9 מי יודע - מחברות!

המון זמן לא העלתי כאן מחברות.
אני יודעת, כולם מכינים אותם עכשיו.
אבל אני כל כך נהנית ואוהבת, שלא יכולה להפסיק
אז הנה טעימה קטנה.

מחברת ראשונה:






מחברת שניה:






מחברת שלישית:






מחברת רביעית:






מחברת חמישית:






 מחברת שישית:





 מחברת שביעית:







מחברת שמינית:





מחברת תשיעית:







טוב, נראה לי ש- 9 מחברות מספיקות לפוסט אחד, לא?
מזכירה שאת המחברות שלי ניתן למצוא בחנות שלי באטסי, ובמרמלדה.

תובנות:
1. אפשר לראות שאני אוהבת חום ונגה (: אני חושבת שהוא מוסיף המון. מוסיף קונטרסט ובגרות. מרגיע מחברות "צבעוניות מדי". ובגדול, הולך פשוט נפלא עם ורוד, תכלת וירוק (: ביג לייק.
2. דפים שיושבים אצלי המון זמן - זמנם עבר (: אני תמיד מעדיפה לעבוד עם דפים חדשים. למה זה לא באמת מפתיע? מסקנה - לא לקנות יותר מדף אחד, גג שניים, מאותו סוג. זה לא שבאמת יש לי חשק להכין עוד מחברת מאותו שילוב. תמיד מעדיפה שילוב חדש.
3. לגמרי, אבל לגמרי, יותר קל וכייף להכין מחברות עם דפים בעובי סטנדרטי, ולא עם דפים בעובי 200 ג' ומעלה. זה לא שאי אפשר, רק הרבה יותר קשה.


יש פה כמה מחברות שאני אוהבת במיוחד. רוצות לנחש איזה?
מה אתן הכי אוהבות?

תכתבו משהו, כדי שבפוסט הבא לא תהיה תובנה של "9 מחברות בפוסט אחד זה יותר מדי. זה מעייף אותכם" (:

תגובות

  1. מחברות מקסימות!!
    במיוחד הפרחונית של שרה

    שבוע טוב
    זהבית

    השבמחק
  2. מקסימות כולן!!
    וברכות לחנות החדשה. צוות מובחר והכל מקסים.
    <3

    השבמחק
  3. 10 זה סבבה
    נהניתי מכל אחת ואחת

    השבמחק
  4. מחברות מקסימות! צבעוניות מעודנת טנעימה לעין!
    אהבתי הכי את זו עם הצנצנות ואת התכלת של ענבל.
    החום אכן מוסיף המון!

    השבמחק
  5. דינה10.1.16

    כולם עושים אבל אין כמו שלך. מושלמות הן באיכות והן בעיצוב.

    השבמחק
  6. כולן עושות.. אבל שלך היו ונשארו הכי יפות! תמשיכי לפרסם (השראה מעולה לכולן העושות.. כולל אני :) ). הכי אוהבת את של עדי - איך את תמיד מוצאת את הדפים המיוחדים האלו???

    השבמחק
  7. כל ה-10 מהממות, וייחודיות אחת אחת. נכון שכולן עושות, אבל לדעתי את היית החלוצה בתחום ולשלך יש טאץ' שאין לאחרות :)
    אני חייבת לשאול, מאיפה הסרט החום עם התכלת בצדדים? את משתמשת בו המון והוא מקסים!

    השבמחק
  8. מושית1010.1.16

    כולן יפות ומיוחדות. סגנון העבודה שלך מושך את העין והוא מאד לטעמי

    השבמחק
  9. נו באמת... יש כמו המחברות שלך??
    הכי אהבתי את סטפני ושני.

    השבמחק
  10. אף פעם זה לא יותר מידי! תמיד תענוג לעיניים לראות את התוצרים היפים שלך! וכבר נאמר: כל המרבה הרי זה משובח!!!!

    השבמחק
  11. המחברות משגעות!

    השבמחק
  12. אני מנחשת שאת אוהבת את השלישית והחמישית, באמת ניחוש פרוע. אני, אם את שואלת, אוהבת את ה-כל! פשוט 10!!! נהדר.
    אפשר שאלה? איפה את קונה את הדפים?

    השבמחק
  13. טוב, את כבר יודעת שאני אוהבת את העבודות שלך.
    כמו קרני, גם אני חושבת שאת 3, 4 ו 5 אהבת יותר מהשאר.
    שתי האהובות ביותר עלי הן שתי הראשונות.
    וגם את אהובה :)

    השבמחק
  14. הי! מקסים מקסים!
    אשמח לדעת עם איזה משקל דפים את עוטפת
    תודה רבה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם