יעלוש-לוקחת פסק זמן ליצירה

מיטל אמר/ה...

מחברות מקסימות!
אצלך המשפט "מה שיוצא אני מרוצה" בהחלט תופס... כל מחברת מעוצבת בטאצ' המיוחד שלך!
בהחלט מתנה מקסימה לזוכות!

דיאנה אמר/ה...

יוו! מתי הספקת??!

ואני חשבתי המחברת מהופסק הקודם יפה!
הכל כל כך נקי ומושלם!

באמת... תענוג להסתכל.. נותנת מלא השראה וכיף לעיניים.

אה וככה סתם.. הכי הכי הכי אהבתי את המחברת הראשונה מהפוסט הזה. בול אני(:

תמשיכי את! למלא אותנו באנרגיה!

נועה כהן-גבין אמר/ה...

מחברות מקסימות מעשה ידיה של אישה מקסימה. אשמח למחברת ולהזדמנות לאחל לך המון מזל טוב ליומולדת! :-)

נועה כהן-גבין אמר/ה...

מחברות מקסימות מעשה ידיה של אישה מקסימה. אשמח למחברת ולהזדמנות לאחל לך המון מזל טוב ליומולדת! :-)

אנונימי אמר/ה...

היום אנחנו חוגגים לבתנו יום הולדת ואין מתנה מקסימה מזו.
אמא של ליה
מעריצה נלהבת של הבלוג שלך

נעמה אמר/ה...

המחברת שלך מאוד תשמח אותי! הרשומות שלך מקבימות!!!

אנונימי אמר/ה...

הי
אני מאוד רוצה לעשות אצלך סדנא וללמוד להכין כזאת מחברת
יש אפשרות?
מורן