אלבום ברגשות מעורבים

את הפרוייקט הזה הכנתי עם ליטל לפני כמה חודשים, בערב יצירה חופשית אצל רעות.
איכשהו משהו בו לא מסתדר לי טוב, ונתקעתי איתו, ובצורה לא אופיינית  לקח לי הרבה זמן לסיים אותו.
ממש הרבה זמן. חודשים. משולבות בו תמונות מטיולי פסח בצופים. הן היו חדשות כשהתחלתי את האלבום (:

מה לא מסתדר לי בו? שילוב של כל מני דברים. 
תובנות, כרגיל, בסוף.

כריכת ציפבורד עם חבק:







ובפנים:



מפל במרכז לתמונות רוחב, ועמודים נוספים מימין ומשמאל לתמונות אורך:



צד ימין:








המפל המרכזי:














צד שמאל:









תובנות:

1. אני מאוד אוהבת את הסטאק הזה. יש באלבום שילוב של סטאק גדול וקטן.

2. האלבום מאוד גדול. 8.5" על 8.5". אחד הגדולים שלי. ומאוד מרשים.

3. תכנון וזרימה חופשית של ליטל סברגיל חוצב ושלי בלי הדרכה מוכנה מראש. ליטל לגמרי בוב הבנאי וזה זרם לנו לגמרי בקלות.

4. אני מאוד אוהבת את המפל במרכז האלבום. יש לי שם דף מיותר בסוף (:

5. כשהבנות מצטלמות לבד, כמו בטיולי צופים, זה כמעט תמיד תמונות רוחב. מה שגורם לזה שאין לי כמעט תמונות אורך שלהן, ולכן לא הצלחתי למלא את האלבום. אילתרתי עם תגיות שיצאו מקסים. ולמדתי מזה לא להכין אלבומים שיש בהם רק מקום לתמונות אורך (:

6. הכריכה שנפתחת באמצע בעייתית. למרות שיש על החבק מגנטים שמחברים אותו לכריכה, עדיין שתי הדלתות המרכזיות של האלבום לא עומדות יפה ויציב כשהמיני שוכב, וזה מטריף אותי (:

7. לא קישטתי מקדימה. הפרוייקט שכב לא גמור כל כך הרבה חודשים, שלא היה לי מרץ וחשק. לגמרי ללמוד מזה שפרוייקט מתחילים מסיימים מהר או זורקים (:

8. יש באלבום מקום לתמונות גדולות. איכשהו אני אוהבת לפתח אותן יותר קטן בכל זאת, כדי שיראו את הדפים המדוגמים מסביב, ושישאר קצת מקום לקישוטים עדינים כמו שאני אוהבת (:


תגובות

  1. הוא נראה מהמם ודווקא מאוד אהבתי את הפתיחה שלו עם שתי הדלתות, חבל שאת אומרת שהן לא מספיק יציבות :( אולי במקום חבק - היה עדיף קופסא, ואז לא רואים את חוסר היציבות ;-)

    השבמחק
  2. יעלי קודם כל האלבום מקסים. לגבי הסגירה, אפשר לסגור עם מגנטים חזקים בכל צד שעליהם סוגר אלמנט גדול שמכסה את שניהם. תראי לדוגמה כאן
    https://vimeo.com/197822621

    חוצמזה - מקסים!

    השבמחק
  3. ה״לא זורם״ שלך עיין מקסים. יש לך את הטאץ׳ הזה, שעושה כל אלבום יפיפה.
    אז אני לא מתחברת לתובנה שאם עבר יותר מידי זמן - צריך לזרוק את הפרוייקט.

    השבמחק
  4. האלבום שלך משגע ואני לגמרי מתחברת לתובנות (בעיקר של תמונות הרוחב)! עשיתי עכשיו פתיחה כזאת עם סוגר מגנטי, וגם לא יצא לגמרי ישר וזה מוציא אותי מדעתי :) :) :)

    השבמחק
  5. אני ממש ממש אהבתי! חיפשתי אלבום שישלב גם תמונות אורך וגם תמונות רוחב.
    גם אני למדתי שעדיף לתכנן מראש את האלבום- לפי התמונות הייעודיות, אבל זה מאריך מאוד את התכנון והורס את הספונטניות שביצירה.
    לגבי הכריכה- הייתי עושה צד אחד יותר רחב מהשני כך שזה יסגר אחד על השני, עם מגנט, וריבוע קטן שיהיה באמצע.
    בכל אופן את השראה מעולה עבורי אז תודה!!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם