מתנה לדודה שולה

דודה שלי ראתה את הלוח שנה שהכנתי (הדרכה כאן), וביקשה שאכין לה גם אחד.
ערב יצירה חופשי בסטודיו של רעות היה הזדמנות נהדרת לתקתק את זה (:

אני לגמרי אוהבת את איך שיצא:



































תובנות:

1. סטאק מהמם שנקרא Together. הכנתי ממנו פעם מיני אלבום מעטפות שאני ממש אוהבת, ולגמרי היה לי חשב לעוד עבודה איתו.

2. בסיס של שני ציפבורדים של 1.5" לגמרי מספיק. אפילו הייתי אומרת שהפרופורציה שלו יותר טובה.

3. חשוב מאוד להקפיד על 6 מ"מ רווח בין ציפבורד אחד לשני, אחרת הבסיס מתעגל טיפה ולא מתיישב ישר.

4. הבסיס מורכב משני חלקים של ציפבורד כדי שניתן יהיה לקפל את הלוח שנה, וכמעט להשטיח אותו. נוח לאחסון.

5. כשדפי רקע רגועים אני מקשטת. כשהדפים עמוסים באלמטים אני משתדלת להשאיר ללא קישוטים.

6. אני יותר אוהבת את הוריאציה הזאת של הלוח המודפס. אמנם אין מקום לכתוב, אבל המספרים יותר גדולים ונוחים לקריאה, וגם רואים חלקים הרבה יותר משמעותיים מדפי הרקע.

תגובות

  1. מקסים, יעל!

    השבמחק
  2. דינה16.9.18

    מהמהמוש, כייף לדודה שולה. התחדשה בלוח מדהים לשנה החדשה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם