קופסת משושה מציפבורד

 מפגש הזום השבועי עם קרן פרפרים וסמדר אפשטיין הוקדש הפעם לקופסת צי'פבורד בצורה משושה.

יש לי רק דבר אחד להגיד לכם. מה לעזאזל עבר לי בראש???

טוב. יש לי עוד משהו להגיד. זה לא יקרה שנית (:

הקופסה מהממת, אבל הבניה שלה מטורללת.


הקופסה סגורה:







המכסה:


הקופסה נפתחת:




וכדי שתראו את המבנה של המכסה:


תובנות:

1. כל פאה בגודל 3", והגובה של הקופסה ½3". גודל מעולה. זה גם גרם לי להתפרע עם הדיגום, ולהשתמש בדף כרטיסיות (כל כרטיסיה בגודל 3" על 4") מסטאק: Stuck on You של PhotoPlay. זה יצא מגניב.

2. הפעם הייתי יותר חכמה מאשר בתיבת אוצר, ובמקום לשרטט משושה עם מחוגה כמו שסמדר עושה, פשוט הדפסתי משושה ששימש אותי בתור דוגמה.

3. לקרן היה איזה רעיון... אני בטוחה שהוא מצויין ונכון.... אבל הוא לא עובד בשבילי.... לשייף את השוליים של הציפבורד כדי שהחיבורים בניהם יהיו יותר טובים. אז זה מה שעשינו. אלוהים ישמור!

4. יש פה 3 משושים שונים. כמה שלא ניסיתי, כל משושה יוצא לי שונה מהשני. כלומר, אפילו כשאני מעתיקה אני עקומה (:

תגובות

  1. יש הדרכה לקופסה הזו?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין כרגע יעלח, אבל אצל קרן פרפרים בבלוג יש תמונות מתהליך העבודה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם