קוביה על במה - הדרכה בתשלום

את ההשראה לקוביה על במה (תודה לקרן פרפרים על העזרה עם השם!) מצאתי ברשת, אבל בניתי הדרכה לגמרי משלי.

המידות שלי (הקוביה בגודל 4" על 4"), וכל מני טאצים משלי שמשולבים בפנים. 

כמו למשל כיס לתמונה עם שייקר...

בימים רגילים זאת הייתה סדנה.

היינו נפגשות ויוצרות יחד. אבל איפה ימים ריגלים ואיפה אנחנו....

אז בנתיים - הדרכה חדשה בתשלום. 

ההדרכה כוללת את הכנת הקוביה, הבמה, הכיסים לתמונות והכיס עם השייקר (:

ציוד דרוש לסדנה: טרימר, לוח קיפול, כ-2 דפי בסיס 250 ג', ורצוי אחד 300 ג' (לא הכרחי), דף שקף, דו"צ עם נפח.

רצוי: סרגל טים הולץ.

את ההדרכה ניתן לרכוש בעלות של 85 שח.

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.


אז בואו נסתכל על הקוביה (:








ניתן לשלב בקוביה עד 6 כיסים לתמונות מתחלפות:



והנה תראו כמה קל לשלוף את התמונה החוצה ולהחליף אותה:


הקוביה יושב על במה מיוחדת שמאפשרת לה לעמוד על השפיץ שלה (:



תובנות:

1. הקוביה גדולה ומרשימה ויש בה משהו משחקי וכייפי.

2. אפשר לשחק עם כמות הדפים המדוגמים / כיסים לתמונות / שייקר וכו'. אני בחרתי לשלב 3 כיסים לתמונות, 2 דפים מדוגמים, וכיס עם שייקר (:

3. גאה בעצמי על הכיס לתמונה עם השייקר. מצד אחד זה מגניב שיש נצנצים של שייקר גם מעל התמונה, מצד השני זה קצת מעצבן כשהם נתקעים על הפנים של מי שבתמונה.... אולי אשלב שם תמונת נוף... זה יהיה מדליק (:
צריך לקחת בחשבון שלשייקר יש ⅛" נפח, וזה מפר מעט את הסימטריה הריבועית של הקוביה.

4. ממש אוהבת את הדיגום של הבמה. הרגשתי שזה המקום העיקרי שבו יכולתי להגני את הטאץ האישי שלי (:

5. סטאק מהמם שהתאים לי לפה בול: So Happy Together של Simple Stories.

זהו (: אהבתם?

ההדרכה זמינה לרכישה בעלות של 70 שח.

איך מתבצעת הרכישה? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעת ווצאפ או פייסבוק עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

שימו לב שאחרי שהקובץ נשלח אליכן לא ניתן לבטל את הרכישה.

תגובות