סדנת מיני אלבום מתפוצץ - הדרכה בתשלום

סדנה חדשה!!!!!

אני יודעת שאמרתי את זה גם על המסגרת המדורגת עם הכיס, אבל באמת שהפעם כבר קיוויתי שזאת תהיה סדנה פרונטלית!!!

אבל קורונה וזה... אז כרגע ניתן לרכוש את ההדרכה, ומי שרוצה יכולה גם להצטרף לסדנת זום.


אז מה בסדנה?

הדרכה ליצירת קופסה בגודל 8" על 4".

הקופסה "מתפוצצת" כשפותחים אותה, ונפרסת למיני אלבום שיכול להכיל מ- 25 תמונות עד לכ- 40 תמונות בגודל ½3" על ½3".


במרכז הקופסה יש חלון דו-כיווני מגניב, המאפשר להשחיל לתוכו ברכה דו צדדית, או שתי תמונות, בגודל ¾5" על ¾3".

את ההדרכה ניתן לרכוש בעלות של 85 שח.

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

ככה זה נראה פתוח:


הקופסה סגורה:


ואחרי שפתחנו אותה והיא "מתפוצצת" לכל הכיוונים:


הדופן הימנית מכילה מפל עם 9 תמונות:










הדופן השמאלית מכילה שני ספרונים שנפתחים זה אל זה:



והנה הם פתוחים:










ומהצד כדי שתבינו איך זה נראה ועובד:




הדופן התחתונה והעליונה זהות מבחינת המבנה.
מקסימום משנים בהם קצת את כיוונים הפתיחה בשביל העניין.
ככה הן כשהן פתוחות לצד אחד:


ולצד השני:


האלמנט המרכזי.
לקח לי זמן לפתח אותו ואני ממש גאה בו (:
במרכז הקופסה יש חלון דו-כיווני מגניב, המאפשר להשחיל לתוכו ברכה דו צדדית, או שתי תמונות, בגודל ¾5" על ¾3".



להראות לכם שהוא דו-צדדי והברכות נשלפות החוצה.



זהו.
באמת שקיוויתי שכבר ניתן יהיה להעביר סדנאות פרונטליות. 
מי האמין שביולי אנחנו עדיין נסתובב עם הקורונה פה?

מוזמנות לרכוש את הסדנה הכתובה אצלי.
וכמו שכתבתי למעלה, כל מי שרוכשת את ההדרכה מוזמנת להצטרף לאחת מסדנאות הזום - חינם.


תובנות:

1. כדי שיהיה סיכוי שבאמת נדביק במיני תמונות כל התמונות בגודל זהה (½3" על ½3" שזה 9 ס"מ על 9 ס"מ)

2. אני מדפיסה תמונות בגודל 9 על 13 ס"מ. כל מה שנשאר לי זה לחתוך בדופן של ה- 13 ס"מ, ולהקטין את התמונה ל-9 ס"מ (זה יוצר ריבוע), ואז התמונה בול בגודל שאנחנו צריכים למיני אלבום (½3" על ½3").

3. אם נדביק תמונות רק בצד אחד של הספרונים / מפל, יכנסו לנו כ- 25 תמונות. אם נדביק תמונות משני הצדדים נוכל להגיע לכ- 40 תמונות.

4. האלמנט המרכזי סופר מגניב. לקח לי  זמן לפצח משהו שלא ראיתי במקומות אחרים, ושיוסיף אלמנט תלת מימדי, ואני ממש גאה בו (:

תגובות