קצת כרטיסים

חמתי ביקשה כרטיסים.
מאחר והמלאי שלי ריק לגמרי, זאת הייתה סיבה מצויינת לשבת להכין כמה.

כרטיס ראשון:




 כרטיס שני:




כרטיס שלישי:




כרטיס רביעי:






כרטיס חמישי:






תובנות:

1. לא תמיד נחה עלייך המוזה. לפעמים פשוט בוהים בדפים ושום דבר לא מסתדר ולא מתאים.
יש כמה אפשרויות במצב כזה:
א. אפשר להפסיק ולחזור בפעם אחרת.
ב. לחפש השראה ברשת, למשל בפינטרסט. יש לי לוח משגע של כרטיסי ברכה שאספתי שם. אתם מוזמנים לעקוב (:
ג. להתעקש. להמשיך. כרטיס. ועוד אחד. בסוף כנראה יצא משהו בסדר (:

אני - בחרתי באופציה ג'. וסתם לא ברור לי למה לא עברתי לאופציה ב (:

2. שימוש מאסיבי בגיליונות האותיות של יעל יניב: מדבקות עגולות עם כיתובים, אותיות דגם מיני מורן בטורקיז, אותיות דיימו ירוק.


חידון קטן:

  • יש כרטיס אחד שאני יותר אוהבת מהאחרים. 
  • יש כרטיס אחד שאני ממש לא סובלת. 

מי מנחש?

פשוט ממש רוצה לשמוע מכם.
נהיה קשה יותר ויותר למצוא אנרגיות לתחזק בלוג, כי נראה שכולם עוברים לפייסבוק, וכבר לא באמת נכנסים לפה... ולמרות שהבלוג הוא תיעוד שלי לעצמי, זה לא כייף לדבר לעצמך ):

תגובות

  1. עדי מהערבה30.1.16

    אני לא מרבה להגיב אבל תמיד קוראת ומחכה לפוסטים של מוצש! זו דרך כייפית להתחיל את השבוע. הכי אהבתי את הכרטיס הרביעי, יש בו צבעוניות משמחת והכי פחות אהבתי את הכרטיס החמישי... ואיזה כייף שזה פוסט של כרטיסים וגם אני מחפשת השראה בפינטרסט ולפעמים, כשלא מצליחה - אז גם החיפוש לשמו הוא כייפי

    השבמחק
  2. כרטיסים מקסימים! הכי אהבתי את השני :)

    השבמחק
  3. אנונימי31.1.16

    הכרטיס השלישי קסום בעיני, אולי גם בעינייך?
    גם הראשון והרביעי משגעים.
    גם אני בדילמה של מיקום הקשקשת ברשת, מתבטאת בשוטף בפייסבוק אבל את הדברים החשובים יותר רושמת במקביל גם בבלוג, תפוצה מצומצמת יותר אבל קל לי לאחזר.

    השבמחק
  4. כרטיסים יפיפיים!
    אם אני צריכה לנחש, הכי פחות אהבת את הרביעי והכי אהבת את החמישי.
    מודה שזה לא היה קל כי לדעתי כולם מקסימים!

    השבמחק
  5. בדקתי שוב ןשוב ולא מצאתי אחד מעדף :) כולם מקסימים בעיני!!
    גם אני לא מהמרבות להגיב (ממש לא יפה!!) אבל קוראת בשקיקה כל הגיג!
    מאד אוהבת את ענין התובנות שלך בסוף הפוסט!
    תודה!

    השבמחק
  6. כרגיל.. בעיני הכל יפה. אוהבת ניחושים:
    לדעתי הכי אהבת את הרביעי (פרחים וכפתורים)
    לא סבלת? יותר קשה.. אולי את החמישי? איך שהוא יצא פחות ב"סגנון שלך"..
    עכשיו אני סקרנית :)

    השבמחק
  7. גם אני מהמצפים לרשומות בכל בוקר ראשון.
    וזה אפילו אחד הדברים הראשונים שאני עושה.. אז אל דאגה את לא לבד פה.
    אני הכי אוהבת את הכרטיס הורוד עם הפרחים שלא בעציץ.
    ובאופן כללי, אוהבת את העבודה שלך כי מדוייקת מאוד.
    למרות שאני כבר כמעט שנתיים לא יוצרת בסקראפ הבלוג הזה תמיד גורם לי לחשוב שמתישהו עוד אחזור...
    טוב סליחה על החפירה😉

    השבמחק
  8. הניחוש שלי: את השלישי הכי אהבת (אני הכי אהבתי אותו!!!!) ואת הרביעי את לא אוהבת.
    חוץ מזה אני אוהבת את כולם ואת כל העבודות שלך בכלל...

    השבמחק
  9. מנחשת שהכי אהבת את הרביעי והכי פחות את השלישי. צדקתי? :)

    השבמחק
  10. עננת1.2.16

    המממ. אני מנחשת שהכי אהבת את הרביעי, והכי פחות את החמישי. צדקתי?

    השבמחק
  11. יעל1.2.16

    אני לא מנחשת, כולם מקסימים ובעיקר - מעוררים השראה. בכלל, כשאני זקוקה לרעיונות - הבלוג שלך הוא המקום הראשון שאני פונה אליו. תמשיכי! תמשיכי! אני פה, ממאה לכל פוסט.

    השבמחק
  12. מקסימים ממש! השלישי הכי אהבת והחמישי הכי פחות?

    השבמחק
  13. אני מאוד אוהבת את הבלוד שלך, ומודה. לא מגיבה (אבל מגיבה לך המון בפייס....)
    כל הכרטיסים פשוט מהממים בעיניי. הכרטיס החמישי והראשון פשוט מעלפים! והשאר מקסימים להפליא

    השבמחק
  14. אני מאוד אוהבת את הבלוד שלך, ומודה. לא מגיבה (אבל מגיבה לך המון בפייס....)
    כל הכרטיסים פשוט מהממים בעיניי. הכרטיס החמישי והראשון פשוט מעלפים! והשאר מקסימים להפליא

    השבמחק
  15. מסכימה איתך בנוגע לתחזוקת הבלוג. אבל מצד שני זה המקום לכתוב מגילות ורעיונות וסתם דברים שאי אפשר להכניס בפוסט קטן בפייסבוק. אני פתרתי את זה בכך שאני מפרסמת בבלוג את הפוסט המלא ורק תמונות וקישור בפייסבוק. מי שרוצה הולך לבלוג. אפילו אם זה רק אמא שלי... :-)

    השבמחק
  16. אנונימי2.2.16

    מי אני שאגיד מה יפה ומה לא?! אני מתביישת לפסול אותך! את כזו מוכשרת!
    אני עוקבת באדיקות אחרי הבלוג, לא תמיד מגיבה כי לא טיפוס כזה של פייסבוק וכאלה דברים ... (נשמע תירוץ אבל זו האמת... אני לא טכנולוגית בכלל...)
    שאלונת- מה נייר הבסיס שלך לכל כרטיס? הכוונה לנייר הלבן שעליו מודבק על הכרטיס המעוצב עצמו?
    תודה!

    השבמחק
  17. כרטיסים מקסימים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם