מתנה לזוכה באתגר בזק

באמצע ספט' העלתי בקבוצה של רעות אתגר בזק "מיני מדף אחד".
את האתגר העלתי ברגשות מעורבים.
מצד אחד רציתי לשחק, להוציא אתכן מהתרדמת, שיהיה קצת אקשן.
מצד שני חששתי (מאוד) שלא תהיה השתתפות...

אני יכולה להגיד שהחוויה הייתה מטורפת.

6 ימים אינטנסיביים ומלאי אנדרנלין.
יום 1: בחירת אתגר, קביעת כללים וצורת התנהלות, הכנת דוגמאות והדרכות.
ימים 2-3: פרסום האתגר, כשיש לכן יומיים שבהן אותגרתן ליצור מה שתרצו, כל עוד זה עומד בכללים של האתגר. ולהעביר אלי.
הגיעו אלי בשלוש מדיות שונות (פייסבוק, ווצאפ, מייל) כ- 110 עבודות. וואהו!!!!
כמעט כל עבודה הגיעה בליווי מילים חמות מכם. מסחרר.
ימים 4-5: הכנתי לכל עבודה קולאז מהתמונות ששלחתן והעלתי את העבודות במקבצים של 10 סקרים שונים שאיפשרו לכן לבחור בכל מקבץ עבודה אחת שאתן אוהבות.
ימים 5-6: העלאת כל העבודות הזוכות במקבצים השונים לסקר סופי, כדי שתבחרו עבודה מנצחת.

המנצחת שבחרתן היא אורה אסא, עם מיני אלבום מדף אחד, בצורת תיק.
(לכל המעוניינות, אורה העלתה בקבוצה של רעות הדרכה).

וכמובטח הכנתי לה פרס עבודה מעשה ידי.
הכנתי  כריכת ציפבורד קשיחה שבתוכה כיס יציב ובו יושב מיני אלבום מניפה מדפי קרדסטוק.
עבדתי עם סטאק מושלם, שבחיים לא הייתי קונה, ובדיעבד אני מאוד מאוד מאוד אוהבת (לימד אותי לקח הנושא הזה).

כריכה:

כיס שבו יושבת מניפת תגיות.














קלטתן את הפאנצ מגרעת המושלם הזה בכיס על הכריכה?
את כל הכיס הזה יצרתי רק בגללו. כל כך רציתי להשתמש בו (:






ובפנים:


כיס ובתוכו מיני מניפה:







ושוב הפאנצ מגרעת. אני לגמרי הולכת להיות מכורה אליו:
























את המיני שלחתי אל אורה, כשאני מצרפת לה שאריות דפים מהסטאק כדי שתוכל להמשיך ולעצב אותו לאחר הדבקת התמונות.

תובנות:

1.איך לא הכרתי את הפאנצ מגרעת הזה קודם?????? הוא מושלם, עולה גרושים ולגמר משדרג כל העבודה ברמה מטורפת. אתן לגמרי הולכות לראות אותו בלי סוף מעכשיו.

2. סטאק מהמם, שלגמרי לא הייתימעלה על דעתי לקנות. כשקיבלתי אותו חשבתי לעצמי "טו, נו".... וכשהתחלתי לעבוד הגעתי למסקנה שהוא פשוט מושלם. note to myself - לא להיות כל כך שיפוטיים על סטאקים. לפעמים יש להם הרבה יותר פוטנציאל ממה שנראה לעין במבט ראשון.

3. מבנה חמוד של מיני. בגלל שהכריכה מציפבורד יש לו נוכחות. המיני מוחזק טוב בתוך המגירה ויש לו גודל טוב.

4. מיני מניפה זה דבר חמוד. מאפשר להוסיף כמה דפים שנרצה, ולהחליף דף אם בא לנו. ממליצה לשלב בין הדפים דפי וולום. מוסיפים המון.

תגובות

  1. מהמם!!! אין עליך! כיף לאורה

    השבמחק
  2. המיני הזה מקסים כמו כל שאר המינים שלך! ההוספה שלך של הוולום - מהממת!! ממש משדרג! והגיע הזמן שתביני שזה לא הסטאק שעושה את ההבדל - זאת את 😘

    השבמחק
  3. זה שזה מהמם, זה ברור :) אבל לגבי הסטאק, זה ממש קטע! קורה לי הרבה שאני רואה דברים של יוצרות אחרות, וזה נראה לי פשוט מושלם, למרות שברור לי שלא הייתי מצליחה לעשות כלום עם אותו סטאק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עדי. כייף לשמוע (: ולגמרי מכירה את ההרגשה (:

      מחק
  4. וואו..זה כל כך יפה ועדין. בכלל כל העבודות שלך נהדרות שלא לדבר על ההדרכות הברורות
    דבורה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דבורה. איזה כייף לשמוע (:

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם