ספר הברכות של שירה

שירה ראתה בבלוג את ספר הברכות של עדי, וביקשה כזה. בדיוק כזה (:
אז למרות שאישית אני מתחברת יותר לוריאציה החדשה יותר של ספרי הברכות שלי (כמו כאן), הכנתי לה כמובן ספר ברכות לפי העדפה שלה (:

כריכה:




ובפנים:







































וסתם כי זה יפה (:






תובנות:

1. הספר בגודל 8" על 8". הוא מכיל כ- 25 דפים לבנים לכתיבה, עליהן משולבות כ- 15 תמונות בגודל הדפסה 6" על 4" (10 ס"מ על 15 ס"מ).

2. אין בעיה ליצור ספר יותר גדול, אבל אני מוצאת שהגודל הזה משאיר לי שאריות של 4" מהדפים המדוגמים, וזה מאפשר לי לעשות איתם מפלים / כיסים ושאר פתיחות וקישוטים. אז זה גודל חסכוני ופרקטי לדעתי.

3. המסגרות של הדפים מצויירות ביד ובסרגל, בטושים דקים של סטבילו. גם את צבעי הוואשי וגם את צבעי המסגרות ניסיתי להתאים לצבעים שיש בתמונה שבאותו עמוד. זה משדרג מאוד בעיני.

4. סטאק: Simple Stories - Hip Hop Hooray Collection

תגובות

  1. הי
    שאלה - למה הכוונה דפים לבנים לכתיבה? האם מדובר בדפי A4
    אני רוצה להכין למחר אשמח לקבל תגובה במהרה
    יום טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שהתכתוונו במייל, הכוונה לדפי קרדסטוק לבנים בגודל 12" על 12". נמכרים בחנויות ייעודיות לתחום הסקראפבוקינג.

      מחק
  2. דינה7.7.20

    ספר מקסים. זכרונות שישמרו לעד בעטיפה נהדרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מסכימה איתך. תודה דינה (:

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם